В принципе для музея ок, или для винтажа парочку пустить по центральной улице старого города, но в действительности металлолом. Лучше новые покупать,- да дороже, но в будущем можно продать в третью отстающую страну значительно сэкономив, а что с этими делать даже через 5-6 лет?
Я вот на такой наткнулась, хорошо выглядит:
( ... )
Звісно ж дарованому коню в зуби не дивляться, але ті цюріхські вагони морально застарілі. Дизайн та ергономіка 50-60-х років. Чеські Татри КТ-4 значно кращі. Тому в будь-якому випадку Вінниці треба думати і про оновлення рухомого складу новими і сучасними вагонами. Вони можуть робити це потроху, бо мають величезний резерв. Наприклад купувати по 2-3 Електрони на 3 секції щороку ~35млн. грн.
Виглядає так, що Львів знову обісрався мусить сам все робити за власні кошти :( Треба позичити в них начальника транспортної компанії на кілька років. На зекономлені кошти на вагонах можна було б привести до ладу всі маршрути. Ще й на сихів добудувати.
Дякую за пост! Трохи забагато фоток. :) Добре було б якби ви для порівняння навели ще й цифри львівського трамвайного депо. Також цікаво, якого року випуску ці ветерани. І цікаво, чому швейцарці перевагу надали Вінниці а не Львову? :)
п.с.У Києві (ПОКИЩО) теж громадський транспорт по 1.50 Грв.
Щодо переваги, в них ремонтна база краща (гляньте на стан депо, сумніваюсь що у Львові ви знайдете в депо керхерівську сучасну мийку через яку можна одночасно два вагони пропустити), видно вирішили, що за трамваями дивитись і доглядати краще у Вінниця будуть. Господаря нам толкового бракує!
Українсько-швейцарська програма по трамваях завершилась кілька років тому, тому те. що відбувається в депо уже немає відношення до програми. Мийку просто зробили та й усе.
Чоловіче зроби пост про львівські трамваї і катастрофічний стан того всього! Особливо історичні вагони, які тримаються на волосині перед порізкою: Гота, Татра Т4 і т.д.
Звісно, в нас є Електрон, багато вулиць капітально відремонтовані і є ЦКР з сучасними світлофорами і табло. Але рухомий склад та депо це просто жесть! А музею взагалі нема... хоча про нього говорять ще з початку 90-х. Принаймні я пам'ятаю від тоді.
п.с.: ти шось чимало очепяток зробив в підписах... пройдися відредагуй.
Дем'яне, пам'ятаєш, я просив тебе взнати, чи можна буде організувати екскурсію у наше трамдепо? Як, за твоїми словами відреагував начальник депо? Сказав, що "а раптом він там якийсь бруд сфоткає, а я потім тягла отримаю". Тобто думки зробити так, щоб не було соромно своє господарство показати, в нього чомусь не виникло((
дуже цікаво, дяка. А чого богомєрзкі Яндекс-панорами? Колишньому меру міста тре взяти під особистий контроль розвиток ГТ в усіх містах країни, може хоч так щось зміниться на краще
Comments 55
Я вот на такой наткнулась, хорошо выглядит:
( ... )
Reply
Reply
Дизайн та ергономіка 50-60-х років. Чеські Татри КТ-4 значно кращі.
Тому в будь-якому випадку Вінниці треба думати і про оновлення рухомого складу новими і сучасними вагонами.
Вони можуть робити це потроху, бо мають величезний резерв. Наприклад купувати по 2-3 Електрони на 3 секції щороку ~35млн. грн.
Reply
Reply
Треба позичити в них начальника транспортної компанії на кілька років.
На зекономлені кошти на вагонах можна було б привести до ладу всі маршрути. Ще й на сихів добудувати.
Reply
Трохи забагато фоток. :)
Добре було б якби ви для порівняння навели ще й цифри львівського трамвайного депо.
Також цікаво, якого року випуску ці ветерани.
І цікаво, чому швейцарці перевагу надали Вінниці а не Львову? :)
п.с.У Києві (ПОКИЩО) теж громадський транспорт по 1.50 Грв.
Reply
Reply
Reply
Reply
Особливо історичні вагони, які тримаються на волосині перед порізкою: Гота, Татра Т4 і т.д.
Звісно, в нас є Електрон, багато вулиць капітально відремонтовані і є ЦКР з сучасними світлофорами і табло.
Але рухомий склад та депо це просто жесть! А музею взагалі нема... хоча про нього говорять ще з початку 90-х. Принаймні я пам'ятаю від тоді.
п.с.:
ти шось чимало очепяток зробив в підписах... пройдися відредагуй.
п.п.с.:
ось ті два вінницькі вагони подаровані нам:
( ... )
Reply
Reply
Так ти тепер спеціально проведи блого-розслідування! Хай знає!
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment