Трамвай на Батальну і Пасіки

Aug 09, 2017 00:52



Сьогоднішній пост буде логічним продовженням найпершого, про трамвай на вулицю Медової Печери.



Пригадайте оцю карту. У минулому пості я написав, що одна лінія піде прямо Пасічною. Ну що ж, ось її початок - перехрестя Пасічної/Медової Печери.


Лінія продовжиться отак (так, там у кінці цілих три лінії, я бачу, так треба =) ).





Хто в курсі, що це за водонапірна вежа? Мені здається, в неї багата історія.

Попереду - Майорівка, немаленький житлмасив, що нині начисто відрізаний від мережі електротранспорту.


[Навіщо будувати трамвай у два прийоми?]Навіщо будувати трамвай у два прийоми? Ну, гадаю, бюджет міста не гумовий, та й між двома етапами робіт будівельники можуть попрацювати ще десь. Жителі Майорівки зможуть користуватися й першою лінією.
Але зручність жителів - понад усе. Тож рано чи пізно лінію слід буде продовжити. Для цього вулиця Пасічна аналогічно поступиться двома смугами руху на відтинку від Медової Печери до рогу Ярошинської. Далі вздовж Пасічної з обох боків розміщений бульвар, ширини якого цілком вистачить, щоб прокласти трамвайну колію.


Дерева рубати не треба: одна колія зліва дерев, одна - справа.


[Чому звузити Пасічну - не так вже й погано.]
Звуження Пасічної в перспективі є правильним кроком. У точці «перегину» Пасічної колись розміститься в’їзд у тунель, що замкне кільцеву дорогу навколо центру міста. Отут:



Тож звідси і до Личаківської Пасічна перестане бути магістральною вулицею, і їй цілком вистачить двох смуг. Коли те буде - невідомо, але ідея кільця в об’їзд старого Львова є вкрай корисною.


Навпроти Церкви Благовіщення слід буде розширити підземний пішохідний перехід з тим розрахунком, щоб він проходив ще й під трамвайними коліями.


Так лінія досягне рогу Пасічної/Вашингтона.


А от як вести лінію далі - оце питання.




По-перше, можна прокласти колії вздовж вулиці Вашингтона. Одна колія по один бік дороги, одна-по інший - як на вулиці Бандери. 


Кінцева розташується поблизу перехрестя із Зеленою, на місці шиномонтажу. Львівський трамвай отримає перший в сучасній історії перетин із залізничними коліями (із під’їздною гілкою хлібзаводу, якщо не помиляюсь)


По-друге, можна прокласти трамвай так, як талановиті планувальники в ЛЕТі хочуть прокласти тролейбус - вздовж Пасічної. Місця задосить, а кільце розташується навпроти п’ятої автостанції.





Єдине вузьке місце - навпроти ЖК «Магнолія» на Пасічній, але має вистачити.


І, нарешті, по-третє. Лінія поверне за Першою Приватною броварнею на вулицю Довгу і протягнеться до новобудов. Кінцева розташується на розі вулиці Січинського. Разом із цим можна буде з’єднати дворову вулицю Січинського і Довгу (яка нині має заледве двісті метрів довжини - влучна назва!).


Вулиця Дениса Січинського. Ще піди знайди її в тій промзоні. Патетичний пейзаж.


В принципі, якщо обрати другий або третій варіант, ніщо не заважатиме прокласти вулицею Джорджа Вашингтона тролейбус. Тролейбусне сполучення із Зеленою буде трохи вигіднішим в часі для жителів Батальної, ніж трамвай, але альтернатива ніколи не завадить. Кінцеву тролейбуса можна буде розташувати або біля ТЦ «Метро», або на розі Пасічної.

В силу того, що я сам ще й досі не обрав, які саме варіанти обрати, я відкриваю голосування. Я пропоную самим читачам обрати, що вони бажають.
Максимальний репост в соцмережах, пані та панове! =)

P.S. Час від часу в соцмережах з’являється пропозиція подібної суті. Щоб забезпечити житлмасив на Батальній трамваєм, користувачі соцмереж пропонують продовжити лінію сьомого трамваю від кінцевої на вул. Банаха вздовж вулиці Погулянка і через алею в парку до будинків. Ось так:



Пропозиція доволі смілива. Все-таки парк. Її виправдовують тим, що подібні лінії існують у Європі. І дійсно, подібні трамвайні ліні (а, точніше, лінія міської залізниці) є в Будапешті, в Угорщині. А втім, то надто далеко - київська лінія в Пуща-Водицю цілком спокійно прокладена через ліс:


Але навіщо? Трамвай цілком спокійно сягне Батальної вулицею Пасічною. Для розворотного кільця пропонується майданчик за пішохідним мостом:


Він десь 25 метрів завширшки. Цього замало для розворотного кільця згідно будівельних норм. Інакше кажучи: трамваї, розвертаючись, жахливо скрипітимуть.


Вільного місця вздовж алеї малувато; до того ж, там регулярно утворюється потік дощової води і є джерела.


Та й, врешті-решт, призадумайтеся. Навіщо тіснити алею в парку для трамваю? Це ж парк. В ньому треба гуляти пішки, а не їздити =) Тож, хоч перешкод для такої лінії немає, краще обійтися без неї.
До того ж, в мене буде інша пропозиція до того, що зробити з алеєю.


Україна, трамвай, night_dreamer_projects, Львів

Previous post Next post
Up