Йдеться не про конкретного політика, що привласнив займенник жіночого роду та не про Україну, з яким цей займенник проасоціювали згодом. Мова виключно про зовнішню рекламу.
1. Спершу була серія абстрактних слоґанів, що були покликані виробити певну ідентичність, за лінією Вони - Вона.
На Її думку, вони:
- Балакають;
- Блокують;
- Зраджують;
- Руйнують.
(
Read more... )
Comments 4
Не знаю, чи про це вже писали, я принаймні не бачив, але у цю фразу закладено 2 протилежні змісти водночас! Відповідно, хто який хоче - той і бачить(а я впевнений, що їх сюди свідомо заклали).
1. "Спростування": "Вона - це НЕ Тимошенко, а Україна". Мій дядько, коли вперше побачив цей бігборд сказав, що це антиреклама Тимошенко. Мовляв, "не Тимошенко працює, а Україна!"
2. "символізація": "Вона (тобто Тимошенко) - це Україна".
Хтось знає, хто автор цієї розробки? Я так думаю, що це хтось з наших, але хто саме? У кожному разі приємно знати, що наші політтехнологи також ростуть - раніше речі такого лише від російських "методологів" ішли.
Лиш ВОНА, лиш ВОНА сидітиме сумна ...
Reply
Що ж до двох змістів, то ви праві на 100%, причому коли людина погоджується з гаслом «Україна працює», вона підсвідомо приймає «Тимошенко працює», оскільки раніше бачила за займенником «Вона» Юлію Тимошенко.
Reply
"ВОНА" - це валюта Південої Кореї http://mppc.livejournal.com/112658.html :)
Reply
Reply
Leave a comment