Leave a comment

Comments 25

anonymous August 16 2010, 22:53:43 UTC
"Trys" žiauriai svarbus skaičius!

Reply

rokiskis August 16 2010, 23:18:16 UTC
Gal. Įdomesnis yra kitas klausimas, vėlgi pilnumo ir nepilnumo: ar galima vieną trejybę pagrįsti kita trejybe, t.y., kiek išties trejybių reikia minimaliai bet pakankamai aksiomatikai, kitas apibrėžiant, kaip išvestines?

Reply


anonymous August 17 2010, 00:07:10 UTC
Rokiški tavo paskutinis komentaras ir klausimas labiau užkabino nei visas tekstas:D O apie degenerata Baranauska apšalau:D. Žiurėk kad nakti Nesusapnuotum trejybes Jablonskio, Baranausko na ir dar kokio Maironio :D

Reply

rokiskis August 17 2010, 00:17:00 UTC
Tas paskutinis klausimas kyla iš viso teksto apie metas. Tik jį reikia užduoti :-)

O apie Baranauską - nors formaliai lyg ir liko neįrodyta, kad jis buvo pederastas, faktas, kad jis buvo degeneratas - akivaizdus ir plačiai žinomas.

Reply


kunda-lakunda skirtumas August 17 2010, 05:49:01 UTC
Man tai josios metakvapas koks tai čia jaučiasi. Ar ne nuo to prasidėjo šis noras ( ... )

Reply

Re: kunda-lakunda rokiskis August 17 2010, 07:27:20 UTC
Kunda lakunda - tiesiog vienas iš segmentų :-)

Visa kita - nežinau, ar verta analizuoti. Tavo minimi vaizdiniai, jausmai, nuojautos ir pajautimai irgi yra tie patys ženklų, prasmių ir reikšmių kompleksai. Dėl totalinio struktūruotumo - jis automatiškai suponuoja nepilnumo klausimą, bet tai atskiras gilus reikalas. O ir šiaip, nenorėk per daug iškart :-)

Bažnyčia neturi tų užuomazgų. Kita vertus, Evangelija - labai įdomus daiktas, kai ją truputį paanalizuoji.

Reply

Re: kunda-lakunda skirtumas August 17 2010, 08:06:47 UTC
Taisau: Bažnyčią į Evangeliją ;)

Reply

Re: kunda-lakunda rokiskis August 17 2010, 08:15:16 UTC
Irgi gal ne. Bet reiks gal parašyti, nes ten, kaip čia pasakius - iš esmės, tai yra TOKS žostkas daugiasluoksnis ir įvairiapusis retransliacinis kodas, kad sunku išvengti to pavyzdžio. Sakyčiau, nagrinėjant praktinį smegenų programavimą, Evangelija yra absoliutus šedevras.

Reply


vklase August 17 2010, 08:55:51 UTC
na tu čia pavarai, kaip koks Kolumbas (aš apie įžanginį).

....Buvo tik Greimas ir nieko daugiau...

Tarsi niekada nebuvo Sauliaus Žuko, tarsi nebuvo leidžiama dar 1986 m. serija knygelių "Ženklas ir prasmė" ir pan., tarsi niekas niekada krašte nestudijavo Tartu mokyklos darbų, Sapiro ir Whorfo, Chomskio ir Jakobsono.

bet - kad ir kaip ten - mokslo populiarinimas gerai yra. net ir tokio keisto kaip semiotika.

:)

Kudė tamista kabalos ir alcheminę tradiciją už skliaustų iškėlėte?

Juoba, kad Vilnius ir jo Gaonas čia nusipelnę: "Be Toros ir Talmudo studijų, Elijahu gilinosi į teorinę kabbalą ir dar neturėdamas trylikos metų užsiėmė praktine kabbala bandydamas sukurti Golemą."

nors suprantu - kaip sakė Kozma Prutkovas: "Neaprėpiamo negali aprėpti".

:)

Reply

rokiskis August 18 2010, 12:42:28 UTC
Aš tai matai, galvojau, galvojau, ir gavosi man, kad nuosekliai neįmanoma man gaunasi visko bent truputį - tik fragmentai ir nuotrupos. Nes kiekvienas, net ir mažutis fragmentas per daug didelis. Nes netgi ikidesosiūrinė istorija per didelė. Kita vertus, yra kitų kampų, kurie neretai primirštami ( ... )

Reply


ezengas August 17 2010, 09:01:29 UTC
Čia aš visai ne į temą, na visai, bet snukiaknygėj tamstos neužtikęs, nuorodą čia mestelsiu.
Disertaciją verta skaityti įdėmiai. Panašu į tai, kad rašęs pats, todėl vaizdas labai nekažin.

http://cyvas.wordpress.com/2010/05/12/labai-mokytas-teroristu-medziotojas/

Reply

rokiskis August 18 2010, 12:56:43 UTC
Man šitas daiktas jau seniau buvo užkliuvęs. Tomą Čyvą skaitau ir vertinu, nors kartais ir pasiginčijam :-)

Šita disertacija, tiesą sakant, yra ganėtinas vambzdec ne tik dėl to, ką Čyvas rašo - kad jos autorius kliedesius kemša. Mane kraupina tas, kad pabandžius analizuoti jos kontekstualinę dalį, t.y., pačios vardinamus dalykus, atrodo, kad terorizmą autorius bando tiesiog diegte įdiegti. Nesvarbu, ar yra, bet REIKIA. REIKIA terorizmo, kad būtų pagrindas kovai prieš jį. Išties, vaizdas labai nekažin.

Reply


Leave a comment

Up