Leave a comment

Comments 14

e_mir September 16 2011, 18:46:57 UTC
А что видно на снимке? Все хорошо или наоборот?

Reply

wlodek September 16 2011, 18:59:05 UTC
До ЄВРО-2012 буде "все хорошо".
А потім - потоп.
:-)

Reply


geish_a September 16 2011, 19:52:14 UTC
Погоди, это не там же, где старый аэропорт? Какой перрон?

Reply

wlodek September 16 2011, 20:02:47 UTC
Так, це старий-добрий аеропорт Основа.

Перон - це ж не тільки залізничний перон.
В авіації перон - це майданчик перед будівлею аеровокзалу, де стоять літаки. Англійською це apron.

Reply


mischko September 18 2011, 00:06:16 UTC
аеропорт є - залишилось туди ще рейси якісь нові залучити, бо шось глухо.
Шукаю мамі квитки - всі ті самі авіакомпанії, що й півроку тому, хоч би щось нове з'явилось, а до Євро ж менше року залишилось.

Reply

wlodek September 18 2011, 11:38:35 UTC
Це точно.
Скільки було "серйозних" розмов і міністрів уряду, і Ярославського про регулярні рейси до Берліна, Мілана, Парижа з весни 2011 року...

Ба навіть більше, Чеські Авіалінії та Турецькі Авіалінії офіційно (!) оголошували про відкриття рейсів до Харкова. Чехи навіть квитки починали на сайті продавати і заявлили термін: червень 2011 року. Не відкрили польотів.
:-(

Залишаються старі-добрі-дорогі Austrian Airlines.
У них бувають акції, щоправда.
Ну, і Pegasus. Можеш через Стамбул-Сабіха-Ґьокчен маму до Амстердама відправити.

Reply

mischko September 18 2011, 11:51:46 UTC
в мене брат в квітні цим маршрутом летів. Там з недоліків виліт серед глупої ночі і 6 годин очикування на пересадку в аеропорту Сабіхі.

Зараз схиляюсь до варіанту з Австрійськими - 226євро і пересадки менше 2 годин, вильоти в зручний час, от тільки чув, що австрійці часто відмінють рейси на Харків.

Як ти думаєш, може це оновлення донецького аеропорту пересрало карти Ярославському, все ж таки Донецьк зараз "рулит и разруливает", от туди всі авіакомпанії, які планували відкрити рейси на східну Україну і пішли. Що скажеш?

Reply

wlodek September 18 2011, 12:19:05 UTC
Я не думаю, що саме по собі оновлення донецького аеропорту щось там негативне спричинило.
Просто в рамках підготовки до Євро-2012 і так оновлюються п'ять аеропортів у чотирьох приймаючих містах.

Харків і Донецьк - різні регіони, доволі далеко розташовані одне від одного й погано пов'язані між собою транспортно, щоб замість Харкова пускати рейс на Донецьк (не будуть пасажири, яким треба в Харків, летіти в Донецьк).

Я це пов'язую з традиційно неефективним харківським менеджментом - що суто бізнесовим, що місцево-політичним.
Дніпропетровську, що так само традиційно "ворогує" з донецькими чомусь нічого не завадило не тільки мати більше рейсів, але навіть власну регіональну компанію DniproAvia зберегти (де та компанія "Аероміст"?..)
Ось, не можуть і все тут.

Сподіваюся, безпосередньо перед Євро якісь рейси з'являться на півроку, але після Євро знову зникнуть.

Reply


Leave a comment

Up