Leave a comment

Comments 36

brown_costume March 25 2017, 11:52:07 UTC
Ну, як мешканець Рясне поясню свої аргументи:
1. За півроку нереально зробити якісний проект і втілити в життя сміттє переробку. Отже це планувалося накидати сміття а далі буде видно, бо треба вже.\
2. Для сміттєсортування і сміттєпресування необхідно очистка стоків - там немає каналізації навіть. Отже, планувалося все в земельку смускати. А Білогорща бере воду з криниць.... Та й свердловин багато в цих районах.
3. Роза вітрів західна, отже весь сморід - на місто.
4. Коли зробили проект на 5 сортувальних станцій, ми погодилися, бо це логічно, а не так що сихівчани срати(майже в прямому сенсі) хотіли на проблеми рясненців.
5. Ми - не вони(ваш кеп). Там закони діють, а в нас???

Я не заздрю САІ, бо його таки доб'ють цим сміттям. І цим покажуть всім іншим мерам, як можна їх легко помножити на нуль при бажанні центру і руками голів облдержадміністрацій, яких призначає президент.

Reply

alex_shutyuk March 25 2017, 12:07:05 UTC
Може тоді краще робити акцент на кращому пропрацюванні проекту та всіх цих моментах? Я думаю, що технічно все це можна передбачити. Ну і обмежувати щоденну переробку приблизно потребами району, а не всього міста.

Reply

easternwestern March 27 2017, 07:12:02 UTC
А я думаю що під своїм вікном ти теж не хотів б бачити сміттєзвалище. В принципі "сміттєзвалище потрібне, але не під моїм вікном" нічого поганого немає і те що той хто це говорить теж виробляє сміття зовсім не аргумент.

От чому сміттєзвалище не можна збудувати там де воно не буде нікому заважати? Наприклад, біля Львова знаходиться величезний Яворівський полігон. Чому не можна розташувати сміттєзвалище там? І територія там не входить в жодну сільраду, ні з ким погоджувати окрім держави не треба. І військовим воно особливо заважати не буде, вони ж біля нього жити не будуть. Є й інші місця де при мінімальних зусиллях нікому воно заважати не буде.

Reply

alex_shutyuk March 27 2017, 07:21:12 UTC
Та в мене вже і так під вікном сміттєзвалище, взагалі-то. Ну і загалом я зараз веду мову не про сміттєзвалище, а про сміттєпереробні та сміттєспалювальні комплекси. По них є досить чіткі норми на якій відстані від чого вони можуть знаходитися - не обов'язково заганяти їх в якісь пердя, щоб потім переплачувати за перепробіг сміттєвозів. Ну і мо світі купа прикладів, коли такі штуки знаходяться просто в місті - якщо вони відповідають вимогам безпеки та екологічності, то в чому проблема?

Reply


ti_ua March 25 2017, 12:21:15 UTC
Може містянам запропонувати заміть радуші заводик?
Ті всі "є два львова" я впевнений - погодяться.

Reply


ext_1700079 March 25 2017, 12:39:07 UTC
Хуст - це наче Закарпатська область.

А ти як думаєш, чому все так?

Reply

alex_shutyuk March 25 2017, 12:41:56 UTC
Точно, поправив, дякую)

Чому все так? Мабуть ніхто нікому не довіряє, а ще ніхто справді не хочу вникати в проблему та дивитися на неї ширше свого власного подвір'я.

Reply

ext_1700079 March 25 2017, 12:42:14 UTC
+ ти не навів прикладів з-закордону: "а як там в них"

це важливо.

Reply

alex_shutyuk March 25 2017, 12:42:57 UTC
Це у наступному дописі.

Reply


noddeat March 25 2017, 12:49:10 UTC
1. Приклад з США є нерепрезентативний: там є різні ситуації, в тому числі «громада проти». Із нещодавнього - протести корінних американців (в Україні їх називають індіанцями, але в Америці Indians - це вихідці з Індії, індіанці - це Native Americans) проти будівництва нафтопроводу з Канади в США через їх територію. Обама зупинив будівництво. Як з Трампом піде, невідомо, адже він прихильник нафтового лоббі ( ... )

Reply

alex_shutyuk March 25 2017, 16:47:21 UTC
Завжди з цікавістю читаю ваші коментарі, дякую за них)

Всі наведені приклади реально дуже цікаві і мабуть найбільш підходить приклад електрики в Баварії. Тут загалом зрозуміло, що це демократія, але вона ж не лише дає право зупинити будь-який процес, а й відповідно накладає відповідальність за це. В цьому плані цікаво, як вирішувалися аналогічні питання у інших містах, як велася комунікація з людьми?

Reply

noddeat March 25 2017, 19:31:53 UTC
Так, не дає, але в даному випадку можна пояснити, шо якщо завод не буде збудовано, сміття доведеться продавати в Польщу, це коштуватиме ххх гривень додаткової комуналки.

Гірше, коли будують шось, від чого місцевим мешканцям особливої користі нема (наприклад, додаткову смугу на автобані чи лінію швидкісної залізниці). Але і тут можна якось аргументувати (наприклад, автобан забирає трафік з локальних доріг, на них менше псується асфальт, менше загазованість). Створення робочих місць/податки в сільський бюджет це як правило аргумент за завод. Не знаю, чи в Україні це можна застосувати.

Reply

africanec1980 March 25 2017, 21:15:38 UTC
Интересно, когда цена за электричество растет в следствии таких "громада проти" то эта громада потом не кричит про "злочинну Меркель" и "тарифний геноцид"?

В Украине народ крайне инфантильный.
Люди против завода рядом, но и против повышения тарифов на вывоз мусора "подальше". И такой подход везде.

Reply


picterman March 25 2017, 13:35:56 UTC
Історично думаю так склалося що в наших генах закладена теза що "краще щось не робити ніж робити"....
І це вилазить як тільки з'являється хоч якась можливість "не робити". Як від "місцевих жителів" так і від "начальства - фух громада проти значить не треба перероблювати проект, умовляти, будувати їм дорогу та лікарню....." Всі у виграші. Правда років через десять то вилазить боком починаючи від того що власне сміття нікуди дівати до "прикладів" "а от у них" де з концепцією "не робити" трохи борються...
Я вже мовчу що виростають покоління якім "краще не робити".
А потім половина їде в "америцький край"....

Reply

brown_costume March 25 2017, 15:54:52 UTC
у випадку з малими ГЕС - краще було не робити. наводити далі приклади?

Reply

picterman March 25 2017, 16:36:47 UTC
З "великими" ще більше "краще не робити"....

Про АЕС чи вугільні промовчу...

Reply

alex_shutyuk March 25 2017, 16:40:49 UTC
Краще наведи приклади вирішення сміттєвого питання)

Reply


Leave a comment

Up