Leave a comment

Comments 4

tourist_ua November 22 2015, 22:56:52 UTC
Мені здається, що як немає конкуренції, то не буде і сервісу. А звідки взяти її на укрзалізниці я не знаю.

Reply

vladbespalov November 23 2015, 13:29:50 UTC
Згоден, що конкуренція породжує сервіс. Зараз навпаки УЗ навіть краще у більшості випадків міжміських автобусів, де їздять Еталони (ані туалетів, ані кондиціонерів, і не зрозуміло що з опаленням) + ціни більше.

Втім, якби пасажири скаржилися не один одному, а куди слід, то якість послуг була б краща. Якось на ужгородському вокзалі словак обурювався, чого каса не приймає картки. Йому сказали, що інша каса, яка відкривається за годину, обладнана терміналом. Врешті-решт, він вліз попереду мене (про що я йому зробив зауваження, бо слід заважати і на інших пасажирів) і в нього прийняли оплату карткою.

І ще на вокзалі Тернополя поляк обурювався, куди продавець пішла, бо за розкладом її перерва вже минула. Наші стояли мовчки і чекали коли вона повернеться.

Reply

tourist_ua November 23 2015, 18:26:36 UTC
Може колись і до наших дійде, що треба вимагати сервісу.

Reply


1intclub January 6 2016, 07:53:35 UTC
Коли їзали до Львова поїздом "Черкаси-Львів", там подавали хоча й з пакетика, але дуже смачний чай. А коли верталися поїздом "Івано Франківськ - Дніпропетровськ", чай був огидний...

Reply


Leave a comment

Up