Gal. Įdomesnis yra kitas klausimas, vėlgi pilnumo ir nepilnumo: ar galima vieną trejybę pagrįsti kita trejybe, t.y., kiek išties trejybių reikia minimaliai bet pakankamai aksiomatikai, kitas apibrėžiant, kaip išvestines?
Rokiški tavo paskutinis komentaras ir klausimas labiau užkabino nei visas tekstas:D O apie degenerata Baranauska apšalau:D. Žiurėk kad nakti Nesusapnuotum trejybes Jablonskio, Baranausko na ir dar kokio Maironio :D
Re: kunda-lakundarokiskisAugust 17 2010, 07:27:20 UTC
Kunda lakunda - tiesiog vienas iš segmentų :-)
Visa kita - nežinau, ar verta analizuoti. Tavo minimi vaizdiniai, jausmai, nuojautos ir pajautimai irgi yra tie patys ženklų, prasmių ir reikšmių kompleksai. Dėl totalinio struktūruotumo - jis automatiškai suponuoja nepilnumo klausimą, bet tai atskiras gilus reikalas. O ir šiaip, nenorėk per daug iškart :-)
Bažnyčia neturi tų užuomazgų. Kita vertus, Evangelija - labai įdomus daiktas, kai ją truputį paanalizuoji.
Re: kunda-lakundarokiskisAugust 17 2010, 08:15:16 UTC
Irgi gal ne. Bet reiks gal parašyti, nes ten, kaip čia pasakius - iš esmės, tai yra TOKS žostkas daugiasluoksnis ir įvairiapusis retransliacinis kodas, kad sunku išvengti to pavyzdžio. Sakyčiau, nagrinėjant praktinį smegenų programavimą, Evangelija yra absoliutus šedevras.
na tu čia pavarai, kaip koks Kolumbas (aš apie įžanginį).
....Buvo tik Greimas ir nieko daugiau...
Tarsi niekada nebuvo Sauliaus Žuko, tarsi nebuvo leidžiama dar 1986 m. serija knygelių "Ženklas ir prasmė" ir pan., tarsi niekas niekada krašte nestudijavo Tartu mokyklos darbų, Sapiro ir Whorfo, Chomskio ir Jakobsono.
bet - kad ir kaip ten - mokslo populiarinimas gerai yra. net ir tokio keisto kaip semiotika.
:)
Kudė tamista kabalos ir alcheminę tradiciją už skliaustų iškėlėte?
Juoba, kad Vilnius ir jo Gaonas čia nusipelnę: "Be Toros ir Talmudo studijų, Elijahu gilinosi į teorinę kabbalą ir dar neturėdamas trylikos metų užsiėmė praktine kabbala bandydamas sukurti Golemą."
nors suprantu - kaip sakė Kozma Prutkovas: "Neaprėpiamo negali aprėpti".
Aš tai matai, galvojau, galvojau, ir gavosi man, kad nuosekliai neįmanoma man gaunasi visko bent truputį - tik fragmentai ir nuotrupos. Nes kiekvienas, net ir mažutis fragmentas per daug didelis. Nes netgi ikidesosiūrinė istorija per didelė. Kita vertus, yra kitų kampų, kurie neretai primirštami
( ... )
Čia aš visai ne į temą, na visai, bet snukiaknygėj tamstos neužtikęs, nuorodą čia mestelsiu. Disertaciją verta skaityti įdėmiai. Panašu į tai, kad rašęs pats, todėl vaizdas labai nekažin.
Man šitas daiktas jau seniau buvo užkliuvęs. Tomą Čyvą skaitau ir vertinu, nors kartais ir pasiginčijam :-)
Šita disertacija, tiesą sakant, yra ganėtinas vambzdec ne tik dėl to, ką Čyvas rašo - kad jos autorius kliedesius kemša. Mane kraupina tas, kad pabandžius analizuoti jos kontekstualinę dalį, t.y., pačios vardinamus dalykus, atrodo, kad terorizmą autorius bando tiesiog diegte įdiegti. Nesvarbu, ar yra, bet REIKIA. REIKIA terorizmo, kad būtų pagrindas kovai prieš jį. Išties, vaizdas labai nekažin.
Comments 25
Reply
Reply
Reply
O apie Baranauską - nors formaliai lyg ir liko neįrodyta, kad jis buvo pederastas, faktas, kad jis buvo degeneratas - akivaizdus ir plačiai žinomas.
Reply
Reply
Visa kita - nežinau, ar verta analizuoti. Tavo minimi vaizdiniai, jausmai, nuojautos ir pajautimai irgi yra tie patys ženklų, prasmių ir reikšmių kompleksai. Dėl totalinio struktūruotumo - jis automatiškai suponuoja nepilnumo klausimą, bet tai atskiras gilus reikalas. O ir šiaip, nenorėk per daug iškart :-)
Bažnyčia neturi tų užuomazgų. Kita vertus, Evangelija - labai įdomus daiktas, kai ją truputį paanalizuoji.
Reply
Reply
Reply
....Buvo tik Greimas ir nieko daugiau...
Tarsi niekada nebuvo Sauliaus Žuko, tarsi nebuvo leidžiama dar 1986 m. serija knygelių "Ženklas ir prasmė" ir pan., tarsi niekas niekada krašte nestudijavo Tartu mokyklos darbų, Sapiro ir Whorfo, Chomskio ir Jakobsono.
bet - kad ir kaip ten - mokslo populiarinimas gerai yra. net ir tokio keisto kaip semiotika.
:)
Kudė tamista kabalos ir alcheminę tradiciją už skliaustų iškėlėte?
Juoba, kad Vilnius ir jo Gaonas čia nusipelnę: "Be Toros ir Talmudo studijų, Elijahu gilinosi į teorinę kabbalą ir dar neturėdamas trylikos metų užsiėmė praktine kabbala bandydamas sukurti Golemą."
nors suprantu - kaip sakė Kozma Prutkovas: "Neaprėpiamo negali aprėpti".
:)
Reply
Reply
Disertaciją verta skaityti įdėmiai. Panašu į tai, kad rašęs pats, todėl vaizdas labai nekažin.
http://cyvas.wordpress.com/2010/05/12/labai-mokytas-teroristu-medziotojas/
Reply
Šita disertacija, tiesą sakant, yra ganėtinas vambzdec ne tik dėl to, ką Čyvas rašo - kad jos autorius kliedesius kemša. Mane kraupina tas, kad pabandžius analizuoti jos kontekstualinę dalį, t.y., pačios vardinamus dalykus, atrodo, kad terorizmą autorius bando tiesiog diegte įdiegti. Nesvarbu, ar yra, bet REIKIA. REIKIA terorizmo, kad būtų pagrindas kovai prieš jį. Išties, vaizdas labai nekažin.
Reply
Leave a comment