У чому причина поганого сервісу Укрзалізниці?

Nov 20, 2015 13:45




Хеллоуінська ніч виявилося для нас справді страшною. В плацкартному вагоні поїзду №107 Ужгород-Одеса, яким ми їхали до Жмеринки, був сильній дубак. Пасажирам доводилося спати не те що там під ковдрами, а прямо у верхньому одязі - вночі температура впала нижче нуля. Батарея була ледь-ледь тепла.

Перед тим їхав на іншому поїзді, вже формуванням Південно-Західної залізниці (з центром у Києві), то там провідник натопив так, що було градусів з 25.

Втім, наші люди терпіли. Жодних питань до провідника. Лише один чоловік на виході обурився - чим і розбудив мене.
Коли я теж спитався, чому страшенно холодно, провідниця Одеської залізниці, котра обслуговує цей поїзд, байдуже відповіла, що це «додатковий вагон».

- А де начальник поїзду? - спитав я.
- Через три вагони. Йдіть до нього, - сказала працівниця залізниці.

Була глибока ніч, а нам треба було вставати вже за дві години. Доповнювала картину «сервісу» сміття на столі. Провідник на нього теж не звертала увагу.



Я звичайно, розумію і навіть не у повній мірі не знаю «поднаготную» роботу провідників (чув про мутки з вугіллям), але принаймні запропонувати додаткову ковдру чи прибрати явний смітник на столі - можна.

З початку осені на залізниці проводиться кампанія «Якість і сервіс» де кажуть про чистоту, повагу до пасажира, боротьбу з хабарництвом та інші речі.



Можна подзвонити, написати імейл чи поскаржитися/написати вдячність прямо на сторінці.

Я так і зробив. Через 10 днів отримав відповідь. Виявляється, ніхто окрім мене більше не скаржився, а начальник поїзду засвідчив, що у вагоні було «тепло». На папері, це точно.

А ось з приводу сміття, то провідницю пожурили і вибачилися перед нами, пасажирами.



Гадаю, якби б на «дубак» письмово поскаржилися хоча б 2-3 людини то це могло б бути доказом справжньої «теплоти» одеського поїзду. А так наші люди скаржаться один одному на кухні та у фейсбуці. У чому і бачу причину.

І ще приклад, натрапив на застарілу інформацію на сайті Південно-Західної залізниці. Написав їм неформального листа, мовляв, колеги, тарифи вже як кілька місяців змінилися, а у вас стара інфо. Правда моє виправлення тут оформили як звернення і відповіли з підписом начальника! Сторінку оновили, подякували і відповіли (відповіли через 3 тижні).

Для порівняння писав нещодавно на інфолінію міського транспорту Вільнюсу. Зранку відправив e-mail, ввечері вже звичайними словами (без бланків чи підписів) отримав відповідь.



Секрети «Укрзалізниці»

Укрзалізниця, громадянське суспільство, поїзди

Previous post Next post
Up