Половина Львова-це будівлі кінця ХІХ початку ХХ століття. Архаїзм, як Ви кажете. За Вашою логікою, їх треба знести і побудувати нові сучасні. На громадських слуханнях по проекту реконструкції вулиці Бандери, мешканці і небайдужі фахівці висловились за згромадських слуханнях по проекту реконструкції вулиці Бандери, мешканці і небайдужі фахівці висловились за збереження бруківки. Це було несподіванкою для проектантів. Ви живете у Львові? Маєте відношення до проекту?
В Європі часто так і роблять, якщо що =) В будинках можна жити, свою функцію вони виконують. А бруківка не виконує - об неї легко можна вбити підвіску, для сучасного транспорту вона непридатна.
На "громадських слуханнях", влаштованих до кінця робочого часу у будній день, були переважно пенсіонери, які навряд задумуються про такі тонкощі. І ФАХІВЦІ на тих слуханнях висловилися за асфальт =) Так, живу у Львові. Безпосереднього - не маю, але я теж небайдужий громадянин.
Колись Личаківська вул була вкрита вся бруківкою. Але поклали плити з рейками і де та лишня бруківка ділась? До чого тут атмосферні шви між брусуами до викраденої бруківки? Бруківку можна класти пів колом наприклад щоб не виникало резонансу. Ще най болючіше проблема то вода яка не тікає в дощоприймачі. Також хороша подушка під дорогою вирішує купу питань спитайте в Мая Шум поглинають дерева і інші насадження. Львів люблять за її бруківку . Асфальтом закатати ми завжди встигнемо.
Сьгодні їхали з батьком по Вітовського та спілкувались на подібну тему... Він особисто та сокурсники з ІнФізу в 1974 проходячи практику, працювали на Вітовського, тягали 20-ти кг булижники, прокладали електричні кабелі, спостерігали, як риють катлован під ліве від в'їзду крило будівлі СБУ.
Якість вкладання бруківки перевіряли металевим ломом. Встромивши лом поміж двох каменів, розгойдували його. Якісно вкладена бруківка не повинна була ворушитися через два камені від лому. Щось таке чув давно, від кого вже не пам'ятаю.
Ті хто говорять, що бруківка символ Львова - не мають власного автомобіля або їздять тільки трамваєм. Бо дійсно для пересування по місту асфальт значно краще. Нехай бруківка лишається у центрі міста, на площі Ринок, там їй саме місце. Але навіть там, коли йдеш по площі, ти переходеш на тротуар, бо по бруківці зіпсуєш своє взуття і нормально не пройдеш. Да, можливо це гарно виглядає, але хіба ми туристи? Для звичайного Львів'янина краще щоб було зручно добиратися додому, не було постійного перекладання тої бруківки, яка знову просіла і утворила нові затори. Це краще 100%. Нехай краще кошти виділені на бруківку і на її ремонт скорегують на відремонтування будівель, які вже давно втратили свій естетичний вигляд.
Comments 14
Reply
Reply
Reply
В будинках можна жити, свою функцію вони виконують. А бруківка не виконує - об неї легко можна вбити підвіску, для сучасного транспорту вона непридатна.
На "громадських слуханнях", влаштованих до кінця робочого часу у будній день, були переважно пенсіонери, які навряд задумуються про такі тонкощі. І ФАХІВЦІ на тих слуханнях висловилися за асфальт =)
Так, живу у Львові. Безпосереднього - не маю, але я теж небайдужий громадянин.
Reply
Бруківку можна класти пів колом наприклад щоб не виникало резонансу. Ще най болючіше проблема то вода яка не тікає в дощоприймачі. Також хороша подушка під дорогою вирішує купу питань спитайте в Мая
Шум поглинають дерева і інші насадження.
Львів люблять за її бруківку . Асфальтом закатати ми завжди встигнемо.
Reply
Reply
Reply
Однак на фото геть інше місце :-)
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment