А у мене навпаки, Фейсбуку немає. Тобто, мене у Фейсбуку немає, тому за Вашим посиланням нічого не відкрилося. То Ви взяли б, та й прорекламували там свій тутешній блог, дивися, і тут би відвідувачів побільшало.
Слухай, порівнювати міст завдовжки 30 метрів через виїмку виключно для руху трамваю із кількасотметровою естакадою над "Клепаровом" і під авто, і під трамвай - це як рівняти, пардон, божий дар з яєчнею. І про рівень обізнаності коментатора теж не найкращим чином свідчить.
Дуже хотілося б. щоб автор пояснив, як він мріє перетинати залізничні колії без моста і тунелю ? .....? Таку ахінею можна пробачити журналістці-початківцю.... Але тут такий науковий підхід. такі дослідження..... Вау.....
Мовчки, в один рівень. У Харкові і Запоріжжі досі є місця, де трамвайна колія не просто перетинається із залізничною - трамвайні рейки використовуються там як під'їзний шлях залізниці. . Всі живі-здорові.
P.S. Хоча основний "ряснянський переїзд" - під ніж, звісно. Іншого шляху немає.
Значить так. Мене вже відверто задовбали коментатори із браком уяви - а він мене в плані переробки проектів не калише, читайте дисклеймер, тому усі наступні коментарі на тему "ти шо, який переїзд в одному рівні" видалятимуться, по можливості, із забанюванням нахрін. Бо трамвайні колії спокійно можуть перетинатися із під'їзними залізничними коліями в одному рівні.
Ба, більше - вони мамі можуть слугувати під'їзною колією для товарняків і тепловозів. Раз і два.
І це лишень в наших жорстоких ДБНах; у інших країнах нікого не бентежить навіть перетин трамваю в один рівень із МАГІСТРАЛЬНОЮ залізницею. Раз і два - так, навіть якщо вона електрифікована =)
Comments 19
Learn more about LiveJournal Ratings in FAQ.
Reply
Reply
Зате Фейсбук запросто =)
Reply
То Ви взяли б, та й прорекламували там свій тутешній блог, дивися, і тут би відвідувачів побільшало.
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
І про рівень обізнаності коментатора теж не найкращим чином свідчить.
Reply
Reply
У Харкові і Запоріжжі досі є місця, де трамвайна колія не просто перетинається із залізничною - трамвайні рейки використовуються там як під'їзний шлях залізниці. .
Всі живі-здорові.
P.S. Хоча основний "ряснянський переїзд" - під ніж, звісно. Іншого шляху немає.
Reply
Мене вже відверто задовбали коментатори із браком уяви - а він мене в плані переробки проектів не калише, читайте дисклеймер, тому усі наступні коментарі на тему "ти шо, який переїзд в одному рівні" видалятимуться, по можливості, із забанюванням нахрін.
Бо трамвайні колії спокійно можуть перетинатися із під'їзними залізничними коліями в одному рівні.
Ба, більше - вони мамі можуть слугувати під'їзною колією для товарняків і тепловозів. Раз і два.
І це лишень в наших жорстоких ДБНах; у інших країнах нікого не бентежить навіть перетин трамваю в один рівень із МАГІСТРАЛЬНОЮ залізницею. Раз і два - так, навіть якщо вона електрифікована =)
( ... )
Reply
Leave a comment