...чи вірніше про скігління пастви Церкви Свідків Покращення з приводу запуску денного залізничного сполучення в Україні.
Один з типових аргументів - це нефізіологічність тривалої подорожі в сидячому положені™. Мій закид про те, що от їздять люди автобусами по 16 годин, або літають "трансатлантику" по 10 і ніхто про "нефізіологічність" такої
(
Read more... )
Comments 89
Reply
Они занимают путь, по которому гоняют скоростные.
Но в Германии они, как то, вполне совмещаются
Reply
>Но в Германии они, как то, вполне совмещаются
та як, нема в ФРН нічних потягів узагалі. Дойчебан навіть готель фундує за запізнення на останню пересадку.
Reply
А эти кто?
http://www.citynightline.net/citynightline/view/en/index.shtml?dbkanal_001=L01_S01_D007_KSE0001_brand_en_LZ01
Их мало. Они доргогие, как собаки (в этом Мишка прав). Но они существуют
Reply
Я предпочитаю сесть вечером в поезд и утром приехать, чем трястись в поезде весь день.
Reply
в результаті ми бездумно придумуємо велосипеди, які вже десь працюють. не краща альтернатива.
>Я предпочитаю сесть вечером в поезд и утром приехать, чем трястись в поезде весь день.
або не сісти і не приїхати: квитків то часто немає. якщо взяти дві альтернативи «покататися з 5 пересадками» і «не покататися взагалі», не впевнений, що всі оберуть останню.
Reply
Reply
Є маршрут «Київ-Жмеринка», там 5 годин їхати. Можна пустити на нього потягів 5 на день, щогодини. А можна пустити один потяг на день «Львів-Донецьк», тоді на цьому маршруті буде тіки один потяг на день. Зато без пересадок.
Reply
Reply
Reply
Reply
смалиш, шкрябай ще!
Reply
Reply
Reply
Reply
Приміське сполучення - це біда ще та. Свого часу багато їздив Чернівці - Івано-Франківськ. Багато пільговиків: пенсіонерів і студентів. Мало місць. Холодно взимку, пекло влітку.
Але тут ще більша проблема - якщо зробити потяг дорожче маршруток - їздити ними перестануть.
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment