Залежність результатів виборів від національного складу

Jul 20, 2012 17:50

Деякі люди схиляються до думки, що національний склад має не першочергове, або й взагалі десяте значення, для результатів виборів. Підозрюю така думка базована на тому, що є маса прикладів, де українці голосують прямо протилежно. Зрозуміло, це наводить на думку, що мотивація голосування у цих людей мало пов’язана з їхньою національністю, а скоріше ( Read more... )

президентські вибори 2010, україна, національний склад україни, міста, список

Leave a comment

Comments 30

pollotenchegg July 20 2012, 15:09:48 UTC
Як вам ідея додати до графіку дані по великих містах обл.підпорядкування (напр. +50 тис.)?

Reply

matroskin_ua July 20 2012, 15:27:47 UTC
+++

Reply

easternwestern July 20 2012, 16:31:51 UTC
Та можна й райони додати(тих областей де є нацсклад по районах). Лінія буде тільки чіткішою.
Проте щоб підрахувати % по містах це б непогано спочатку зробити всі області, ато зараз нормально витягнути з бази дані по тому чи іншому населеному пункті - це не так просто, в адресі назва міста не завжди згадується. Потім напевне зроблю розширену версію графіку.

Reply

pollotenchegg July 20 2012, 16:45:29 UTC
"Лінія буде тільки чіткішою."

Думаєте? По-моєму якраз з районами такої чіткої кореляції як з облцентрами не буде - у масі овер90%-україноетнічних районів Янукович переміг з великим відривом.

Reply


matroskin_ua July 20 2012, 15:40:54 UTC
Просто інколи національний фактор є вирішальним, інколи - ні. На усіх виборах від 2002 року (ті, які можна бачити у розрізі дільниць на сайті ЦВК) традиційно високі показники помаранчевих кандидатів у деяких селах Артемівського району - Званівка і Верхньокам"янське. Тут у третьому турі травимий регіонівською пропагандою Ющенко набрав до 31%! Лінк Або Єнакієве. Воно дає найвищи показники за Януковича не тільки тому, що він звідти родом, а й через велику долю етнічних росіян. Думаю, ви не здивуєтесь, коли дізнаєтесь, в якому місті був найвищий показник у умовно проросійського Гриньова на президентських виборах-91, або у проросійського Кучми на виборах-94 - це Єнакієве. А от в Донецьку, попри перевагу етнічних росіян (за даними перепису-2001) переважає фактор інноваційного центру та периферії, особливо показово це в розрізі районів.

Reply

easternwestern July 20 2012, 16:27:16 UTC
Донецька область буде наступною, певне вже завтра. Звичайно, в Донецькій області нацсклад дуже корелює з відсотком за Януковича. Найбільш помаранчеві міста та райони - саме ті де більше українців(північ області), а де росіян більше(всілякі Торези, Макіївки) - там і більше за Януковича.
Зрештою ця кореляціє є всюди по районах областей(тих що є дані про національний склад районів).

Доречі, а де саме є дані по нацскладу суб’єктів Донецької області? На офіцсайті нема, а десь я точно бачив. Зробив би до карти і аналіз підтримки Януковича/нацскладу.

Reply

pollotenchegg July 20 2012, 16:43:07 UTC
http://www.donetskstat.gov.ua/census/census.php?ncp=11&ncp1=6

Там ще й мова є, що цікаво.

Reply


oranzhopa July 20 2012, 16:16:24 UTC
Щодо кореляцій згадався мій запис.

А ще, наприклад, зі злочинністю 2008го по областях кореляція результатів Януковича в першому турі - 81% *.

Reply

easternwestern July 20 2012, 16:35:22 UTC
Ви б свої пости постили ще в свій блог - було б непогано. Маса цікавого матеріалу ж!
В чому взагалі полягає ваша політика писати в групи переповнені росіянами російською мовою?:)
ІМХО "просвіщати" треба жителів України і не упоротих, а тих що вагаються. "Юродствующі" все-одно будуть юродствувати, як у вашому пості :) Ну це я вихожу з ефективності...

Reply

oranzhopa July 20 2012, 23:50:15 UTC
Дякую за заувагу - щойно дійшов розуміння, що треба створити верхній пост з систематизацією моїх постів у різних спільнотах.

Reply

easternwestern July 21 2012, 15:23:00 UTC
Так, справді було б непогано)

Reply


lunar_shade_123 July 20 2012, 18:28:26 UTC
Дякую, кореляція з даними за 89-й рік вийшла досить наочною. Вагомий аргумент.

Reply


ext_777633 July 20 2012, 21:22:29 UTC
Дякую за цей пост. Ваша позиція зрозуміла, але на жаль я не побачив вагомих підтверджень цієї теорії. Я трохи висловився з цього приводу в комменты до карти Сумської області, але після редагування мій комент був відзначений, як спам, і схований. Буду вдячний, якщо ви його розблокуєте, щоб не писати його повторно ( ... )

Reply

oranzhopa July 20 2012, 23:48:57 UTC
Виходить, що половина "синіх" міст не підтверджує зв'язок їх голоса з національністю

Зате з рідною мовою підтверджує.

А "національність" (сам термін дурнуватий, адже у всіх українських виборців національність однакова, якщо, лишень, вони не мають, всупереч Конституції, другого/третього громадянства, має бути - "етнічність") це, значною мірою, - інерція пйатої графи в СРСР і запису в радянському паспорті.

Reply

ext_777633 July 21 2012, 09:52:04 UTC
Так, я під терміном національність мав саме етнічність. Вибачаюсь якщо вжив його некоректно.

З мовою своя специфіка. Радянська влада так сильно пройшлася своєю ідеологічною машиною по братнім республікам, що в деяких регіонах зв'язок мова-етнічність був істотно зруйнований. Цією проблемою зараз активно користуються у власних цілях політики і східної і західної України.

Частина східних українців підіграє Партії Регіонів не тому що вони себе відчувають росіянами, а через відсутність достатньої національної самосвідомості, обмеженого мислення, психологічного бар'єру до оновлення, сильної прихильністі до звичок, неосвіченості, ліні і дурості. Вони на 90% радянські люди, ніж росіяни або українці. Це їх не виправдовує, на мій погляд. Але зараз проблема в тому, що їм ставлять помилковий діагноз.

Тому я б дуже ретельно і обережно шукав зв'язок між мовою і етнічністю в східних регіонах.

Reply

easternwestern July 21 2012, 17:45:35 UTC
Я вас не блокував, комент пішов в спам мабуть із-за зовнішнього посилання на некошерний ресурс))

Reply


Leave a comment

Up