Я би додав пункт про розвиток трамвайної мережі і її модернізацію. І ще реставрацію історичних будівель. І ще будівництво якісно нової сучасної архітектури замість того всього застарілого, що будується зараз в нас. І ще відновлення захаращених зелених зон. І ще інвестиції в освіту. Ну і ще - найперше і найголовніше - якісна модернізація системи міського управління (від мерії і до найнижчого рівня з комунальними підприємствами включно).
в целом согласен со всем. Но, первоначально пожалуй бы запретил бы строить что либо в центральной части города, а то скоро просрем все потенциальные площадки для отдыха и перспективные места под подземные паркинги (хотя в последнее до сих пор тяжело поверить).
Думаю нельзя запрещать строительство в центре вообще. Но застройку зеленых зон, скверов и подобного - однозначно запретить. В принципе тогда не так много мест-то и останется. А к застройке выставить четкие требования по этажности и проводить на основе открытых конкурсов с привлечением мировых архитекторов.
Ідеї відповідають кращим практикам реформ міст. Проте Ви трохи непослідовні. Бо перший пункт "- Створення в місті пріоритету громадського транспорту" предполагает (як його там українською?) наступні пункти, як Платний проїзд приватного транспорту, обмеження швидкості руху, заборона паркування і ін. Це вже інструменти досягнення пріорітету громадського транспорту.
Секрет успіху транспортних реформ міст зазвичай не в ідеях як таких, а в успішних комбінаціях... коли те, що потрібно для забезпечення зручного існування громадського транспорту якимось чином відповідає інтересам бізнесу, а не шкодить, наприклад..(почитайте про місто Курітіба, наприклад.. про війну мера проти бізнесу, монополістів). Якщо ж впроваджувати кожну з цих ідей окремо, як самостійно, то вийде все так, як завжди виходить, в нашій країні. Комплексність, послідовність і націленість на результат.
Вони в Вас в один стовбчик написані... як одного масштабу і значення. А вони такими не є.
Ну так і досвід усіх тих Курітіб і Богот про те, що треба робити громадський транспорт пріорітетним.. це зрозуміло. А от інше (що є інструментами досягнення), доведіть, будь ласка, чому саме так, а не інакше на прикладі Львова... І, я думаю, що навряд чи тут можна це довести без глобального дослідження ситуації...
В принципі пріорітет гр. транспорту (виділенки, відповідним чином налаштовані світлофори) може працювати і при звичайній міській швидкості решти транспорту. Про обмеження 30 в центрі я писав, маючи на думці забезпечення більшої безпеки пішоходів.
Comments 50
Reply
Reply
А що, хіба в центрі бувають пов'язані з цим проблеми?
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Проте Ви трохи непослідовні.
Бо перший пункт "- Створення в місті пріоритету громадського транспорту" предполагает (як його там українською?) наступні пункти, як Платний проїзд приватного транспорту, обмеження швидкості руху, заборона паркування і ін. Це вже інструменти досягнення пріорітету громадського транспорту.
Секрет успіху транспортних реформ міст зазвичай не в ідеях як таких, а в успішних комбінаціях... коли те, що потрібно для забезпечення зручного існування громадського транспорту якимось чином відповідає інтересам бізнесу, а не шкодить, наприклад..(почитайте про місто Курітіба, наприклад.. про війну мера проти бізнесу, монополістів). Якщо ж впроваджувати кожну з цих ідей окремо, як самостійно, то вийде все так, як завжди виходить, в нашій країні. Комплексність, послідовність і націленість на результат.
Reply
Курітіба, Богота, Пеньялос - чули, читали, бачили)
Reply
Ну так і досвід усіх тих Курітіб і Богот про те, що треба робити громадський транспорт пріорітетним.. це зрозуміло. А от інше (що є інструментами досягнення), доведіть, будь ласка, чому саме так, а не інакше на прикладі Львова... І, я думаю, що навряд чи тут можна це довести без глобального дослідження ситуації...
Reply
Reply
Leave a comment