«Вся́ка душа́ власте́мъ предержа́щымъ да повину́ется: нѣ́сть бо вла́сть а́ще не от Бо́га, су́щыя же вла́сти от Бо́га учине́ны су́ть. Тѣ́мже противля́яйся вла́сти, Бо́жiю повелѣ́нiю противля́ется: противля́ющiися же себѣ́ грѣ́хъ прiе́млютъ» (Рим 13:1-2
(
Read more... )
Comments 8
Reply
И это подтверждается последующими стихами: "Кня́зи бо не су́ть боя́знь до́брымъ дѣло́мъ, но злы́мъ... Бо́жiй бо слуга́ е́сть, отмсти́тель въ гнѣ́въ зло́е творя́щему", ясно указывающими уже не на власть как систему, но на князя, слугу - конкретного начальника.
Отсюда ясно, что начальник, делающий добро - от Бога, а творящий зло не от Бога, но ему только попущено Богом быть начальником. Это только и важно. Руководствуясь именно этим соображением мы и можем понять, от Бога представитель власти или нет.
Reply
Reply
Златоуст же, разумеется, справедливо оценивал отправившую его в ссылку власть как зло творившую, а потому не от Бога. Ведь он отлично понимал мотивы этой власти.
Reply
Leave a comment