І знову про Хюндаї...

Jun 27, 2013 23:52

...чи вірніше про скігління пастви Церкви Свідків Покращення з приводу запуску денного залізничного сполучення в Україні.

Один з типових аргументів - це нефізіологічність тривалої подорожі в сидячому положені™. Мій закид про те, що от їздять люди автобусами по 16 годин, або літають "трансатлантику" по 10 і ніхто про "нефізіологічність" такої подорожі не згадує, плацкартними ортодоксами не сприймається.

Поверніть нам царя і колгоспи нічні лежачі поїзди!

Ось, мій френд, знайома в реалі pink-science відправилась з дворічною донькою залізницею з Амстердаму до Берліну: http://pink-science.livejournal.com/88136.html

З пересадкою.

На сидячих місцях.

Між Берліном і Амстердамом трохи більше 660км, приблизно, як між Києвом і Донецьком.
Поїзд між столицями їде 6 годин 20 хвилин проти 6 годин 50хв у Хюндая на Донецьк.
Сім денних потягів щодня і один нічний. І ніхто, жодна курва, не плаче, що нічних дуже мало, бо той їде довше і найдешевший квиток все одно буде сидячим (це тим, хто проти нічних сидячок).

Ціни можна знайти отут: http://www.treinreiziger.nl/internationaal/trein_naar_berlijn
Кому лінь заглядати - найдешевший квиток на денний потяг коштує 39 євро, але за цією ціною місць мало.
Кому не лінь - зверніть увагу, що порівнюються ціни на потяги з ціною квитка на літак. Ми свого часу летіли в Берлін KLM - 99 євро туди-назад. З Амстердаму літає також easyJet, у них ціни ще на 20 євро дешевше. Але потяги курсують і я не чув, щоб залізниця скаржилась на їх заповнення.

Я би дуже хотів, щоб в Україні і далі впроваджувалось денне залізничне сполучення. Не завжди голос народу - це голос Бога. Людей треба виховувати і привчати, пояснювати, чому вже не може бути так, як було колись. Особливу увагу звернути на роботу з православно-комуністичними™ регіонами. Це невдячна справа, Колєсніков поплативсь, але шляху назад, НМСД, немає.

гроші, політика

Previous post Next post
Up