даааааааааааааа

Feb 20, 2009 13:52


оце вчора побачила рекламу де невеличка заправка, о щястя, перетворюється на цілий заправковий копплекс і щаслива сімя, яка заскочила залити в бак палива, заходить до крамці, їм там всміхається щасливий продавець і все це відбувається під слоган "доба АЗС скінчилася - почалася доба автозаправкових комплексів." і знаєте, що в тому найсумніше? там яскраво-зелену травичку забудовує просто на очах керамічна плитка, а хлопчик з мячиком так весело по ній корокує. одним словом, залиємо бетоном навіть те, що залишилося... ну зрештою яка вам різниця як ви випльовує в атмосферу море усякої гидоти

наступна реклама - білайну - вершина тупості
- спершу кобіта в "спокусливо-червленій" (це мабуть означеє якогось іншого оператора - скажімо МТС чи Лайф ) сукні демонструє в камеру свої цицьки, потім шокує усіх велетенським задом
- потім дівчинка у синьому (очевидно Київстар) з таким ж синім макіяжем і цвітком біля скроні надсилає поцілунки на всі напрямки, раптом перетворюється на сварливу тітоньку (значно симпатичнішу без синюшного макіяжу). зате в халаті і з качалкою
- кульмінація - навколо голої, рудоволоски, прикриритої лише довжелезнимс волоссям (така собі російська краля) крутиться смугаста стрічка
і голос за кадром повідомляє - "у ідеальному тарифі усе має бути бездоганно"

ну тут навіть без коментарів... мабуть вони розраховують, що чоловіча частина людства на демонстровану рудоволоску відреагувала згідно фізіології і зараз ламатиметься в двері найближчого 
салону з картками.

я вже навіть мовчу про рекламу горілки "Біленька" чи "Горілочки" - де просто усіх зрівняли під тупих алкозалежних, які радісно зустрічають з паперовими квітами рагуля в костьюмчику пляшки
чи вираховують скільки тре в себе влити алкоголю, щоб жінка видалася привабливою...

от я й подумала,
курва, невже ми справді виглядаємо на тих збочених, урбанізовани, голодних до сексу рагулів, якщо вважають, що ми маєм вестися на таке??? (вибачте за різкість)

враження

Previous post Next post
Up