Leave a comment

Comments 50

jumpingrat January 14 2013, 09:01:30 UTC
Нагадало вчорашнє знимкування - замінити всі ті гидотні помаранчеві світильники на щось із більш-меньш людським спектром )

Reply


ext_1156475 January 28 2013, 22:09:56 UTC
+розвантаження центру міста від адміністративних функцій (навіть наче був такий проект - облраду, держадміністрацію, весь чиновницький апарат, всі довідкові бюро, і т.д. - винести десь в район Арени Львів - тобто збудувати там їм просторі шикарні будівлі і підвести дороги/транспорт)

+стимулювання розвитку електро-/електромобільного транспорту (муніципальні електротаксі або хоч вимоги до двигунів діючих таксі, розширення мережі трамваїв, тролейбусів, стимулювання появи електробусів)

+зробити щось з бездомними звірами

+зробити щось з розваленими тротуарами =(

Reply

ext_1700079 April 3 2013, 10:39:46 UTC
1. Ви собі уявляєте, що тоді буде? Нова транспортна реформа ( ... )

Reply


krajzer April 2 2013, 14:32:19 UTC
"Стимуляція роботи служб доставки (наприклад магазинів та кафе) в нічний час" - це, стосовно В2В сектору, або В2С?..
Як Ви собі уявляєте доставку вночі для пересічної людини?..

Reply

alex_shutyuk April 2 2013, 18:50:58 UTC
Йдеться про те, що доставка товарів в кафе чи магазини має здійснюватися не вдень, коли в годину пік посеред дороги чи тротуару стає фургон та створює затор, в той час як дядько неспішно виносить з нього ящики з пивом, а тоді, коли основний транспортний потік вже проходить. Буде це 22-00 чи інший час - це вже нюанси.
Особливо гостро ця проблема стоїть в центрі.

Reply


krajzer April 3 2013, 08:31:57 UTC
Все, що тут написано, побудовано на порочному грунті "радянського " мислення:
заборонити, вимагати, і т,ін.
Панове! Все простіше!
Єдина необхідність - це економічна вигода.
От і все. Місто буде привабливим тоді, коли влада буде поважати закони.
Коли всі тендери будуть прозорими, сплата податків - вигідніша за несплату,
громадські організації - слугувати всьому місцевому безнес-оточенню, а не купці "замовників".
А, заборони - лише збільшують рівень корупції, та й усе.

Reply

alex_shutyuk April 3 2013, 08:40:32 UTC
Ну так і стимулювати це економічно. В"їзд комерційного транспорту до центру вдень - умовно 1000 грн, після 22-00 - безкоштовно.
Комерційна вигода одного магазину, який вивантажує продукти заблокувавши вулицю, не має переважати інтереси всієї вулиці, яка в цей час стоїть в корку.

Reply

От, бачите? krajzer April 3 2013, 08:49:36 UTC
Знову, як4ість штрафи, і т.ін.
Давайте почнемо мислите позитивно!
Сусідні поляки мають мунціпальний транспорт тому, що ВСЕ суспілство веде загальний бізнес.
В нашому, кримінальному середовищі, єдиний шлях - це поступове розчищення бізнес-простору, виведення його "на світло".
Але, не загрозами покарання (кого це, колись, зупиняло?), а наданням все більших можливостей.
Якщо крамниця поперед вулиці є прибудковою - це найкраща ілюстрація того, що вона потрібна суспільству.
Може, деякій частигні цього суспільства від неї зле, але, як бачимо - достаній кількості споживачів - навпаки.
Що робити? Яка група громадян краща?
Чи ж, може, побудувати поряд декілька торогових приміщень, і здати в аренду конкурентам?
Щоб всім було гарно?

Reply

alex_shutyuk April 3 2013, 08:58:57 UTC
Одним позитивним мисленням без нормальних штрафів до порядку не привчиш. Спробуйте в Варшаві заїхати в пішохідну зону чи насмітити в Сінгапурі - моментально з"явиться поліція та впаяє штраф.

Reply


ext_650157 April 4 2013, 05:41:31 UTC
алекс, скажите, а какое происхождение этой замечательной фотографии в начале поста?

Reply

alex_shutyuk April 4 2013, 06:29:09 UTC
Сам нарисовал)

Reply


Leave a comment

Up