Leave a comment

Comments 10

ext_2067600 August 12 2017, 06:49:15 UTC
щодо лінії по Погулянці, то там пропонується трохи інше трасування із виходом до перехрестя Пасічної/Медової Печери. Але я не поясню конкретно це все.

найближчим часом пасічна і Вашингтона виглядають космосом і з точки зору кількості пасажирів на кілометр будівництва і загальних затрат, порівняно наприклад з 700м колії до АС-2 яка закриє половину маршрутів по Липинського.

Але якщо вже мріяти, то я б мріяв про міську залізницю, що з'єднає під'їздну колію на Вашингтона із Личаківською лінією.

... )

Reply

night_dreamer01 August 12 2017, 09:57:31 UTC
Емм, як би то пояснити...
Залізниця туди не влізе =)
Я думав про подібну трасу для трамваю. Дохлий номер, або три кілометри суцільних мостів і виїмок.

> щодо лінії по Погулянці, то там пропонується трохи інше трасування із виходом до перехрестя Пасічної/Медової Печери. Але я не поясню конкретно це все.
Та ні, під одним з моїх дописів у ФБ дехто розпинався, пояснюючи, де має бути розворотне кільце - на майданчику за пішохідним мостом.
Хоча у вас може бути власна версія =)

Reply

ext_2067600 August 12 2017, 10:13:08 UTC
під мостом у парку це одна версія, а вверх схилами Погулянки до Медової Печери це інша :)

а щодо залізниці - так, мости, це ж позавуличний транспорт. Але це не неможливо впринципі, хоча й дорого :)
Але метро ж іще дорожче...

Reply

night_dreamer01 August 12 2017, 20:45:03 UTC
>Але це не неможливо впринципі, хоча й дорого :)
Але метро ж іще дорожче...
А чому ви постійно порівнюєте цю ідею з метро? Враховуючи, які кренделі виписує залізниця Львовом, потенційний пасажиропотік, не знаю, малуватий. В ідеалі таке слід було б змоделювати.
Але метро (або преметро - метротрамвай), що проходило б через центр міста, мало б відчутно більший попит...

Reply


Leave a comment

Up