Згоден, що конкуренція породжує сервіс. Зараз навпаки УЗ навіть краще у більшості випадків міжміських автобусів, де їздять Еталони (ані туалетів, ані кондиціонерів, і не зрозуміло що з опаленням) + ціни більше.
Втім, якби пасажири скаржилися не один одному, а куди слід, то якість послуг була б краща. Якось на ужгородському вокзалі словак обурювався, чого каса не приймає картки. Йому сказали, що інша каса, яка відкривається за годину, обладнана терміналом. Врешті-решт, він вліз попереду мене (про що я йому зробив зауваження, бо слід заважати і на інших пасажирів) і в нього прийняли оплату карткою.
І ще на вокзалі Тернополя поляк обурювався, куди продавець пішла, бо за розкладом її перерва вже минула. Наші стояли мовчки і чекали коли вона повернеться.
Коли їзали до Львова поїздом "Черкаси-Львів", там подавали хоча й з пакетика, але дуже смачний чай. А коли верталися поїздом "Івано Франківськ - Дніпропетровськ", чай був огидний...
Comments 4
Reply
Втім, якби пасажири скаржилися не один одному, а куди слід, то якість послуг була б краща. Якось на ужгородському вокзалі словак обурювався, чого каса не приймає картки. Йому сказали, що інша каса, яка відкривається за годину, обладнана терміналом. Врешті-решт, він вліз попереду мене (про що я йому зробив зауваження, бо слід заважати і на інших пасажирів) і в нього прийняли оплату карткою.
І ще на вокзалі Тернополя поляк обурювався, куди продавець пішла, бо за розкладом її перерва вже минула. Наші стояли мовчки і чекали коли вона повернеться.
Reply
Reply
Reply
Leave a comment