Leave a comment

Comments 5

drozdoff97 May 19 2018, 17:38:51 UTC
Чого урбаністи так не люблять фізичне розділення потоків (розв'язки, над- та підземні переходи)? То від "юнацького запалу" і бажання будувати всесвіт наново чи є якийсь таємний сенс?

Reply

night_dreamer01 May 21 2018, 08:26:09 UTC
Взагалі-то, я не урбаніст - це можна зрозуміти і без розмов про незручності подолання підземників із багажем/візком з дитиною/артритом.

Розв'язка рятує лише те перехрестя, на якому вона споруджена (і то, відібравши купу місця у пішоходів і громадського транспорту). Після цього посилений потік машин починає штурмувати наступне, і там тепер теж треба будувати розв'язку =)
Збудуємо ми розв'язку на площі Перемоги - затор починатиметься від рогу Петлюри. Знесемо пару кварталів і збудуємо її там - від Бесарабки. Знесемо Бесарабку і втулимо розв'язку ще й там - помре Басейна.

То нащо вбухувати мільярди в розв'язки, якщо без них ситуація сама по собі стане простішою?

Reply

drozdoff97 May 21 2018, 09:14:45 UTC
Лифты и наклонные подъёмники придумали лет 100 назад. Кроме того можно сделать горку для машин и "подземный" переход углубляется в худшем случае на пол метра. Имея при этом преимущества физического разделения потоков -- околонулевую аварийность и отсутсвие необходимости подгадывать фазы светофоров ещё и под пешеходный поток.

Reply

ext_3485424 May 21 2018, 10:53:24 UTC
Так вище ж пояснили, чого то не можна робити. Побудувати не проблема, але ефекту не дасть (в переважній більшості випадків). А підземні і надземні стандартні переходи - це великий гемор для людей.

Тому маємо два фактори, котрі один одного доповнюють, через що в Європі вже відмовились від такого в загальному.

Reply


Leave a comment

Up