+розвантаження центру міста від адміністративних функцій (навіть наче був такий проект - облраду, держадміністрацію, весь чиновницький апарат, всі довідкові бюро, і т.д. - винести десь в район Арени Львів - тобто збудувати там їм просторі шикарні будівлі і підвести дороги/транспорт)
+стимулювання розвитку електро-/електромобільного транспорту (муніципальні електротаксі або хоч вимоги до двигунів діючих таксі, розширення мережі трамваїв, тролейбусів, стимулювання появи електробусів)
"Стимуляція роботи служб доставки (наприклад магазинів та кафе) в нічний час" - це, стосовно В2В сектору, або В2С?.. Як Ви собі уявляєте доставку вночі для пересічної людини?..
Йдеться про те, що доставка товарів в кафе чи магазини має здійснюватися не вдень, коли в годину пік посеред дороги чи тротуару стає фургон та створює затор, в той час як дядько неспішно виносить з нього ящики з пивом, а тоді, коли основний транспортний потік вже проходить. Буде це 22-00 чи інший час - це вже нюанси. Особливо гостро ця проблема стоїть в центрі.
Все, що тут написано, побудовано на порочному грунті "радянського " мислення: заборонити, вимагати, і т,ін. Панове! Все простіше! Єдина необхідність - це економічна вигода. От і все. Місто буде привабливим тоді, коли влада буде поважати закони. Коли всі тендери будуть прозорими, сплата податків - вигідніша за несплату, громадські організації - слугувати всьому місцевому безнес-оточенню, а не купці "замовників". А, заборони - лише збільшують рівень корупції, та й усе.
Ну так і стимулювати це економічно. В"їзд комерційного транспорту до центру вдень - умовно 1000 грн, після 22-00 - безкоштовно. Комерційна вигода одного магазину, який вивантажує продукти заблокувавши вулицю, не має переважати інтереси всієї вулиці, яка в цей час стоїть в корку.
Знову, як4ість штрафи, і т.ін. Давайте почнемо мислите позитивно! Сусідні поляки мають мунціпальний транспорт тому, що ВСЕ суспілство веде загальний бізнес. В нашому, кримінальному середовищі, єдиний шлях - це поступове розчищення бізнес-простору, виведення його "на світло". Але, не загрозами покарання (кого це, колись, зупиняло?), а наданням все більших можливостей. Якщо крамниця поперед вулиці є прибудковою - це найкраща ілюстрація того, що вона потрібна суспільству. Може, деякій частигні цього суспільства від неї зле, але, як бачимо - достаній кількості споживачів - навпаки. Що робити? Яка група громадян краща? Чи ж, може, побудувати поряд декілька торогових приміщень, і здати в аренду конкурентам? Щоб всім було гарно?
Одним позитивним мисленням без нормальних штрафів до порядку не привчиш. Спробуйте в Варшаві заїхати в пішохідну зону чи насмітити в Сінгапурі - моментально з"явиться поліція та впаяє штраф.
Comments 50
Reply
+стимулювання розвитку електро-/електромобільного транспорту (муніципальні електротаксі або хоч вимоги до двигунів діючих таксі, розширення мережі трамваїв, тролейбусів, стимулювання появи електробусів)
+зробити щось з бездомними звірами
+зробити щось з розваленими тротуарами =(
Reply
Reply
Як Ви собі уявляєте доставку вночі для пересічної людини?..
Reply
Особливо гостро ця проблема стоїть в центрі.
Reply
заборонити, вимагати, і т,ін.
Панове! Все простіше!
Єдина необхідність - це економічна вигода.
От і все. Місто буде привабливим тоді, коли влада буде поважати закони.
Коли всі тендери будуть прозорими, сплата податків - вигідніша за несплату,
громадські організації - слугувати всьому місцевому безнес-оточенню, а не купці "замовників".
А, заборони - лише збільшують рівень корупції, та й усе.
Reply
Комерційна вигода одного магазину, який вивантажує продукти заблокувавши вулицю, не має переважати інтереси всієї вулиці, яка в цей час стоїть в корку.
Reply
Давайте почнемо мислите позитивно!
Сусідні поляки мають мунціпальний транспорт тому, що ВСЕ суспілство веде загальний бізнес.
В нашому, кримінальному середовищі, єдиний шлях - це поступове розчищення бізнес-простору, виведення його "на світло".
Але, не загрозами покарання (кого це, колись, зупиняло?), а наданням все більших можливостей.
Якщо крамниця поперед вулиці є прибудковою - це найкраща ілюстрація того, що вона потрібна суспільству.
Може, деякій частигні цього суспільства від неї зле, але, як бачимо - достаній кількості споживачів - навпаки.
Що робити? Яка група громадян краща?
Чи ж, може, побудувати поряд декілька торогових приміщень, і здати в аренду конкурентам?
Щоб всім було гарно?
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment