Originally posted by
stailker at
ВСТАНОВЛЕННЯ НА АН-26 НОВИХ ДВИГУНІВ ДОЗВОЛИТЬ УНІФІКУВАТИ ПАРК АВІАЦІЙНОЇ ТА ВЕРТОЛІТНОЇ ТЕХНІКИ, В Модернізація літаків Ан-26 до рівня Ан-26МСБ може дозволити зекономити витрати на утримання та експлуатацію авіаційної техніки та дозволить уніфікувати парк наявної авіаційної та вертолітної техніки.
Про це під час презентації відремонтованої та модернізованої авіаційної техніки медично-санітарного призначення, що 29 квітня 2016 р. відбулась на території Державного підприємства «ЗАВОД 410 цивільної авіації», повідомив кореспонденту DefenseExpress член ради директорів, директор по корпоративним правам та інвестиційним проектам АТ «Мотор Січ» Володимир Борисович Семенов.
Семенов Володимир Борисович,
директор по корпоративним правам та
інвестиційним проектам АТ «Мотор Січ»
Зокрема, в рамках апгрейду на літаку встановлюють нові двигуни виробництва АТ «Мотор Січ» ТВ3-117ВМА-СБМ1. «Найголовнішим тут є те, що установка цих двигунів дозволяє уніфікувати парк авіаційної та вертолітної техніки, що в свою чергу дозволить суттєво зменшити експлуатаційні витрати та підвищити економічність авіаційної техніки», - зазначив Володимир Семенов. Також, за його словами, це дозволить збільшити ресурс техніки, що також дозволить зекономити бюджетні кошти.
Ан-26 є доволі старою, однак дуже затребуваною на ринку авіаційних перевезень розробкою. «Подібного транспортного літака з унікальними споживчими характеристиками наразі немає - тому до цього часу ця машина і літає - а тепер потрібно, щоб ця машина літала і з урахуванням вимог економічності за співвідношенням ціни тоно/кілометру - і це дозволяє вирішити модернізація літака з встановленням нового двигуна від АТ «Мотор Січ», - наголосив В.Семенов.
Представник АТ «Мотор Січ» також повідомив, що наразі відбувається процес доводки та сертифікації АН-26МСБ за допомогою ДП «Завод 410 ЦА». «Ми в цьому літаку робимо двигуни, а ДП «Завод 410 ЦА» - робить планер та допрацювання решти систем». Цілеспрямована робота АТ «Мотор Січ» ще більше дозволить локалізувати виробництво авіаційної техніки на території України. «Вже більше 90 % виробництва комплектуючих для наших двигунів локалізовано в Україні», - наголосив Володимир Семенов.
Літак Ан-26МСБ
Літак Ан-26МСБ
Літак Ан-26МСБ
Літак Ан-26МСБ
Льотні характеристики літаків Ан-26 та Ан-26МСБ