Leave a comment

Comments 55

mprohorova June 28 2014, 09:08:22 UTC
В принципе для музея ок, или для винтажа парочку пустить по центральной улице старого города, но в действительности металлолом. Лучше новые покупать,- да дороже, но в будущем можно продать в третью отстающую страну значительно сэкономив, а что с этими делать даже через 5-6 лет?

Я вот на такой наткнулась, хорошо выглядит:
... )

Reply

sapfira2804 June 28 2014, 09:23:37 UTC
Ну наскільки я зрозуміла, Вінниці ці 120 трамваїв були подаровані Цюріхом. Глупо відмовлятися від такого подарунку!

Reply

ext_1700079 June 28 2014, 10:04:34 UTC
Звісно ж дарованому коню в зуби не дивляться, але ті цюріхські вагони морально застарілі.
Дизайн та ергономіка 50-60-х років. Чеські Татри КТ-4 значно кращі.
Тому в будь-якому випадку Вінниці треба думати і про оновлення рухомого складу новими і сучасними вагонами.
Вони можуть робити це потроху, бо мають величезний резерв. Наприклад купувати по 2-3 Електрони на 3 секції щороку ~35млн. грн.

Reply

alex_shutyuk June 28 2014, 20:16:41 UTC
А ти на них їздив? Чим конкретно ергономіка Міражів гірша за Татри?

Reply


ext_780738 June 28 2014, 09:45:03 UTC
Виглядає так, що Львів знову обісрався мусить сам все робити за власні кошти :(
Треба позичити в них начальника транспортної компанії на кілька років.
На зекономлені кошти на вагонах можна було б привести до ладу всі маршрути. Ще й на сихів добудувати.

Reply


romchykd June 28 2014, 09:52:46 UTC
Дякую за пост!
Трохи забагато фоток. :)
Добре було б якби ви для порівняння навели ще й цифри львівського трамвайного депо.
Також цікаво, якого року випуску ці ветерани.
І цікаво, чому швейцарці перевагу надали Вінниці а не Львову? :)

п.с.У Києві (ПОКИЩО) теж громадський транспорт по 1.50 Грв.

Reply

sapfira2804 June 28 2014, 11:01:09 UTC
Щодо переваги, в них ремонтна база краща (гляньте на стан депо, сумніваюсь що у Львові ви знайдете в депо керхерівську сучасну мийку через яку можна одночасно два вагони пропустити), видно вирішили, що за трамваями дивитись і доглядати краще у Вінниця будуть. Господаря нам толкового бракує!

Reply

ext_780738 June 28 2014, 11:46:49 UTC
приміщення мийки виглядає сучасним - не без того що його зробили якраз для нових трамваїв. можливо, вінничани щось таке знали чого не знали львівські?

Reply

ext_2651923 June 29 2014, 09:17:43 UTC
Українсько-швейцарська програма по трамваях завершилась кілька років тому, тому те. що відбувається в депо уже немає відношення до програми. Мийку просто зробили та й усе.

Reply


ext_1700079 June 28 2014, 10:00:39 UTC
Чоловіче зроби пост про львівські трамваї і катастрофічний стан того всього!
Особливо історичні вагони, які тримаються на волосині перед порізкою: Гота, Татра Т4 і т.д.

Звісно, в нас є Електрон, багато вулиць капітально відремонтовані і є ЦКР з сучасними світлофорами і табло.
Але рухомий склад та депо це просто жесть! А музею взагалі нема... хоча про нього говорять ще з початку 90-х. Принаймні я пам'ятаю від тоді.

п.с.:
ти шось чимало очепяток зробив в підписах... пройдися відредагуй.

п.п.с.:

ось ті два вінницькі вагони подаровані нам:


... )

Reply

alex_shutyuk June 28 2014, 19:19:24 UTC
Дем'яне, пам'ятаєш, я просив тебе взнати, чи можна буде організувати екскурсію у наше трамдепо? Як, за твоїми словами відреагував начальник депо? Сказав, що "а раптом він там якийсь бруд сфоткає, а я потім тягла отримаю". Тобто думки зробити так, щоб не було соромно своє господарство показати, в нього чомусь не виникло((

Reply

ext_1700079 June 29 2014, 14:21:29 UTC
Ага.
Так ти тепер спеціально проведи блого-розслідування! Хай знає!

Reply


illyabarkov June 28 2014, 10:57:57 UTC
дуже цікаво, дяка. А чого богомєрзкі Яндекс-панорами? Колишньому меру міста тре взяти під особистий контроль розвиток ГТ в усіх містах країни, може хоч так щось зміниться на краще

Reply

alex_shutyuk June 28 2014, 19:16:31 UTC
Бо окупанту належать.

Reply

illyabarkov June 30 2014, 15:24:30 UTC
зрозуміло, а я вже думав через їх нав'язливість

Reply


Leave a comment

Up