Leave a comment

Comments 10

ext_3577825 May 4 2016, 11:53:04 UTC
Потрібно було цей двигун пропонувати на ан-132 Саудівській Аравії

Reply

stailker May 4 2016, 11:55:20 UTC
Не підходить, якщо, то - СБМ2. Але саудіти самі вибирали

Reply


ВСТАНОВЛЕННЯ НА АН-26 НОВИХ ДВИГУНІВ ДОЗВОЛИТЬ УНІФІКУ livejournal May 4 2016, 14:00:59 UTC
Користувач oleh_nemchinov посилається на ваш запис з ВСТАНОВЛЕННЯ НА АН-26 НОВИХ ДВИГУНІВ ДОЗВОЛИТЬ УНІФІКУВАТИ ПАРК АВІАЦІЙНОЇ ТА ВЕРТОЛІТНОЇ ТЕХНІКИ, В пишучи: [...] ОВЛЕННЯ НА АН-26 НОВИХ ДВИГУНІВ ДОЗВОЛИТЬ УНІФІКУВАТИ ПАРК АВІАЦІЙНОЇ ТА ВЕРТОЛІТНОЇ ТЕХНІКИ, В [...]

Reply


(The comment has been removed)

zil199 May 4 2016, 16:57:49 UTC
ну ясно що хоче впарити. Або купуємо ми або він продає ці двигуни нанороссіянам

Reply

ext_1561992 May 4 2016, 20:57:27 UTC
А можна детальніше про проблеми двигуна, він же на ан-140 стоїть і катастроф начебто не було.
Те що в нас мало ан-24/26 ролі не грає, по світу їх літає багато. ЗСУ ніколи не будуть основним покупцем у нашої оборонки, тільки експорт, тільки хард-кор. Якщо ВПК не вийде на зовнішні ринки значить здохне, а оплачувати існування збиткових заводів дурниця.

Reply


picterman May 4 2016, 17:34:19 UTC
Давайте вже на автомобілі робити двигуни - там купа роботи від автобусів, запорів до Кразів та військової техніки!

Reply

zil199 May 5 2016, 00:31:37 UTC
та може зроблять. Пилять 4ДТНА та попилюють 6ДТНА

Reply


anonymous May 4 2016, 18:38:05 UTC
проблеми з редукторами були на перших моторах - де і проявились дитячі хвороби (це нормально). В наступних - проблема має бути пофіксена :)

Reply


Leave a comment

Up