Дякую за пост! Трохи забагато фоток. :) Добре було б якби ви для порівняння навели ще й цифри львівського трамвайного депо. Також цікаво, якого року випуску ці ветерани. І цікаво, чому швейцарці перевагу надали Вінниці а не Львову? :)
п.с.У Києві (ПОКИЩО) теж громадський транспорт по 1.50 Грв.
Щодо переваги, в них ремонтна база краща (гляньте на стан депо, сумніваюсь що у Львові ви знайдете в депо керхерівську сучасну мийку через яку можна одночасно два вагони пропустити), видно вирішили, що за трамваями дивитись і доглядати краще у Вінниця будуть. Господаря нам толкового бракує!
Українсько-швейцарська програма по трамваях завершилась кілька років тому, тому те. що відбувається в депо уже немає відношення до програми. Мийку просто зробили та й усе.
У Львові зараз проходить реконструкція трамвайного депо №2 на Промисловій за кредитні кошти від ЄБРР. Думаю по завершенні буде краще за вінницьке. Чи буде мийка - не знаю. Також модернізували тягові підстанції за багато мільйонів грн. того ж кредиту. Але наразі наші депо і рухомий склад(РС) в значно гіршому стані.
Так, але обладнання вінничанам дали швейцарці в добавку до вагонів. Тому думаю, що до того, ніяких кархерів там не було. Але мабуть, старе вінницьке депо, виглядало більш ухоженим ніж старе львівське депо. :):):)
Щодо кількості фоток - ще раз перепрошую, але кожну з тих, що показав, шкода було викидати)) Можливо варто було розділити на дві частини, але тепер вже пізно)
Вагони, як казали, 60-х років випуску. Але але на батьківщині вони кожні 10 років капітально ремонтувалися (не враховуючи дрібніших робіт поміж капіталками). Перед передачею до Вінниці теж все ремонтувалося.
Перевагу надали, бо у Вінниці побачили більше порядку в депо, вищу культуру обслуговування техніку. Від себе додам - якось справді помітно, що ці люди люблять свої трамвайчики))
Також однією з причин, чому вагончики пішли не до Львова була наявність у Львові досить таки крутих ухилів, які рівнинні цюрихці не витримали б довго. Але чи це насправді вагома причина, чи просто наші пост-фактум відмазу своїй розрусі придумали я не знаю.
Трохи забагато фоток. :)
Добре було б якби ви для порівняння навели ще й цифри львівського трамвайного депо.
Також цікаво, якого року випуску ці ветерани.
І цікаво, чому швейцарці перевагу надали Вінниці а не Львову? :)
п.с.У Києві (ПОКИЩО) теж громадський транспорт по 1.50 Грв.
Reply
Reply
Reply
Reply
Думаю по завершенні буде краще за вінницьке. Чи буде мийка - не знаю.
Також модернізували тягові підстанції за багато мільйонів грн. того ж кредиту.
Але наразі наші депо і рухомий склад(РС) в значно гіршому стані.
Reply
Reply
Але мабуть, старе вінницьке депо, виглядало більш ухоженим ніж старе львівське депо. :):):)
Reply
Reply
Карпфен 1960 р.в.,
Татра КТ-4 1981-1989 р.в.
Reply
Мене цікавить, а скільки вагонів є у Львові, в порівнянні до Вінниці?
Reply
Reply
Reply
Reply
Вагони, як казали, 60-х років випуску. Але але на батьківщині вони кожні 10 років капітально ремонтувалися (не враховуючи дрібніших робіт поміж капіталками). Перед передачею до Вінниці теж все ремонтувалося.
Перевагу надали, бо у Вінниці побачили більше порядку в депо, вищу культуру обслуговування техніку. Від себе додам - якось справді помітно, що ці люди люблять свої трамвайчики))
Reply
А щодо порядності влади, то Лємберг, не завжди є європейським містом.:(
Reply
Reply
Leave a comment