щодо лінії по Погулянці, то там пропонується трохи інше трасування із виходом до перехрестя Пасічної/Медової Печери. Але я не поясню конкретно це все.
найближчим часом пасічна і Вашингтона виглядають космосом і з точки зору кількості пасажирів на кілометр будівництва і загальних затрат, порівняно наприклад з 700м колії до АС-2 яка закриє половину маршрутів по Липинського.
Але якщо вже мріяти, то я б мріяв про міську залізницю, що з'єднає під'їздну колію на Вашингтона із Личаківською лінією.
Емм, як би то пояснити... Залізниця туди не влізе =) Я думав про подібну трасу для трамваю. Дохлий номер, або три кілометри суцільних мостів і виїмок.
> щодо лінії по Погулянці, то там пропонується трохи інше трасування із виходом до перехрестя Пасічної/Медової Печери. Але я не поясню конкретно це все. Та ні, під одним з моїх дописів у ФБ дехто розпинався, пояснюючи, де має бути розворотне кільце - на майданчику за пішохідним мостом. Хоча у вас може бути власна версія =)
>Але це не неможливо впринципі, хоча й дорого :) Але метро ж іще дорожче... А чому ви постійно порівнюєте цю ідею з метро? Враховуючи, які кренделі виписує залізниця Львовом, потенційний пасажиропотік, не знаю, малуватий. В ідеалі таке слід було б змоделювати. Але метро (або преметро - метротрамвай), що проходило б через центр міста, мало б відчутно більший попит...
Comments 10
найближчим часом пасічна і Вашингтона виглядають космосом і з точки зору кількості пасажирів на кілометр будівництва і загальних затрат, порівняно наприклад з 700м колії до АС-2 яка закриє половину маршрутів по Липинського.
Але якщо вже мріяти, то я б мріяв про міську залізницю, що з'єднає під'їздну колію на Вашингтона із Личаківською лінією.
( ... )
Reply
Залізниця туди не влізе =)
Я думав про подібну трасу для трамваю. Дохлий номер, або три кілометри суцільних мостів і виїмок.
> щодо лінії по Погулянці, то там пропонується трохи інше трасування із виходом до перехрестя Пасічної/Медової Печери. Але я не поясню конкретно це все.
Та ні, під одним з моїх дописів у ФБ дехто розпинався, пояснюючи, де має бути розворотне кільце - на майданчику за пішохідним мостом.
Хоча у вас може бути власна версія =)
Reply
а щодо залізниці - так, мости, це ж позавуличний транспорт. Але це не неможливо впринципі, хоча й дорого :)
Але метро ж іще дорожче...
Reply
Але метро ж іще дорожче...
А чому ви постійно порівнюєте цю ідею з метро? Враховуючи, які кренделі виписує залізниця Львовом, потенційний пасажиропотік, не знаю, малуватий. В ідеалі таке слід було б змоделювати.
Але метро (або преметро - метротрамвай), що проходило б через центр міста, мало б відчутно більший попит...
Reply
Leave a comment