У когось тільки позавчора було тренування на шосе без меддовідки, тому через два-три дні їхати КК в еліті не можна. Хтось в новому сезоні жодного разу не виїжджав на грунти, тому в своїй категорії їхати "не може", з хом'яками ж надто нецікаво, а категорії імені однієї людини в залік не вводять, як не дивно
(
Read more... )
Comments 29
Завтра допишу ще, а зараз спати.
Reply
Reply
Колись, на чому катаєшся)
Це якби я цього року був в Дубках, то можливо десь у топ-5 і заїхав би. :)
Reply
Cannondale Trail 6, Manitou R7 Super (б/у), Mavic Crossride Disc, Specialized Toupe. Решта по суті зі старого Трека +-.
Тема про вел.
Мені подобається!
Reply
Я би брав якомога легші колеса. Даже 1 500 грам.
Дабл 29-44 мене якось не прєльщає. Ще й з касетою 11-36, яка важить тонну.
Ти впевнений, що розкрутиш 29 зірку у підйоми? Спробуй поїздити на 32 передній зірці і уявити, що у тебе нижче є тільки 29, яка лиш трішечки менша. А 44 з нижніми зірками касети, у свою чергу, рідко буває потрібна, хіба що на шосе якомусь.
Я би орієнтувався на дабл а-ля 26-38. І касету тіпа 11-34 або взагалі 11-32.
Сетап нешосейний, але практичний для кантрі.
З.І. Байк красівий :)
Reply
Колесика я був хотів взяти десь 1600гр за ~190$, але поки надумав, то вони вже й подорожчали. Та й варіант не перевірений. Тому вирішив брати старий перевірений варіант з Мавіками. Хоча вони і важкі, але надійні. В мене техніка хромає (можу неправильно стрибати, врізатись у щось,гг) то хай краще будуть надійні колеса а не легкі. Це вже якщо пертись в еліту, то там треба буде збирати лайтець повністю. Наразі я з вагою ні коліс ні самого велосипеда не запарююсь.
Взагалі-то в мене мали бути самозбори під безкамерку на ободах ZTR Olympic. Замовив з Чайника, але там довга історія з неприйняттям нової суми мита, то ж довелось повертати посилку назад щоб не переплачувати. А там вже й гроші знадобились / обода акційні зникли.
Рама дуже подобається. Пера мають ще й прикольну форму. 2012 року рами Cannondale Trail розкраски мають якісь вже зовсім не ті - фе для мене.
Reply
винница вообще раздаёт некисло, зачёт!
Reply
Reply
(The comment has been removed)
Чи це травма з ЛісопарКК? =)
Reply
(The comment has been removed)
Reply
замеряй на шоссе, так будет лучше всего.
А касательно кто там в какой категории поехал, право каждого ехать в элите или не ехать.
Я ж поехал через минуту после всех, никому не мешал, не подрезал, на технике мирно ехал гуськом за людьми даже заведомо гораздо более медленными, обгоняя там, где это было безопасно и никак не влияло на ход гонки
Reply
Про категорії все правильно. Для фану краще їхати серед любителів, не заважаючи еліті. Взагалі дуже важко в один день і допомагати в організації змагань, і брати в них участь. Скрізь обома ногами нормально не стати.
Reply
Leave a comment