Безпосередньо про лінію між двома берегами йтиметься у наступних частинах - із нею є свої заковики, які треба пояснювати окремо. Що ж до цієї лінії, то я опустив один вагомий момент: ця лінія пропонується як "швидкісний ЛРТ", із зупинками через 1-1,5 кілометра, при цьому середня швидкість, заявлена Петруком - вище 47 кілометрів на годину. Доволі наївне і невиправдане твердження: метрополітен, маючи повністю незалежну зону руху і криві, на яких можна майже на збавляти швидкість, має середню швидкість не вище за 43-45 кілометрів на годину. Трамвай, який мусить підкорюватися світлофорам, умовам рельєфу і повертати крутими кривими, до такої швидкості ніколи не розженеться. Тому і зупинки на лінії варто робити частіше, хоча які саме і де - питання дискусійне.
Comments 1
Що ж до цієї лінії, то я опустив один вагомий момент: ця лінія пропонується як "швидкісний ЛРТ", із зупинками через 1-1,5 кілометра, при цьому середня швидкість, заявлена Петруком - вище 47 кілометрів на годину.
Доволі наївне і невиправдане твердження: метрополітен, маючи повністю незалежну зону руху і криві, на яких можна майже на збавляти швидкість, має середню швидкість не вище за 43-45 кілометрів на годину. Трамвай, який мусить підкорюватися світлофорам, умовам рельєфу і повертати крутими кривими, до такої швидкості ніколи не розженеться. Тому і зупинки на лінії варто робити частіше, хоча які саме і де - питання дискусійне.
Reply
Leave a comment