Reklama: nesveikatos ir mirties kultas

Feb 02, 2010 01:39


Prėjusiųjų metų balandį čia putojau dėl per teliką pamatytos farmacininkų inicijuotos "socialinės" reklamos, kviečiančios pasiskiepyti nuo erkių įkandimo. Pagrindinis jos motyvas - žmogus sėdintis neįgaliesiems skirtame vežimėlyje.

http://ryst1966.livejournal.com/8471.html

Jeigu neklystu, rudeniop TV ekranuose buvo dar vienas reklamos šedevras net be ( Read more... )

tv, lietuva, reklama. žiniasklaida

Leave a comment

Comments 4

xerksas February 2 2010, 09:17:18 UTC
Į liguistą šiuolaikinių lietuvių potraukį laidotuvėms ir kapinėms dar Beresnevičius buvo atkreipęs dėmesį.

Reply


ashtroka February 2 2010, 10:01:04 UTC
Farmacininkai negražiai žaidžia. Per stipriai - ten, kur nereikia.
Aš visas tas invalidų vežimėlių ir karstų reklamas pateisinu tik kaip karo keliuose prevenciją. Šitoje vietoje kirtis pasiteisina.

Reply


mirties baimė gedas1973 February 2 2010, 12:13:54 UTC
Suformuluočiau truputį kitaip: lietuviai, kaip patyrę ir neišsigydę stiprių traumų, "nesveikai" bijo mirties, nesijaučia saugūs, gyvena dažnai rizikuodami arba elgdamiesi grubiai, iššaukiančiai etc. Kuo labiau kokia nors tematika neramina ir gąsdina, tuo garsiau ir bravūriškiau apie ją kalbama. Iš tiesų mirties tema medijose yra nesaugumo komplekso raiška. Krivickai ir kudabienės - masių mediumai - gerai atspindi baimes, kurios dirgina ir nuo kurių "negali atitraukti akių". Iš to paties kelmo ir entuziazmas bei masiškumas per Vėlines, isterija diskutuojant apie eutanaziją arba tą pačią organų donorystę ir pan.

Reply


chugunka February 3 2010, 08:49:51 UTC
Dar buvo tokios čiotkos gigantiškos erkės ant troleibusų. Nedidelio drambliuko dydžio.

Nežinau ar čia kultas, tiesiog gąsdinimas ir įbauginimas reklamšikams šiuo metu atrodo veiksmingesnis už kitas poveikio kryptis. Manau, kad tai gali būti bendro didesnio besikeičinčio valstybės paveiksliuko, ar jei norite, bendors srovės, dalis. O gal ir ne.

Reply


Leave a comment

Up