Leave a comment

Comments 65

irengloria November 10 2012, 19:44:42 UTC
Бандерівці не були єдиною соціальною та ідейною групою, як і поляки.

І ще, треба розглядати в контексті епохи. Вельми прикметна фраза:

На прикладі польських повстанців ми бачили, що люде, які хотіли волі для свойого народу не перебирали в засобах до її осягнення

Схоже, поляки таки не гребували засобами, раз польські повстанці слугують прикладом тих, хто "не перебирали в засобах". Тож варто поставити питання інакше: чи вирізнялись бандерівці більшою жорстокістю порівняно з іншими протиборствуючими силами? Якщо ні, то закидати їм шовінізм не випадає - це була ознака епохи, а не бандерівців.

Reply

polar_bird November 10 2012, 19:57:29 UTC
> Бандерівці не були єдиною соціальною та ідейною групою, як і поляки.

бандерівці - однодумці Бандери. поляки - етнос.

> Схоже, поляки таки не гребували засобами, раз польські повстанці

польські повтанці чи поляки загалом?

> чи вирізнялись бандерівці більшою жорстокістю порівняно з іншими протиборствуючими силами

польські повстанці 1863 року не є "протиборною силою" в Другій Світовій. якщо ж порівнювати з сталінською та гітлерівською армією - то моя відповідь однозначна: структури які користувались такими методами не можуть бути зразком для наслідування для сучасної України.

Reply

oles_maslak November 10 2012, 20:52:06 UTC
//польські повстанці 1863 року не є "протиборною силою" в Другій Світовій//
Не маю жодного бажання вступати в дискусію (я не є апологетом ОУН(р)). Але, заради справедливості - поїдь як-небудь на Підляшшя, і розпитай у "православних тутешніх" старшого віку про їх враження від АК, НСЗ і "пост-аківського підпілля". До речі, це одна із причин, чому той регіон і досі є "червоним островом" у Польщі.

Reply

polar_bird November 10 2012, 21:12:38 UTC
> До речі, це одна із причин, чому той регіон і досі є "червоним островом" у Польщі

а я думав що через безробіття і православ'я.

до речі - я з тамтешніми спілкувався. казали, що АКвці знищили якесь одне село, яке створило колгосп. чи був на те наказ керівництва армії, чи була то місцева ініціятива - інфи не маю.

Reply


zig_master November 10 2012, 20:01:05 UTC
По Казахстану дивно ( ... )

Reply

polar_bird November 10 2012, 20:07:30 UTC
бо найкращий оборонний кордон - по горах.

Reply

zig_master November 10 2012, 23:08:34 UTC
Це в угорському генштабі придумали :-)

Reply

pali_ka November 11 2012, 12:48:06 UTC
Вряд ли венгры это сами придумали - то, что венгерские специалисты в 41 году детально изучили линию Мажино, секретом не является. Ка и то, что 3 и 4 Украинские фронты линию Арпада пробить не смогли, только обойти.

Reply


batacat November 10 2012, 20:31:23 UTC
хе хе!!! "бандеро-демократи" типові шароварники і чухраїнці!!! як то кажуть: дурінь думкою багатіє....

Reply

polar_bird November 10 2012, 20:34:01 UTC
таких багато передусім через те, що "бандеро-демократами" вимушено була наша діяспора в США, Канаді та Британії. там виробився цілий дискурс, який пояснював, що всі вороги ОУН та УПА були ворогами демократії та прав людини.

Reply

batacat November 10 2012, 21:09:00 UTC
так, це зрозуміло що їх багато... це як каже один мій знайомий російськомовний поляк і український націонал-патріот (!): "я не расіст но неграв ні люблю"... а ще дуже цікавим є той факт, що в тій самі Канаді існувала потужна діяспорянська лівиця, про яку наші друзі "бандеро-демократи" мовчять, як сало у посилці...

Reply

vent_de_la_mer November 11 2012, 15:06:12 UTC
Так. Причому у душі чимала апологетів цього дискурсу так і залишилися вірними учнями Колодзінського

Reply


forko November 10 2012, 21:15:07 UTC
Що характерно ти подаєш окремі думки однієї людини як позицію цілого руху)

Reply

polar_bird November 10 2012, 21:18:46 UTC
Останнє питання, яке варто поставити: наскільки впливовими в середовищі ОУН були ідеї, які проголошував Колодзінський? Немає підстав уважати, що його праця набула статусу офіційної доктрини ОУН. Немає даних про те, що Провід ОУН будь-коли офіційно затверджував «Воєнну доктрину українських націоналістів». Ми можемо обґрунтовано припускати лише те, що серед активу ОУН існувала група, яка дотримувалась радикальних поглядів і на майбутнє повстання, і на вирішення «польського» та «єврейського питань», і на перспективи майбутньої «української імперії». Дальші дослідження мали б з’ясувати низку питань: наскільки численною і впливовою була група однодумців Колодзінського; наскільки відомою була його праця серед членів організації; нарешті, чи існував зв’язок між теоретичними викладками діячів ОУН 1938-39 рр. і практичними діями ОУН-Б і УПА під час Другої світової війни ( ... )

Reply

forko November 10 2012, 21:28:03 UTC
от це якраз правильний висновок.

Reply

polar_bird November 10 2012, 21:30:59 UTC
але факти такі: адепти цих поглядів були, вони були в ОУН далеко не в статусі рядових, тому вважати акцію нищення польського населення чи терор проти "інакомислячих" українців імпровізацією, відповіддю на воєнні обставини - як мінімум недоречно.

Reply


(The comment has been removed)

polar_bird November 10 2012, 21:53:23 UTC
якраз єсть. і з ним (точніше, з маріонетковим урядом УССР) бандерівці теж намагалися домовитись :)

Reply

(The comment has been removed)


Leave a comment

Up