Leave a comment

mischko September 18 2011, 00:06:16 UTC
аеропорт є - залишилось туди ще рейси якісь нові залучити, бо шось глухо.
Шукаю мамі квитки - всі ті самі авіакомпанії, що й півроку тому, хоч би щось нове з'явилось, а до Євро ж менше року залишилось.

Reply

wlodek September 18 2011, 11:38:35 UTC
Це точно.
Скільки було "серйозних" розмов і міністрів уряду, і Ярославського про регулярні рейси до Берліна, Мілана, Парижа з весни 2011 року...

Ба навіть більше, Чеські Авіалінії та Турецькі Авіалінії офіційно (!) оголошували про відкриття рейсів до Харкова. Чехи навіть квитки починали на сайті продавати і заявлили термін: червень 2011 року. Не відкрили польотів.
:-(

Залишаються старі-добрі-дорогі Austrian Airlines.
У них бувають акції, щоправда.
Ну, і Pegasus. Можеш через Стамбул-Сабіха-Ґьокчен маму до Амстердама відправити.

Reply

mischko September 18 2011, 11:51:46 UTC
в мене брат в квітні цим маршрутом летів. Там з недоліків виліт серед глупої ночі і 6 годин очикування на пересадку в аеропорту Сабіхі.

Зараз схиляюсь до варіанту з Австрійськими - 226євро і пересадки менше 2 годин, вильоти в зручний час, от тільки чув, що австрійці часто відмінють рейси на Харків.

Як ти думаєш, може це оновлення донецького аеропорту пересрало карти Ярославському, все ж таки Донецьк зараз "рулит и разруливает", от туди всі авіакомпанії, які планували відкрити рейси на східну Україну і пішли. Що скажеш?

Reply

wlodek September 18 2011, 12:19:05 UTC
Я не думаю, що саме по собі оновлення донецького аеропорту щось там негативне спричинило.
Просто в рамках підготовки до Євро-2012 і так оновлюються п'ять аеропортів у чотирьох приймаючих містах.

Харків і Донецьк - різні регіони, доволі далеко розташовані одне від одного й погано пов'язані між собою транспортно, щоб замість Харкова пускати рейс на Донецьк (не будуть пасажири, яким треба в Харків, летіти в Донецьк).

Я це пов'язую з традиційно неефективним харківським менеджментом - що суто бізнесовим, що місцево-політичним.
Дніпропетровську, що так само традиційно "ворогує" з донецькими чомусь нічого не завадило не тільки мати більше рейсів, але навіть власну регіональну компанію DniproAvia зберегти (де та компанія "Аероміст"?..)
Ось, не можуть і все тут.

Сподіваюся, безпосередньо перед Євро якісь рейси з'являться на півроку, але після Євро знову зникнуть.

Reply

mischko September 18 2011, 12:34:22 UTC
а що там з супершвидкісним корейським поїздом на Київ, коли він з'явиться?

Reply

wlodek September 18 2011, 12:58:12 UTC
Те ж, що і з рейсами на Берлін-Париж-Мілан.

Навіть коли довгоочікувані потяги закуплять, ніякої супершвидкості не буде. Для супершвидкості самого потягу мало. Треба ще окрему колію з окремою автоматикою, окремим обслуговуванням і т.п.

Зараз існуюча колія дозволяє на довгих прямих ділянках (наприклад, від Ромодану до Яготина) розганяти потяг до 160 км/год. Це і заявляється "під фанфари", як велике досягнення. Але на більшості ділянок більше 120 км/год уже небезпечно їхати.

Тому максимум за рахунок оптимізації руху можуть несуттєво скоротити час поїздки. Але ніякого українського TGV тут і близько не буде.

Reply

wlodek November 4 2011, 21:02:12 UTC
mischko November 4 2011, 22:45:34 UTC
Сумно

Reply

gyulchetay November 4 2011, 18:57:50 UTC
Пегасус у зимовий час літає до Харкова вдень, в 12.50 виліт із Стамбула. Відправляйте маму :)

Reply

mischko November 4 2011, 22:44:46 UTC
Вже купив за 300 Австрійські

Reply


Leave a comment

Up