аеропорт є - залишилось туди ще рейси якісь нові залучити, бо шось глухо. Шукаю мамі квитки - всі ті самі авіакомпанії, що й півроку тому, хоч би щось нове з'явилось, а до Євро ж менше року залишилось.
Це точно. Скільки було "серйозних" розмов і міністрів уряду, і Ярославського про регулярні рейси до Берліна, Мілана, Парижа з весни 2011 року...
Ба навіть більше, Чеські Авіалінії та Турецькі Авіалінії офіційно (!) оголошували про відкриття рейсів до Харкова. Чехи навіть квитки починали на сайті продавати і заявлили термін: червень 2011 року. Не відкрили польотів. :-(
Залишаються старі-добрі-дорогі Austrian Airlines. У них бувають акції, щоправда. Ну, і Pegasus. Можеш через Стамбул-Сабіха-Ґьокчен маму до Амстердама відправити.
в мене брат в квітні цим маршрутом летів. Там з недоліків виліт серед глупої ночі і 6 годин очикування на пересадку в аеропорту Сабіхі.
Зараз схиляюсь до варіанту з Австрійськими - 226євро і пересадки менше 2 годин, вильоти в зручний час, от тільки чув, що австрійці часто відмінють рейси на Харків.
Як ти думаєш, може це оновлення донецького аеропорту пересрало карти Ярославському, все ж таки Донецьк зараз "рулит и разруливает", от туди всі авіакомпанії, які планували відкрити рейси на східну Україну і пішли. Що скажеш?
Я не думаю, що саме по собі оновлення донецького аеропорту щось там негативне спричинило. Просто в рамках підготовки до Євро-2012 і так оновлюються п'ять аеропортів у чотирьох приймаючих містах.
Харків і Донецьк - різні регіони, доволі далеко розташовані одне від одного й погано пов'язані між собою транспортно, щоб замість Харкова пускати рейс на Донецьк (не будуть пасажири, яким треба в Харків, летіти в Донецьк).
Я це пов'язую з традиційно неефективним харківським менеджментом - що суто бізнесовим, що місцево-політичним. Дніпропетровську, що так само традиційно "ворогує" з донецькими чомусь нічого не завадило не тільки мати більше рейсів, але навіть власну регіональну компанію DniproAvia зберегти (де та компанія "Аероміст"?..) Ось, не можуть і все тут.
Сподіваюся, безпосередньо перед Євро якісь рейси з'являться на півроку, але після Євро знову зникнуть.
Навіть коли довгоочікувані потяги закуплять, ніякої супершвидкості не буде. Для супершвидкості самого потягу мало. Треба ще окрему колію з окремою автоматикою, окремим обслуговуванням і т.п.
Зараз існуюча колія дозволяє на довгих прямих ділянках (наприклад, від Ромодану до Яготина) розганяти потяг до 160 км/год. Це і заявляється "під фанфари", як велике досягнення. Але на більшості ділянок більше 120 км/год уже небезпечно їхати.
Тому максимум за рахунок оптимізації руху можуть несуттєво скоротити час поїздки. Але ніякого українського TGV тут і близько не буде.
Шукаю мамі квитки - всі ті самі авіакомпанії, що й півроку тому, хоч би щось нове з'явилось, а до Євро ж менше року залишилось.
Reply
Скільки було "серйозних" розмов і міністрів уряду, і Ярославського про регулярні рейси до Берліна, Мілана, Парижа з весни 2011 року...
Ба навіть більше, Чеські Авіалінії та Турецькі Авіалінії офіційно (!) оголошували про відкриття рейсів до Харкова. Чехи навіть квитки починали на сайті продавати і заявлили термін: червень 2011 року. Не відкрили польотів.
:-(
Залишаються старі-добрі-дорогі Austrian Airlines.
У них бувають акції, щоправда.
Ну, і Pegasus. Можеш через Стамбул-Сабіха-Ґьокчен маму до Амстердама відправити.
Reply
Зараз схиляюсь до варіанту з Австрійськими - 226євро і пересадки менше 2 годин, вильоти в зручний час, от тільки чув, що австрійці часто відмінють рейси на Харків.
Як ти думаєш, може це оновлення донецького аеропорту пересрало карти Ярославському, все ж таки Донецьк зараз "рулит и разруливает", от туди всі авіакомпанії, які планували відкрити рейси на східну Україну і пішли. Що скажеш?
Reply
Просто в рамках підготовки до Євро-2012 і так оновлюються п'ять аеропортів у чотирьох приймаючих містах.
Харків і Донецьк - різні регіони, доволі далеко розташовані одне від одного й погано пов'язані між собою транспортно, щоб замість Харкова пускати рейс на Донецьк (не будуть пасажири, яким треба в Харків, летіти в Донецьк).
Я це пов'язую з традиційно неефективним харківським менеджментом - що суто бізнесовим, що місцево-політичним.
Дніпропетровську, що так само традиційно "ворогує" з донецькими чомусь нічого не завадило не тільки мати більше рейсів, але навіть власну регіональну компанію DniproAvia зберегти (де та компанія "Аероміст"?..)
Ось, не можуть і все тут.
Сподіваюся, безпосередньо перед Євро якісь рейси з'являться на півроку, але після Євро знову зникнуть.
Reply
Reply
Навіть коли довгоочікувані потяги закуплять, ніякої супершвидкості не буде. Для супершвидкості самого потягу мало. Треба ще окрему колію з окремою автоматикою, окремим обслуговуванням і т.п.
Зараз існуюча колія дозволяє на довгих прямих ділянках (наприклад, від Ромодану до Яготина) розганяти потяг до 160 км/год. Це і заявляється "під фанфари", як велике досягнення. Але на більшості ділянок більше 120 км/год уже небезпечно їхати.
Тому максимум за рахунок оптимізації руху можуть несуттєво скоротити час поїздки. Але ніякого українського TGV тут і близько не буде.
Reply
http://kontrakty.ua/article/40078
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment