Поездка на Антоновскую УЖД

Apr 24, 2016 17:20

Антоновская узкоколейная железная дорога-довольно интересный обьект транспортного туризма.Она одна из самых длинных узкоколейных дорог в Европе,именно на пути прохождения этой узкоколейной линии проложен самый длинный в Европе узкоколейный мост.Однако над существованием этой узкоколейной железной дороги повисло 3 угрозы-это ,,черные"янтарокопатели, ( Read more... )

Ковель

Leave a comment

Comments 9

uvoz April 27 2016, 13:01:29 UTC

Интересный репортаж, спасибо!

Reply


haru_tarra April 27 2016, 15:22:42 UTC
Велосипед круто поставили :)

"можно было бы сократить до о.п.и не платить зарплату абсолютно бесполезным людям"
Давно хотіла дізнатись - як відбувається зупинка на таких "за вимогою"? Як цю вимогу переказати машиністу?

Reply

orest_soltivsky April 27 2016, 20:07:40 UTC
Почнемо з того,що скорочення станції до зупиночної платформи не переведе зупинку на ній в розряд,,за вимогою"-просто розбереться частина колій,закриється вокзал,сама станція і посади працівників станції.Проте на дуже невеликій частині платформ й справді існує зупинка,,за вимогою".Для того,щоб виявити бажання вийти на такій зупинці варто повідомити про це машиніста по пункту звязку з машиністом,які знаходяться в кожному вагоні ,,електрички"чи ,,дизеля"або передати це бажання через контролера-касира.

Reply

haru_tarra April 27 2016, 20:20:33 UTC
Хм, цікаво, чи працює це на практиці - зв’язок із машиністом, чи реально хтось користується. Пам’ятаю, як кримські електрички завжди на всіх платформах "за вимогою" зупинялись.
Але якось прикро за людей, яких називаєте даремними. Думаєте, у таких містечках багато вільних вакансій? Тим паче, для залізничників. Та й об’єктивно нам не відомо, яка там кількість пасажирів в інші дні.

>> просто розбереться частина колій,закриється вокзал
Перепрошую, що чіпляюсь до слів, але ж розібрати колію - це крок, який неможливо буде відмінити, це дуже поганий крок, який не віщає нічого хорошого для жителів цього регіону та залізниці в цілому.

Reply

orest_soltivsky April 27 2016, 20:56:12 UTC
В жодному разі не йшлося про розбір вузькоколійки загалом,йшлося про скорочення окремих станцій,які не виконують абсолютно ніякої ролі.А платити людям зарплату лише з жалю до них-не надто професійний підхід.Вважаю,що людина своєю роботою має приносити користь,а не займатись невідомо чим невідомо заради чого.І гроші отримувати за реальну роботу.Ще раз пояснюю-через ті станції проходить всього 1 потяг вдень,вони не виконують жодної роботи,без них вузькоколійка буде працювати не гірше,ніж при їх наявності.Вони були актуальними в радянський час,коли на вузькоколійці був присутній вантажний рух.Зараз же не має потреби ні в тих станціях,ні в тих працівниках.Колії можна не розбирати-просто законсервувати до кращого часу.А ось скоротити абсолютно непотрібних працівників таки варто.

Reply


ext_2764827 April 27 2016, 19:43:55 UTC
хорошая поездка вышла у вас.

Reply


demarcos April 28 2016, 09:15:39 UTC
дякую! дуже цікаво...

Reply


rolland_92 May 3 2016, 16:32:07 UTC
Приємно прочитати репортаж із вузькоколійки, після таких тривожних новин кількамісячної давнини про перебої в русі на ній. Красно дякую)))

Reply


Leave a comment

Up