Я ўжо неяк прызнаваўся ў любові да дызайну аўтамабіляў 1970-х і ў прыватнасці да супрэматычнасці першага "гальфа". Гэты перыяд у аўтамабілебудаванні, як мне здаецца можна, параўнаць з перыядам развіцця канструктывізму/функцыяналізму ў архітэктуры 1920-х. Аўтамабільныя дызайнеры, удосталь нагуляўшыся з формамі (глядзі барочныя храмаваныя гіганты
(
Read more... )
Comments 9
а дарэчы, дазвол уладальникау на публикацыю маеце?
Reply
публікацыя нумароў аўтамабіляў не патрабуе ніякага дазволу, бо гэта безасабовая інфармацыя
Reply
а я пра нумары не пытаюся, я пра ауто - уласная маёмасьць.
Reply
калі за мной выедуць?
Reply
А пра пассат ведаю, што пассат першага пакалення выратавау фольцваген ад банкроцтва iзакрыцця вытворчасцi.
Reply
Вікіпедыя піша, што такім аўто быў не пассат а гольф першага пакалення
Reply
пороги на асконе печальные. Как с техосомтром?
У меня когда-то была Мазда-323 87-го года, 5 дверей, дызель. Гнила страшно. Договорился на капиталку кузова (в Молодечно!) - так когда разобрали- оказалось, что пола под ногами пассажира не было совсем - чисто коврик держал 8)))= Ну, про пороги, арки и прочее вообще речи не было. Хорошо сделали тогда, покрасили, лобовое поменяли. И через две недели на Браславах словил в новенькое лобовое камушек от грузовика 8))= Обновил ремонт.
Reply
Reply
Можа i гольф, аднак я чуу пра пассат.
Reply
Leave a comment