На гроші платників податків українцям продовжують скормлювати чергову АНТИсоціальну нісенітницю. Спершу ми дружно повинні були проковтнути
«СЕКС ДО КАВИ», а тепер під виглядом соціальної реклами проти ВІЛ/СНІД нам пропонують «надягти секс», якщо ви займаєтесь презервативом.
Друзі, доки ми будемо мовчки терпіти те, що на наших вулицях наші діти будуть дивитись на цей АБСУРД?!
* Примітка: нова хвиля АНТИсоціальної реклами з’явилась на українських вулицях в листопаді і є другою хвилею абсурдорекламної компанії «Не дай СНІДу шанс», організованої Міністерством охорони здоров’я України та німецьким бюро технічного співробітництва GTZ. Антисоціальний креатиФФ розробило агентство TABASCO. Перша хвиля АНТИрекламної компанії стартувала в квітень 2010 року.