Короткий огляд "Спілки Хельсингів" під неперервний відеосаундтрек

Oct 24, 2017 21:03



(Знятий кількома сесіями, оскільки записати за раз більше 2 годин не випадало)
https://www.facebook.com/stefan.khrabrov/videos/832365393483790/
I.1/2. "Твоє життя" - співає Океан Ельзи і промовляє дядько Інтегри перед тим як наставити на неї дуло пістолета і вирішити тим самим справи з братовим спадком. Але під завершальні акорди пісні звільняється фамільний кровоссун, що дістався діду головної героїні колись у Трансільванії, і починається основне дійство, а саме дія переноситься під "Сонце сідає" до сільської церкви де об'явився кривавий пастор і під слова пісні "поділитися безмежністю" розуміється що поліцейській групі випало обезсмертнитись упирізацією, "Ла-а-а-а-ай, лай!.." Зміна сцени, антитерористична операція у самому розпалі і ліс повниться озброєних упирів у броніках і з поліцейськими посвідченнями. "Лай-лай-лай, не засинай!"
Прибуває оперативний загін антивампіричного ордену у складі 23-х річної директриси і дворецького "Сонце сідає, більше немає .. куди іти" - Інтегра показує вбік пальцем куди більше не варто іти, бо саме якраз лісом тиняється їх видатний спеціаліст у широкополому капелюсі і білих рукавичках з пентаграммами. "People in the show...all lined in a row" співається пісня 2006-ого року про Систему, Вавилон та інший загонистий нью-ейдж, а на приспівах лунають постріли і видатний спеціаліст валяється без живого місця на тілі, але при тямі. Наскільки "тяма" і "живе місце" можуть бути застосувані до нечисті. Під звуки "First day..of the rest of your life" (теж 2006-ого) мертвий постає з лежачих, відновлюється разом з деталями одягу "до трусів" (як сказано в російській луркопедії) і завершає спецоперацію власноруч під звуки клацання плівкового фотоапарату з кліпу Тату "Нас не доженуть", щоправда, по результатам ніхто не вижив, тому що обернена на дракуліну цнотлива полісменша такою що пережила день не вважається.
"День у день, восени, ані дощ, ані сніг..." - під звуки пісні коливається молоде подружжя вампірів-підлітків (певно, теж цнотливе), коли раптом "і навіть у свято так темно навколо без вікон твоїх і дверей" - вибухають двері і заходить головний настроєний пролюдськи вампіряка, "Хіііба не бачиш ти, як не живу без тебе я", з художнім ухилом вибивати пострілами кров'ю з тіла ворога зображення хреста на стіні. Герой-то на службі у протестантів. А вже "Така невидима сім'я" розправляється "УууВав!" з подружкою злочинця.
А от "Яаак довго!?" діло переноситься до католиків. Які саме задумали зіткнення зі споконвічними ворогами-протестантами на суміжній в церковній підпорядкованості території в Ірландії, де паладін Андерсон таємно перетнув кордон і заблукав.
I.2/2. https://vid.me/EMVl Бійня закінчується регенеруванням Андерсона ("Вільний бо живий!"), обезголовленням Алукарда, пораненням Серас і притисненням до стіни Інтегри ("Ти собі сама!"), не рахаючи її порубаних освяченими багнетами тілоохоронців (у іншій версії плейлісту це під "Bring on the Night").
Але "Ти я і - щаслива сім'я..налий бензину й кави!" як завжди востає Алукард (скільки в нього поглиеутих тисяч душ - розкривається згодом, недарма у девізі серіалу фігурує алхемічна цитата про стосунок до філософського каменю, хоча ніби на час створення манги у 1999-ому з "сталевим алхіміком" сюжет не був пов'язаний, але одного разу обігрався у жартівливій замальовці де Майор пародіює Едварда Елріка перед вчителькою Ізумі: "я алхімік з соціалістичного краю, рівноцінно обміняв Англію, дозвольте піти до Вас в учні!")
Ну а далі "я їду додому" так, щоб місяць у віконці перегукувався з золотим блиском логотипу "Рошен" у рекламі з дальнобійниками.
II. Далі ідея, за якою й помітив перехід між епізодами з допомогою пісні, що можна продовжити минулими знахідками і нанизати 6 серій підряд на неперервний плейліст. У другому епiзоді суцільно використано альбом "D-sides": https://myspace.com/260867023/video/record_2014_12_24_18_35_06_875-00h50m56s-01h41m53s-.mp4/109786558  всі пісні з якого чудово відповідають дійству на екрані.
III. 1/2 https://myspace.com/260867023/video/record_2014_10_27_18_54_07_828-00h00m00s-00h52m20s-.avi/109787527 або  https://plus.google.com/110179076955322866330/posts/3PNBU4wzJQZ
Після того як гоповатий мілленіумівець з панськи вдягнутим братом вчинили у самісінький резиденції Ордену, на поміч довелося кликати найманців, серед яких француз Піп. Ну а далі "Сінхронісіті" від Police про щось темне і велике у шотландському озері, доки Алукард вигризає штурмову групу бразильського спецназу, і хоча снайпери участі в побоїщі не брали, головний герой у двобої з агентом невідомих темних сил кладуть під сотню жертв, доки не здогадуються продовжити обмін люб'язностями на даху готелю Ріо (Адіс-Абеба - "Чорнобиль", вступає під звуки "кібєрнєтічєскаво організма"), що призводять до роздвоєння навпіл рук опонентів, хіба що свою Алукард відновлює, разом з рукавичкою.
III. 2/2 https://myspace.com/260867023/video/record_2014_10_27_18_54_07_828-00h52m20s-01h44m40s-.avi/109787531 або https://plus.google.com/107162988468450126294/posts/9bz8fZVJKBj
IV. 1/2 Про природу провокацій трохи стає ясніше з крові ворога, але "Great Machine" трек з паузами під перехід камери між учасниками католицького допиту засвідчує що вистава тільки набирає обертів. На щастя, Андерсен приносить макулатуру за підписом духовного лиця для надання протестантам ватиканського літака, щоб усі встигли прибути на нараду королеви. А там уже божeвільний майор оголошує по відеозв'язку відсутність будь-яких інших цілей окрім війни. "Scary films" грає, і ще коли "I don't care when peoples' heads, End up being torn to shreds" вибухає гoлова посланця Шрьодінгера, як виявилось, без шкоди для останнього.
IV.2/2 https://www.facebook.com/stefan.khrabrov/videos/911253742261621/
Спецпідрозділ "Перевертнів" (в еліті якого всього лише один справжній перевертень, в честь якого і названо підрозділ) віджимає Королівський авіаносець і на момент контр-терористичної операції з посиланням їм на голову літака-розвідника з захмарної висоти ("Вище неба"!!!), починається Скрябінів "Годинник".
А в могилянчастої інтелектуалки-фрічки, що боронила мушкетом з чарівними кулями перейменованний флот, ще й няшний будильник з собою, що відраховує час до початку війни (операції вторгнення з допомогою місцевих сил зрадницької агентури, що повідключала протиповітрянні оборонні системи, позахоплювала стратегічні об'єкти крім телеграфу і навіть до штабу ненадовго дістались) і на момент фіналу різанини, перед тим як попасти під чобіт Алукарда, він задзвенів.
"Я не твій брат, ти не сестра моя..." з "Люди як кораблі" нагадало таку деталь сюжету що всі штучні вампіри породжені з досліджень ексгумованих рештків Алукардової обраниці, що з перемогою професора Ван Хельсинга у 1898 "вилікувалась", проте залишилась носієм графської крові (чим саме він обернув її на дракуліну), і тому виходить що всі експерименальні безсмертні солдати Рейху є в якійсь мірі родичами головному персонажу, так само як гомункули з "сталевоалхімічної" епопеї доводяться практично "племінниками" Едварду Елріку, з крові чийого батька весь сюжетний заміс виник.
Ну а далі всi cпівають Manfred Mann - Blinded by the Light та Aphrodite's Child "Four Horsemen" - майже "рок-опера".
https://plus.google.com/photos/photo/107162988468450126294/6319325693480375010?icm=false&iso=true - у одиничносерійному плейлісті на ранній запис серії було таке що відійшoв від комп'ютера і пропустив як у відеовіконці увімкнулася реклама, доки музика з іншого віконця продовжувала грати, потім здивувався чому не відключений оригінальний звук. А вот завдяки такому відставанню по графіку на сім секунд вийшло що губи Майора синхронізувалися на фразі "My friends, we're going to give them hell" з словами "Нааастане наш чaс!" пісні "Все буде Добре"
.

V
. https://www.facebook.com/stefan.khrabrov/videos/910898292297166/
"Ікони не плачуть коли ніхто не бачить" - гадаю, той випадок коли демонстрування знакової системи відповідає очікуванням сприймаючої аудиторії, а "Вас не пускають чужі думки - Вам зручно і так!" про егрегоріально-спапомислительське, улюблене духовномудрцями вказування на те що домінуючі у свідомості думки не є власними, а сприйнятими як власні провокації внутрішніх енергетичних центрів, для нашої з Вами кармічної еволююції. Сприймайте як хочете, "може треба було купити хоч раз квиток ... на вільний літак" - коли тікати вже було пізно, а всі бази, порти і телеграфи виявились захоплені вампірізованими зрадниками. "Слова з журналу так безмежно мало ...щоби відчути для чого ми живем" хоч пісня набагато давніша буму ЖЖ, але як тут не згадати з чого я позгайомився з божевільним мисленням? Зпершу з книг у домашньому міні-притулку на купу тварин, потім розвиваючи національний смисл через епохальні зоорозслідування і електронізації вітчизнянного духовно-фентезі. Ну а ще тільки в останній пік побачивши щось таке для себе "суспільно-корисного" в аніме :)
"Хочу напитись тобою" - співають кровососи перед початком висадки, "тільки закінчиться казка - почнеться життя. Як би не так", - Майор заперечно киває головою, - "Вічне бажання..." Головній бабі з косою вказує що якраз захопити резиденцію Хельсингів буде вкрай важко навіть за відсутності головної кровлссальної сили, тому радить триматися відстані чекаючи підходу основних сил (що верфольфша, звісно, зафейлить). "Бачити як в небі сонце стає..над головою!" хоча по значенню атрибутики на цепеліні свастика десь сонцю і відповідає. "Веселі, брате, часи настали" -і хоч в оригінальному кліпі 2006-ого року з телевежі л'ється бруд під блискавки і темряву, це дуже сумісно початку бомбардування у віконці з аніме-серією.
VI. Далі  https://plus.google.com/110179076955322866330/posts/fAjPi13CJf1 або https://plus.google.com/110179076955322866330/posts/K2sQ2Ub82qc
"А Дерева плакали!" -у справу вирішує втрутитися молодий єпископ, посвячений в архиєпископи, зібравши аеромобільний батальйон миротворців для проведення 9-ого хрестового карального походу проти монстрів, єретиків, відступників від Церкви, одним словом, проти протестантської Англії. Оскільки події розгортається на протязі доби (повідомляється про атакований Білий Дім, де агенти 13-ого відділу Ватикану лише спостерігають, хоч і мають можливість втрутитися), навряд чи хтось перейматиметься що гарячу точку локалізують гуманітарними зачистками, тим більше якщо займуться спеціалісти своєї справи зі срібною зброєю та ку-клукс-кланівськими ковпаками  (в одній з перших ідей епізод починався раймштайнівським кавером "Stript" під кадри нацистської пропаганди олімпіади ) А тим часом "Wake of Poseidon", просто просилося десь тут бути вставленим, уже в 2017-оці році відкрив для себе "Wizards" Бакші, де приблизно така музика сімдесятих супроводжує дійство постапокаліптичної війни за участі воєної кінохроніки.
А от "one more red nighmare", виявляється, навіть ніяким боком не стосувався комуністів (і чого була така в мене версія про музичку 70-их?), а радше про авіакатастрофу, з гармонійними звуками технічних поламок що відповідає відеоряду про збиття Зорінського дирижабля на підльоті.
"This is what you get ... then mess with us" - з одного боку, кара есесівців стосовно людей що посміли чинити опір і розлютили тратами фінансовими, інвентарними та особового складу, а з іншого боку - відповідь людей мінним полем на подібну гіперчутливість та надреакцію заточенних під полювання на людей монстрів, що натрапляють на протипіхотні та скерованої дії міни якраз на момент займання бензину у кліпі Radiohead. А потім - Африка. Тому що "і чи було усе 5 століть назад" - якраз на момент воєнної кампанії Влада Цепеша що під кінець перестав бути людиною. А "stript" від Діпиш Мод просто нагадало апокаліптичні відчуття від знайомства з аніме, чудасійним боком ніби загіпнотизованої глобальної реальності та в цей момент звертанням уваги на сам кліп. Адже там ліричне тринькання подібне до саундтреку в хельсингському епізоді, що саме у синхронізаційній поробці закінчується "Старими фотографіями" на фоні випотрошеного вмісту сумки одного з захоплених "Диких гусей".
А далі саундтрек Сталкеру, один довгий 50-хвилинний відеофайл, що в такому вигляді слухав - в такому і поставив, хоча в одноепізодичному програші є непоганий момент де "Твої Зелені Очі" Зорін Блітз (одне око сліпе, зате додаткове під час химородей вилупляє прямо з долоні, як в якогось Стівена Кінга!) та "Моя мала" коли оточеним оборонцям "доля не з'їсть, доля не зла" і граната розривається під дверима сікучи очі, "подивися навколо хіба не болить голова?"!
VII-VIII. https://plus.google.com/110179076955322866330/posts/K2sQ2Ub82qc
Помітили -(хоча, про що я мовлю, це ж тільки в мене все логічно за внутрішньою асоціативною системою..хоча прикол якраз що все саме збігається, а "системні" зв'язки згодом знаходяться) перший трек сталкерського файлу "Intro" Маркуса Холлера збігається з калабанею у кадрі сьомого епізоду (останні кількадесят секунд) . І такий же обрізаний трек фігурує у інтро  сталкеру "Тіні Чорнобилю" коли ролик теж починаєттся з калабані на яку капає водичка - та ж сама музика!
Ну а далі дійство аж до "BulletProof and Panic Stricken" з яким титри епізоду переходять у наступний, у "Весна Прийде" (Буй! То така водоплаваюча платформа за яку не запливати), зелена панель приладів ватиканського гвинтокрила обігрується зеленим фільтром у вв-шному кліпі, взагалі тут щось кармічно-доленосне "...чи мене не вистачить, загину по весні... буй!", ну а далі "майже весна" (чом би й ні, на цю пісню перший наритий amv з нарізками 6-8 епізодів пропонував накладати), "Ти і я, ла-ла-ла-ла-ла-ла" чи продовження баттл-треків з HeroesIII ( адже, Алукард вивільнив зі свого "замку" все населення за рахунок крові поглинутих жертв - "монет душі"; у манзі можна розгледіти і бразильських спецназівців з третьої серії), "Янанебібув" - "Ти казала: Їж мене", - правда,вдало супроводження підібрано?
Шайсе Леді Гаги - як тільки доходить що головний дзеркальний суперник Алукарда готовий застосувати святий артефакт щоб перетворити себе на "чудовисько Бога", рівне стихії, а значить більше не підвладне людським категоріям. А от саундтрек замку "Fortress" з ліянами та колючками у оздобленні ігрової анімації цілком відповідає танцювальним рухам що зав'язалися між двома нелюдськими супротивниками, а трек замку Підземелля на фоні свічок, Біблії, Йудиної мотузки зі срібрениками додає східного(!!! майже Тисячу і Однієї ночі) епічного звучання розпаленній драматургії, тим більше кадри отця Андерсена у титрах закінчуються героїчно-варварським треком замку "Stronghold" у якого вікінгська романтика і головне надбання при знайденні Граалю - будівництво Залу Вальгалли. Північна танатофільна романтика і от Андерсен туди ж, зрозуміло, що він не виживе, хоч як регенерував самовіданно.
IX. https://youtu.be/3EAIz50pJ2c або https://plus.google.com/107162988468450126294/posts/1RNHGWVNsXM
"Я не здамся без бою!" - волає капітан німецького флоту що допетрав всю самогубну мету Майора (який і не прагнув ніяких глобальних цілей крім хорошої геноцидної війни), за що удостоюється розстрілу як дезертир (теж родзинка будь-якої війни). Алукард не спішить умирати, "Шукав свій дім", згадує згвалтоване дитинство і героїчний поступ на втоплянні в кров своєї країни заради молитв Господу і смерті ворогів, "Більше для нас" - "ми не хочемо більше ділити на два" - розрубанний навпіл Алукард згадує що він не може примиритися з тим, що його переможе не-людина, адже тільки перемогу від людини рахує як легітимну. Знову "Шукав свій дім", а попіл від спаленного Лондону з трьома мільйонами вбитих навіває асоціації "вінками із неба на нас вниз падав сніг". Сходить Сонце.
Виходить Зрадник. Дворецький Кум Воллтер збільшеною силою ниток-усерізів (ріже все крім справжніх матьорих перевертнів) донищує те, що залишилось від багатоповерхівок Лондона, "моя весна!". А помітили, "замовляй таксі - не така як всі!" коли прокидається Хенкельша і їй дулом пістолета не дозволяють втручатись у поєдинок (а вона і є не така як всі - професійна кіллерша 13-ого відділу Ватикану). Так і є - в бій вступить тільки вже після поразки Алукарда, але втратить кілька кінцівок, що Воллтер-ангел смерті розуміє як збереження їй життя (нє, ну справді, стріляє тут, а в ньго ще справи ). Але це буде потім, в останній серії, а зараз "Я до тебе" - Алукард чихвостить свого старого друга Дворецького, Інтегра, скріпивши серце, віддає незмінний наказ, Майор аплодує, "Друг" (Буду завжди... ти так і знай!), Серас прощається з помолоділим Воллтером і дякує за все що було в минулому, Інтегра відстрельоє голову Шрьодінгеру (як пам'ятаєте, йому це нешкідливо) і дівчата вступають на борт у напрямку командного пункту.

Алукард з колишнім другом місяться під "Модель" ("собою зашити...без жодного шва" - Воллтер вдало використовує посталу з Баскервіля фігуру з'їденого в другому епізоді прапорщика, нанизуючи того як на дріт і обертаючи разом з подохлою собацюрою на Алукарда), "Яка ж то ціна!" - штучна молодість не витримує навантаження, зрадник валиться з ніг, "Вставай, мила моя, вставай!" Але таки заганяє патика в серце супротивника, що виявився обманкою (здається, згадується картярський жаргон - "пустушка", про те, що у грі проти Джокера дав себе надурити, не дивлячись на те що зрадник віддав своє все і навіть взяв у борг у нацистів). Алукард являється у подобі, відомій з 1944 року, спецоперативного дитинства свого друга, лунає "Дівчина" і у титрах згадуюттся усі дівочі персонажі.

Х. https://www.youtube.com/watch?v=p9F8IePZI04 або https://www.youtube.com/watch?v=thWjIxUzehQ
А останній епізод розпочинається з "Як довго" (горить балкон), чи "Фіалки"(здати сказалм...кров), чи "Там де нас нема" (там-там-там-там, тільки та-а-а-ам!), переходить у сталкерський саундтрек (ідея десятих чисел квітня 2014, після складання одночасовозбігального саундтреку до 9-ої частини), маленька алюзія під звук крапання водички/кровушки до таємних лабораторій обох сюжетів, монстрифікованих звуків під появу вовчої туманної форми перевертня Ганса, стуканини і довбанини під перехід кадрів коли сторони двобою звалилися у закрома накраденного / віджатого на користь Фатерлянду, разом з вивезеними субмаринами, літаючими тарілками і танками, і закінчується все здійсненням мрії перевертня - загинути (достойно, від рук найбажаніших супротивників- Ордену Хельсингів), навіть синє полум'я підігрує алюзії на "Виконавець бажань" у грі, що так само мерехтить серед поламаного залізяччя у самому серці Зони; Інтегра тим часом проходить коридорами (є варіант запису під голос сталкерського Моноліту, що так само супроводжує гравця коли він хоче дістатися суті), у куленепробивному треці намагається поцілити Майора через непробивне скло, здійснюється план з використанням крові Шрьодінгера для отруєнння Алукарда квантовою багатодиспозиційністю (він зникає, але Серас через 30 років обіцяє що він обов'язково повернеться, тому що в неї не зникають кровозамішувальні мітки), лунає "Стріляй" і на прохання Майора його таки дістають 88-им калібром, він виявляється давно вже не людиною, а кіборгом, з мікросхемами і мозком у поживній емульсії. Майор проводить з Інтегрою "Останній Танець" і дістає кулю в лоб.
"Дайте нам бути такими якими ми є " - "друзі чомусь стали знайомими, всі хочуть встигнути сісти в останній вагон" - фінальна смерть останніх мілленіумців, "пальці стискають метал, мовчить мікрофон" - пальці Воллтера ламаються на металевому поручні, сам він, хоч і штучний вампір, ледь тримається на ногах після розстрілу Ханкельшею з "вінторєза", Док (головне світило науки) обурюється критиці себе як творця від дворецького як бракованого виробу (не було ж часу за одну ніч перетворити діда на молодика з чіпом!) , падає завіса. За завісою виявляється скелет обраниці Дракули, з якої зі знайденої графської крові і постало все це фрічество від перших спроб 1944-ого року, "Дякую тобі", ну, кадри революції, подяка народу і, в якійсь мірі, духу, нематеріальним абстракціям, хоча є версія що пісня про дівчину яка "далась". Ну і все. Вже задовго після використання "Время жить, время умірать" саундтрека Файрелейка з титрів сталкеру усвідомив як заголовок антивоєнного твору Ремарка. А цитата, в свою чергу, Еклезіаста".

image Click to view

синхронізація, ігросаундтреки квартира-мініпритулок

Previous post Next post
Up