Leave a comment

Comments 50

zhuraf January 9 2013, 21:47:03 UTC
Я би додав пункт про розвиток трамвайної мережі і її модернізацію. І ще реставрацію історичних будівель. І ще будівництво якісно нової сучасної архітектури замість того всього застарілого, що будується зараз в нас. І ще відновлення захаращених зелених зон. І ще інвестиції в освіту. Ну і ще - найперше і найголовніше - якісна модернізація системи міського управління (від мерії і до найнижчого рівня з комунальними підприємствами включно).

Reply

alex_shutyuk January 10 2013, 07:25:49 UTC
В принципі з усім згідний.

Reply


flakelviv January 9 2013, 22:08:30 UTC
"- Обмеження максимальної швидкості руху в центральній частині на рівні 30 км/год."

А що, хіба в центрі бувають пов'язані з цим проблеми?

Reply

alex_shutyuk January 10 2013, 07:25:23 UTC
Для безпеки людей в пішохідній зоні.

Reply


nd_rosen January 10 2013, 21:21:13 UTC
в целом согласен со всем. Но, первоначально пожалуй бы запретил бы строить что либо в центральной части города, а то скоро просрем все потенциальные площадки для отдыха и перспективные места под подземные паркинги (хотя в последнее до сих пор тяжело поверить).

Reply

alex_shutyuk January 10 2013, 21:38:11 UTC
Думаю нельзя запрещать строительство в центре вообще. Но застройку зеленых зон, скверов и подобного - однозначно запретить. В принципе тогда не так много мест-то и останется. А к застройке выставить четкие требования по этажности и проводить на основе открытых конкурсов с привлечением мировых архитекторов.

Reply


jumpingrat January 12 2013, 06:57:03 UTC
Пункт "Припинення практики забудови зелених насаджень та рекреаційних зон." потребує в першу чергу чіткого і прецизійного визначення границь тих зон.

Reply

alex_shutyuk January 12 2013, 12:17:40 UTC
Згоден

Reply


in_bommer January 12 2013, 15:40:28 UTC
Ідеї відповідають кращим практикам реформ міст.
Проте Ви трохи непослідовні.
Бо перший пункт "- Створення в місті пріоритету громадського транспорту" предполагает (як його там українською?) наступні пункти, як Платний проїзд приватного транспорту, обмеження швидкості руху, заборона паркування і ін. Це вже інструменти досягнення пріорітету громадського транспорту.

Секрет успіху транспортних реформ міст зазвичай не в ідеях як таких, а в успішних комбінаціях... коли те, що потрібно для забезпечення зручного існування громадського транспорту якимось чином відповідає інтересам бізнесу, а не шкодить, наприклад..(почитайте про місто Курітіба, наприклад.. про війну мера проти бізнесу, монополістів). Якщо ж впроваджувати кожну з цих ідей окремо, як самостійно, то вийде все так, як завжди виходить, в нашій країні. Комплексність, послідовність і націленість на результат.

Reply

alex_shutyuk January 12 2013, 15:45:56 UTC
Чому ж непослідовний? Згідно вашого ж коментаря пункти не протирічать один одного, а доповнюють.

Курітіба, Богота, Пеньялос - чули, читали, бачили)

Reply

in_bommer January 12 2013, 16:14:49 UTC
Вони в Вас в один стовбчик написані... як одного масштабу і значення. А вони такими не є.

Ну так і досвід усіх тих Курітіб і Богот про те, що треба робити громадський транспорт пріорітетним.. це зрозуміло. А от інше (що є інструментами досягнення), доведіть, будь ласка, чому саме так, а не інакше на прикладі Львова... І, я думаю, що навряд чи тут можна це довести без глобального дослідження ситуації...

Reply

alex_shutyuk January 12 2013, 20:51:06 UTC
В принципі пріорітет гр. транспорту (виділенки, відповідним чином налаштовані світлофори) може працювати і при звичайній міській швидкості решти транспорту. Про обмеження 30 в центрі я писав, маючи на думці забезпечення більшої безпеки пішоходів.

Reply


Leave a comment

Up