Станція швидкісного трамваю "Площа Перемоги": небезпечна і незручна

Sep 03, 2014 12:06

Станція спроектована дуже по-дурному, завдяки чому 80% пасажирів ходять по шпалах замість того, щоб іти по мосту.

Результати підрахунку:
Всього пасажирів за годину (на вхід і вихід): 1422
Пасажирів іде через міст: 279 (20%)
Пасажирів іде по шпалах: 1143 (80%)
Пораховано 03.09.14, 9:10.

Read more... )

переходы пешеходные, трамвай, Площадь Победы, переходы надземные

Leave a comment

Comments 22

ljutty September 3 2014, 10:01:18 UTC
Підписуюсь під кожним словом

Reply

lyoshko September 3 2014, 10:04:01 UTC
під цими словами підписується 1143 людини щогодини =)

Reply


lyoshko September 3 2014, 10:57:14 UTC
тут мені ще підказують, що:
там всю зиму опалювали велике приміщення фактично лише для квітів

недешева вийшла станція.

Reply


xan_ua September 3 2014, 11:41:27 UTC
Надо 2 комплекта светофора (пешеходные на станцию и на перекрестке ЖилянскоСтаровокзальной) на один контролер повесить, что бы они синхронно работали.

Reply

lyoshko September 3 2014, 11:44:27 UTC
на ЖилянскоСтаровокзальной допоможе тільки світлофор, контрольований трамваєм. ато то всі стоять а трамваю нема, то по чотири штуки трамваї стоять на світлофорі

а синхронно має бути з існуючим світлофором напроти Пестеля

Reply


(The comment has been removed)

lyoshko September 3 2014, 20:16:09 UTC
та нема там нічого поганого, зекономити собі часу, якщо під усі колеса не стрибати:)

Reply

(The comment has been removed)

lyoshko September 6 2014, 12:27:29 UTC
зиск десь так 1 хв 40 сек, за місяць це 1 год 40 хв:)
і більшості легше зістрибнути на шпали, ніж іти на високий міст сходами

Reply


radovar September 3 2014, 19:48:54 UTC
"Неважко підрахувати, що щорічні неотримані КП "Київпастранс" кошти сягають не одного мільйону гривень."

Суттєво менше, бо частина пасажирів має квиток і в салоні компостує, а іншу частину привчають до цього контролери, які на цій станції пасуться.

Reply

lyoshko September 3 2014, 20:17:32 UTC
якщо взяти, що 30% перебіжчиків їдуть зайцем, то порядка мільйона гривень щороку.
адже ввечері на швидкісному контролерів не буває ніколи.

Reply


Leave a comment

Up