програма нашого піар-курсу

Oct 19, 2009 12:07

PR для Церков та релігійних організацій
(Церква і ЗМІ: вдале співробітництво)

1. Образ Церкви у суспільстві:

1.1. ЗМІ як основний чинник формування суспільної думки про Церкву;
1.2. ставлення сучасного українського суспільства до Церков: базові стереотипи.
1.3. стереотипи: змінити чи поставити на службу.

2. Зв’язки з громадськістю (PR) на службі Церкві:

2.1. що таке PR і чому він потрібен будь-якій організації;
2.2. вдалий внутрішній PR - застава успіху Організації;
2.3. зовнішній PR - це не реклама і не пропаганда.
2.4. приклади використання PR-інструментів Церквами та християнськими спільнотами в Україні та закордоном.

3. Організація роботи прес-служби:

3.1. структура і функції прес-служби;
3.2. налагодження внутрішньої комунікації як одне найважливіших завдань прес-служби;
3.3. робота прес-служби «назовні» (інші церкви, партнери, спонсори, державна влада);
3.4. підготовка якісних прес-документів (прес-анонс, -реліз, пост-реліз, статті, довідки та інше);

4. Внутрішньоцерковна преса: аналіз + поради редактора.

5. Церква і медіа: вдале співробітництво:

5.1. як сформувати власну базу даних медіа-контактів;
5.2. як створити цікавий медіа-привід;
5.3. інтерв`ю: ЩО і ЯК говорити, щоб бути правильно трактованим;
5.4. специфіка співпраці з різними видами ЗМІ;
5.5. особливості медіа-заходів (прес-конференції, прес-брифінги, прес-сніданки (обіди, вечері), прес-тури, конференції, круглі столи і т.д.);

6. Моніторинг інформації про Церкву в мас-медіа.

7. Приклади успішних церковних медіа-проектів в Україні

8. Антикризовий PR

8.1. визначення конфліктогенних зон;
8.2. план дій на випадок кризи;
8.3. посткризовий етап життя організації;
8.4. типові помилкові реакції в кризовій ситуації;
8.5. як протидіяти “чорному” PR.

9. Інтернет на службі Церковної комунікації

У програмі також передбачені практичні тренінги:
  • Вчимося створювати особливий інфопривід.
  • Організація медіа-акції.
  • Проведення інформаційного заходу для ЗМІ.
Нагадаю, що це наш авторський курс, який розробили і викладають Світлана Ярошенко, Юлія Завадська та Олена Кулигіна

Навчання проводились:  більше про наші курси можна дізнатись, перейшовши за першим тегом.

upd. А ще, друзі, вчимось відрізняти оригінал від дешевої, а іноді навіть дорогої підробки. Будьте мудрими!
Нажаль, навіть у християнстві ми не застраховані від маніпуляцій, брехні і крадіжок.

а для тих, хто заходить у цей журнал черпати натхнення для власних проектів, нагадую, що 8-му заповідь ніхто не відміняв! :)

PR-курси, мої проекти, релігія і мас-медіа

Previous post Next post
Up