Leave a comment

romchykd June 28 2014, 09:52:46 UTC
Дякую за пост!
Трохи забагато фоток. :)
Добре було б якби ви для порівняння навели ще й цифри львівського трамвайного депо.
Також цікаво, якого року випуску ці ветерани.
І цікаво, чому швейцарці перевагу надали Вінниці а не Львову? :)

п.с.У Києві (ПОКИЩО) теж громадський транспорт по 1.50 Грв.

Reply

sapfira2804 June 28 2014, 11:01:09 UTC
Щодо переваги, в них ремонтна база краща (гляньте на стан депо, сумніваюсь що у Львові ви знайдете в депо керхерівську сучасну мийку через яку можна одночасно два вагони пропустити), видно вирішили, що за трамваями дивитись і доглядати краще у Вінниця будуть. Господаря нам толкового бракує!

Reply

ext_780738 June 28 2014, 11:46:49 UTC
приміщення мийки виглядає сучасним - не без того що його зробили якраз для нових трамваїв. можливо, вінничани щось таке знали чого не знали львівські?

Reply

ext_2651923 June 29 2014, 09:17:43 UTC
Українсько-швейцарська програма по трамваях завершилась кілька років тому, тому те. що відбувається в депо уже немає відношення до програми. Мийку просто зробили та й усе.

Reply

ext_1700079 June 28 2014, 11:53:13 UTC
У Львові зараз проходить реконструкція трамвайного депо №2 на Промисловій за кредитні кошти від ЄБРР.
Думаю по завершенні буде краще за вінницьке. Чи буде мийка - не знаю.
Також модернізували тягові підстанції за багато мільйонів грн. того ж кредиту.
Але наразі наші депо і рухомий склад(РС) в значно гіршому стані.

Reply

alex_shutyuk June 28 2014, 20:24:20 UTC
Думаю, про такі роботи, як реконструкція депо варто було б більше розказувати. Робити там якісь дні відкритих дверей чи щось типу того.

Reply

romchykd June 28 2014, 12:55:33 UTC
Так, але обладнання вінничанам дали швейцарці в добавку до вагонів. Тому думаю, що до того, ніяких кархерів там не було.
Але мабуть, старе вінницьке депо, виглядало більш ухоженим ніж старе львівське депо. :):):)

Reply

alex_shutyuk June 28 2014, 19:26:10 UTC
Ну так. Не знаю, що там було "до", але той факт, що швейцарці обрали Вінницю, кагбе говорить, що там справи виглядали краще, ніж у Львові.

Reply

ext_1700079 June 28 2014, 11:50:46 UTC
Вагони Міраж 1966-69 р.в.,
Карпфен 1960 р.в.,
Татра КТ-4 1981-1989 р.в.

Reply

romchykd June 28 2014, 12:57:09 UTC
Ну, це все одно краще, аніж ті тарантаси, що їздять по донецьках-луганськах-харківах.

Мене цікавить, а скільки вагонів є у Львові, в порівнянні до Вінниці?

Reply

alex_shutyuk June 28 2014, 19:28:06 UTC
Можу помилятися, але колись чув, що у Львові на ходу є близько 70 трамваїв. Вікі каже, що в нас їх 122.

Reply

romchykd June 28 2014, 19:47:18 UTC
Тобто, проти ввінницьких 153 вагонів, у Львові лише 122(???), при тому що Вінниця, менше місто.

Reply

alex_shutyuk June 28 2014, 20:22:57 UTC
Так виходить. А за населенням Вінниця вдвічі менша за Львів. І трамвайна мережа майже в стільки ж коротша.

Reply

alex_shutyuk June 28 2014, 19:24:06 UTC
Щодо кількості фоток - ще раз перепрошую, але кожну з тих, що показав, шкода було викидати)) Можливо варто було розділити на дві частини, але тепер вже пізно)

Вагони, як казали, 60-х років випуску. Але але на батьківщині вони кожні 10 років капітально ремонтувалися (не враховуючи дрібніших робіт поміж капіталками). Перед передачею до Вінниці теж все ремонтувалося.

Перевагу надали, бо у Вінниці побачили більше порядку в депо, вищу культуру обслуговування техніку. Від себе додам - якось справді помітно, що ці люди люблять свої трамвайчики))

Reply

romchykd June 28 2014, 19:51:00 UTC
Жодна фотка не є лишньою.)))
А щодо порядності влади, то Лємберг, не завжди є європейським містом.:(

Reply

ext_2369550 June 28 2014, 21:08:06 UTC
Також однією з причин, чому вагончики пішли не до Львова була наявність у Львові досить таки крутих ухилів, які рівнинні цюрихці не витримали б довго. Але чи це насправді вагома причина, чи просто наші пост-фактум відмазу своїй розрусі придумали я не знаю.

Reply


Leave a comment

Up