Збережи сім'ю - Збережи життя!

Jun 08, 2011 17:19

Нарешті на вулицях Києва з'явилась дійсно позитивна просімейна соціальна реклама!
Після декількох вкрай невдалих спроб боротьби з ВІЛ/СНІД в Україні (рекламні плакати " Зайдеш на каву - даєш секс", " Подивимось кіно - даєш секс" і " Одягни секс коли займаєшся презервативом") національна інформаційна компанія "Не дай СНІДУ шанс!" обирає новий вектор ( Read more... )

СНІД, реклама, Україна

Leave a comment

Comments 10

jesfor June 8 2011, 15:08:51 UTC
позитивна новина. Цікаво, це результат чогось лобіювання, або самі допетрели, як треба боротися зі СНІДом?

Reply

(The comment has been removed)

olena_shabunina June 8 2011, 15:35:33 UTC
Миколо, відповідаючи на твоє запитання: була ціла хвиля обурення громадськості щодо реклами "Заходь на каву з презервативом", після чого нац. комісія з питань моралі визнала цю рекламу аморальною.
Детальніше про це тут:
http://olena-shabunina.livejournal.com/28967.html

Було також депутатське звернення народного депутата Лесі Оробець щодо фінансування даної рекламної кампанії. Дана компанія створена на замовлення МОЗ України, однак фінансується недержавними фондами.

Окрім цього якщо зараз вбити в Google слова "зайдеш на каву" 95% інформації буде засудженням та критикою цієї АНТИсоціальної рекламної кампанії.

Думаю, поява такої ПОЗИТИВНОЇ ПРОсімейної соціальної реклами з закликами "Збережи сім'ю. Збережи життя" - це наслідок всіх цих дій! :)

Одним словом, ми всі великі молодці!!! :)

Reply


black_chieftain June 8 2011, 15:40:43 UTC
Нарешті Антиснід компанії перестали рекламувати презервативи та хаотичні сексуальні зв'язки.

Reply

olena_shabunina June 8 2011, 15:41:49 UTC
+1!

Reply


vjn June 8 2011, 17:54:43 UTC
Суть реклами абсолютно незрозуміла.
Не кажучи вже про те, що максимум, на що вона здатна - це укріпити мізерний відсоток громадян в переконаннях, які і так наявні. Усім іншим це до одного місця.

Reply

olena_shabunina June 8 2011, 18:02:25 UTC
Можливо, ви і праві, однак подібна реклама однозначно виграє перед "Заходь на каву з презервативом". Ця реклама, як мінімум, не шкодить. Як максимум - показує дошлюбну чистоту та вірність в родині як альтернативу "безпечному" (дивись доступному, невпорядкованому) сексу в проблемі боротьби з ВІЛ/СНІД.

Думаю, небагато мислячих людей будуть сперечатись з тим фактом, що вірність в шлюбі + дошлюбна чистота - це найкраща пересторога від ВІЛ/СНІД.

Reply

vjn June 8 2011, 20:18:47 UTC
===однозначно виграє

Це тільки на думку її авторів та їх прихильників.

===небагато мислячих людей будуть сперечатись з тим фактом, що
===вірність в шлюбі + дошлюбна чистота - це найкраща пересторога
===від ВІЛ/СНІД.

Будь-яка мисляча людина одразу зауважить, що найкраща пересторога від ВІЛ/СНІД - повна стерилізація.
Не хочете почати відстоювати таку точку зору? Вона абсолютно так само відірвана від реальності, як і "секс після шлюбу".

Reply

olena_shabunina June 9 2011, 05:19:18 UTC
Не дивлячись на те, що це просто провокація - я поважаю вашу думку. :)

Скажу лишень, що від мого життя принцип "секс після шлюбу" не відірваний і я бачу в цьому значні переваги для шлюбу, про які, власне, і пишу.
Думаю, відстоювати власні принципи у власному живому журналі - це логічно. Що скажете? :) Було б дивно, якби я тут писала про ваші ідеї (в стилі стирилізації).

Reply


Leave a comment

Up