Leave a comment

krajzer April 3 2013, 08:31:57 UTC
Все, що тут написано, побудовано на порочному грунті "радянського " мислення:
заборонити, вимагати, і т,ін.
Панове! Все простіше!
Єдина необхідність - це економічна вигода.
От і все. Місто буде привабливим тоді, коли влада буде поважати закони.
Коли всі тендери будуть прозорими, сплата податків - вигідніша за несплату,
громадські організації - слугувати всьому місцевому безнес-оточенню, а не купці "замовників".
А, заборони - лише збільшують рівень корупції, та й усе.

Reply

alex_shutyuk April 3 2013, 08:40:32 UTC
Ну так і стимулювати це економічно. В"їзд комерційного транспорту до центру вдень - умовно 1000 грн, після 22-00 - безкоштовно.
Комерційна вигода одного магазину, який вивантажує продукти заблокувавши вулицю, не має переважати інтереси всієї вулиці, яка в цей час стоїть в корку.

Reply

От, бачите? krajzer April 3 2013, 08:49:36 UTC
Знову, як4ість штрафи, і т.ін.
Давайте почнемо мислите позитивно!
Сусідні поляки мають мунціпальний транспорт тому, що ВСЕ суспілство веде загальний бізнес.
В нашому, кримінальному середовищі, єдиний шлях - це поступове розчищення бізнес-простору, виведення його "на світло".
Але, не загрозами покарання (кого це, колись, зупиняло?), а наданням все більших можливостей.
Якщо крамниця поперед вулиці є прибудковою - це найкраща ілюстрація того, що вона потрібна суспільству.
Може, деякій частигні цього суспільства від неї зле, але, як бачимо - достаній кількості споживачів - навпаки.
Що робити? Яка група громадян краща?
Чи ж, може, побудувати поряд декілька торогових приміщень, і здати в аренду конкурентам?
Щоб всім було гарно?

Reply

alex_shutyuk April 3 2013, 08:58:57 UTC
Одним позитивним мисленням без нормальних штрафів до порядку не привчиш. Спробуйте в Варшаві заїхати в пішохідну зону чи насмітити в Сінгапурі - моментально з"явиться поліція та впаяє штраф.

Reply

Уважніше )) krajzer April 3 2013, 09:11:05 UTC
"Кожден бачить те, що розуміє" (с) Справа в тому, що в них штрафи є ПРОДОВЖЖЕННЯМ стратегії. А Ви вбачаєте в них ФУНДАМЕНТ. От і все. От, тому все в нас ч-з дупу, бо - догори дригом. Спочатку треба щось зробити корисне, а вже потім обмежувать використання. Бо інакше, замість штрафів будут хабарі, замість податків муницпальних - бандитська данина.

Reply

alex_shutyuk April 3 2013, 09:22:50 UTC
Звісно, штрафи не є самоціллю, а одною зі складових. Особисто не вірю, що можна щось зрообити без них одним лише позитивним мисленням. Зрештою ви маєте право зі мною не погоджуватися)

Reply

Більше того )) krajzer April 3 2013, 09:28:20 UTC
Колись бачив ТВ-програму про експерімент із змаганням двох груп: перша - дуже спортивні, вмотивовані, дебелі чоловіки під керівництвом офцера британсьокго спец.підрозділу - лише негативне стимулювання (як в арміі, взагалі), друга - сбірна солянка, з перевагою хлюпиків і "недоробок" під керівництвом армейського психолога - ВИКЛЮЧНО позитивне стимулювання". Змагання на фізичну витривалість, над-зусилля, і т.н., протягом 3х діб. "Хлюпики" перемогли з катастрофічним відривом. Всі були в шоці. Всі.

Reply

ext_1700079 April 3 2013, 10:25:48 UTC
krajzer, про що ви пишете?!

Ось це нормально:


... )

Reply

)))))))))))))))))) krajzer April 3 2013, 10:34:33 UTC
Ви так переконливо промовляєте, аж, до цього бачимо, що власник крамниці, власною кишенею уособлючи його до/недо-лугість, чомусь робить так, як ВИГІДНО. Ось це - факт, навіть фото є )) Про що треба торочити? Про штрафи? Кому? Що, "наліком" не буде дешевше? Чи приймемо СТРАШНУ систему покарань, і все скінчиться? Де це таке було?
На останок: я ж не проти нічної доставки!
Цілком - за!
Проте, "взять і подєліть" - не вийде.
Маємо цілу низку пов"язаних вимог, і починати треба не з кінця, а с початку.
Де той початок?

Reply


Leave a comment

Up