даааааааааааааа

Feb 20, 2009 13:52


оце вчора побачила рекламу де невеличка заправка, о щястя, перетворюється на цілий заправковий копплекс і щаслива сімя, яка заскочила залити в бак палива, заходить до крамці, їм там всміхається щасливий продавець і все це відбувається під слоган "доба АЗС скінчилася - почалася доба автозаправкових комплексів." і знаєте, що в тому найсумніше? там ( Read more... )

враження

Leave a comment

Comments 5

alija_helly February 20 2009, 12:25:01 UTC
напевно сувора правда в тому, що ведуться. попит народжує пропозицію
людей, які не хочуть думати багато. а реклама ж на переважну більшість розрахована :(. хоча завжди здавалося, що такою рекламою хворіє ринок продукції бюджетного класу. в дорогих товарів (маю на увазі елітні парфуми, автівки, ресторани..) таку рекламу зустрічала не часто. це питання неякісної попси у всіх життєвих сферах

Reply

nichna February 20 2009, 12:36:20 UTC
знаєш, але є й нормальна реклама тієї ж горілки чи тих ж мобільних операторів, я вже мовчу про пиво, яке є наймасовішим продуктом серед агкогольних....

Reply

alija_helly February 20 2009, 13:44:09 UTC
цікаво було б переглянути соціологічні дослідження про саме ті рекламні ролики.запитати рекламодавців на яку публіку орієнтувалися . бо (ІМХО) оця остання реклама білайну розрахована більшою мірою на підлітків, тож чому дивуватися?
а ще чомусь рекламодавці не зрозуміли до сих пір характер українця і наш менталітет. щодо менталітету, то думаю, що в нас би не сприймалися такі реклами, як припустимо, французи роблять. наприклад оця реклама йогурту http://www.youtube.com/watch?v=mHrJ7gIUg9o мені подобається, а Тобі?

Reply

nichna February 20 2009, 14:21:13 UTC
в нас би вона не пройшла - "гурманіку" забакланили.
А це була блід спроба повтору.
а реклама гарна, ніжна як на мене

Reply


mudry February 24 2009, 16:55:04 UTC
"рагуль в костьмчику пляшки"
Ще трохи і такий перетвориться на канонічний образ

Reply


Leave a comment

Up