Трамвай в Рясне (Ч1)

Sep 22, 2018 15:39


Частина перша: Per aspera ad astra


Read more... )

Україна, трамвай, night_dreamer_projects, залізниці, Львів

Leave a comment

Comments 19

livejournal September 22 2018, 14:33:25 UTC
Hello! Your entry got to top-25 of the most popular entries in LiveJournal in Ukraine!
Learn more about LiveJournal Ratings in FAQ.

Reply


vym_per September 22 2018, 15:57:10 UTC
Судячи із кількості коментарів, львів'ян до цього блогу заходить небагато. :)

Reply

night_dreamer01 September 22 2018, 22:24:21 UTC
Судячи з кількості коментарів, не у всіх львів'ян є ЖЖ.
Зате Фейсбук запросто =)

Reply

vym_per September 23 2018, 21:08:07 UTC
А у мене навпаки, Фейсбуку немає. Тобто, мене у Фейсбуку немає, тому за Вашим посиланням нічого не відкрилося.
То Ви взяли б, та й прорекламували там свій тутешній блог, дивися, і тут би відвідувачів побільшало.

Reply

night_dreamer01 September 23 2018, 22:31:11 UTC
Знати б, як і серед кого. Бо щось не чув про міцне львівське ЖЖ-community.

Reply


anonymous September 22 2018, 20:01:52 UTC
мда, це все звичайно гарно на папері, але в реальності... Навряд навіть мова може йти про трамвай на рясне

Reply

night_dreamer01 September 22 2018, 22:25:05 UTC
Мотивуйте. Чому ж?

Reply

anonymous September 23 2018, 10:00:22 UTC
немає гршей зробити більш реальну дорогу з левандівки на рясне, а тут будувати цілий міст тільки для трамваю

Reply

night_dreamer01 September 23 2018, 20:07:50 UTC
Слухай, порівнювати міст завдовжки 30 метрів через виїмку виключно для руху трамваю із кількасотметровою естакадою над "Клепаровом" і під авто, і під трамвай - це як рівняти, пардон, божий дар з яєчнею.
І про рівень обізнаності коментатора теж не найкращим чином свідчить.

Reply


anonymous September 24 2018, 20:38:00 UTC
Дуже хотілося б. щоб автор пояснив, як він мріє перетинати залізничні колії без моста і тунелю ? .....? Таку ахінею можна пробачити журналістці-початківцю.... Але тут такий науковий підхід. такі дослідження..... Вау.....

Reply

night_dreamer01 September 26 2018, 10:55:59 UTC
Мовчки, в один рівень.
У Харкові і Запоріжжі досі є місця, де трамвайна колія не просто перетинається із залізничною - трамвайні рейки використовуються там як під'їзний шлях залізниці. .
Всі живі-здорові.

P.S. Хоча основний "ряснянський переїзд" - під ніж, звісно. Іншого шляху немає.

Reply


night_dreamer01 October 10 2018, 08:28:42 UTC
Значить так.
Мене вже відверто задовбали коментатори із браком уяви - а він мене в плані переробки проектів не калише, читайте дисклеймер, тому усі наступні коментарі на тему "ти шо, який переїзд в одному рівні" видалятимуться, по можливості, із забанюванням нахрін.
Бо трамвайні колії спокійно можуть перетинатися із під'їзними залізничними коліями в одному рівні.

Ба, більше - вони мамі можуть слугувати під'їзною колією для товарняків і тепловозів. Раз і два.

І це лишень в наших жорстоких ДБНах; у інших країнах нікого не бентежить навіть перетин трамваю в один рівень із МАГІСТРАЛЬНОЮ залізницею. Раз і два - так, навіть якщо вона електрифікована =)

... )

Reply


Leave a comment

Up