>>Взагалі, пускати поїзди Франек-Київ таким крюком через Львів це якось тупо, якщо когось цікавить моя думка.
Так нема ж кращих варіантів, це получається нову колію будувати. Є ще варіант крюку через Чернівці(не факт що ближчий), але це буде значно довша поїздка, оскільки швидкість їзди не стільки залежить від поїзда, скільки від якості колії, а якість у Львова значно краща. Та й пасажиропотік Львів додає...
"Скорочення" через Бережани чи Городенку не вигідні в першу чергу по пасажиропотоку. І поїздку вони швидшою не зроблять. Доречі, Івано-Франківськ - це ще не максимум=) Багато поїздів на Чернівці(як то Москва-Чернівці) теж роблять крюк через Львів. От приклад до порівняння: є відрізок "Стрий - Івано-Франківськ", який лиш трохи довший за "Львів - Стрий". А якщо подивитись за який час долають ці відрізки поїзди(найкраще видно на "Львів-Стрий-Чернівці", який їде по обох відрізках) то отримаємо, що "Львів - Стрий" займає годину, а "Стрий - Івано-Франківськ" - 5 годин.
А відносно пряма залізниця "Івано-Франківськ - Чортків - Тернопіль" раніше існувала, але після війни шматок "Франківськ - Бучач" не відновлювали. Проте якби навіть існувала, скоріш за все, швидше по ній би не було.
Та й взагалі... якщо в країні таки будуть якісь успіхи у боротьбі з корупцією, то централізація та значення Києва сильно впаде.
Comments 16
Reply
Reply
Reply
Reply
Так нема ж кращих варіантів, це получається нову колію будувати.
Є ще варіант крюку через Чернівці(не факт що ближчий), але це буде значно довша поїздка, оскільки швидкість їзди не стільки залежить від поїзда, скільки від якості колії, а якість у Львова значно краща.
Та й пасажиропотік Львів додає...
Reply
ну от погано, що нема колії якоїсь прямішої у напрямку Києва
Reply
Доречі, Івано-Франківськ - це ще не максимум=) Багато поїздів на Чернівці(як то Москва-Чернівці) теж роблять крюк через Львів.
От приклад до порівняння: є відрізок "Стрий - Івано-Франківськ", який лиш трохи довший за "Львів - Стрий". А якщо подивитись за який час долають ці відрізки поїзди(найкраще видно на "Львів-Стрий-Чернівці", який їде по обох відрізках) то отримаємо, що "Львів - Стрий" займає годину, а "Стрий - Івано-Франківськ" - 5 годин.
А відносно пряма залізниця "Івано-Франківськ - Чортків - Тернопіль" раніше існувала, але після війни шматок "Франківськ - Бучач" не відновлювали. Проте якби навіть існувала, скоріш за все, швидше по ній би не було.
Та й взагалі... якщо в країні таки будуть якісь успіхи у боротьбі з корупцією, то централізація та значення Києва сильно впаде.
Reply
а з цими поїздами по 12 годин таки треба щось робити, всетаки не така і велика відстань
Reply
Reply
пора і тобі вашими подорожами ділитися в ua-katadze;)
Reply
Reply
Leave a comment