Виходить, що величезна кількість українців (від 10 до 14 млн людей) потребують няньки у вигляді держави; аби та піклувалась про їхнє здоров'я, дбала та лікувала згубні звички.
Все ж таки цікаво, як так трапляється, що одні не курять і не п'ють, скільки б реклами їм не показали, а інші і курять, і п'ють, і в автоматах гроші спускають, навіть без реклами...
Чи є якийсь спосіб зробити так, аби люди дбали про своє здоров'я самі, й не велися за рекламою різних отруйних речей?
Але ж мають бути способи ламати стереотипи. Взяти те ж куріння. Невже не існує анти-стереотипів або активної контр-пропаганди шкідливих звичок, які б нав'язували розуміння того, що куріння та пиття алкоголю - не круто?
"Все ж таки цікаво, як так трапляється, що одні не курять і не п'ють, скільки б реклами їм не показали, а інші і курять, і п'ють, і в автоматах гроші спускають, навіть без реклами..." - а наука свідчить про інше. зокрема, про те, що реклама - а особливо така,знаєте, неявна, всілякий продакт-плейсмент у фільмах-серіалах, промо-акції тощо - все це має дуже сильний вплив на підсвідомому рівні.
пані Леся влучно пише: реклама досягає ефекту не лише тоді, коли її вплив нами усвідомлюється.
Друзі, дякую за Ваші думки. Фактично всі мої аргументи наведено в статі. З Вашого дозволу повторюся. Українці - не перший народ, що прагне знизити рівень куріння, до нас це проходили десятки країни протягом минулих півсторіччя. З практики (повторююся - практики, а не теорії) є три найефективніші способи зменшення рівня куріння: - Повна (а не часткова) заборона реклами, промовшену, спонсорства і тому подібного маркетингу - Суттєве збільшення ціни (ну не може пачка сигарет і пачка шоколаду коштувати однаково!) - Заборона паління в публічних місцях + великі штрафи + активна позиція тих, кого обкурюють
При чому діють вони ефективно лише в комплексі. Важливо, що часткова заборона реклами - це мінус 1% споживання, повна - мінімум мінус 6%. А це різниця в десятки тисяч збережених життів.
Comments 20
Все ж таки цікаво, як так трапляється, що одні не курять і не п'ють, скільки б реклами їм не показали, а інші і курять, і п'ють, і в автоматах гроші спускають, навіть без реклами...
Чи є якийсь спосіб зробити так, аби люди дбали про своє здоров'я самі, й не велися за рекламою різних отруйних речей?
Reply
(The comment has been removed)
Reply
(The comment has been removed)
Reply
Reply
а наука свідчить про інше. зокрема, про те, що реклама - а особливо така,знаєте, неявна, всілякий продакт-плейсмент у фільмах-серіалах, промо-акції тощо - все це має дуже сильний вплив на підсвідомому рівні.
пані Леся влучно пише: реклама досягає ефекту не лише тоді, коли її вплив нами усвідомлюється.
Reply
Reply
Reply
Reply
- Повна (а не часткова) заборона реклами, промовшену, спонсорства і тому подібного маркетингу
- Суттєве збільшення ціни (ну не може пачка сигарет і пачка шоколаду коштувати однаково!)
- Заборона паління в публічних місцях + великі штрафи + активна позиція тих, кого обкурюють
При чому діють вони ефективно лише в комплексі. Важливо, що часткова заборона реклами - це мінус 1% споживання, повна - мінімум мінус 6%. А це різниця в десятки тисяч збережених життів.
Reply
Leave a comment