В принципе для музея ок, или для винтажа парочку пустить по центральной улице старого города, но в действительности металлолом. Лучше новые покупать,- да дороже, но в будущем можно продать в третью отстающую страну значительно сэкономив, а что с этими делать даже через 5-6 лет?
Звісно ж дарованому коню в зуби не дивляться, але ті цюріхські вагони морально застарілі. Дизайн та ергономіка 50-60-х років. Чеські Татри КТ-4 значно кращі. Тому в будь-якому випадку Вінниці треба думати і про оновлення рухомого складу новими і сучасними вагонами. Вони можуть робити це потроху, бо мають величезний резерв. Наприклад купувати по 2-3 Електрони на 3 секції щороку ~35млн. грн.
Я вот на такой наткнулась, хорошо выглядит:
Reply
Reply
Дизайн та ергономіка 50-60-х років. Чеські Татри КТ-4 значно кращі.
Тому в будь-якому випадку Вінниці треба думати і про оновлення рухомого складу новими і сучасними вагонами.
Вони можуть робити це потроху, бо мають величезний резерв. Наприклад купувати по 2-3 Електрони на 3 секції щороку ~35млн. грн.
Reply
Reply
Кстати, такие же трамваи сейчас ходят и в столице Пхеньяна, КНДР.
Reply
Reply
Leave a comment