Станція спроектована дуже по-дурному, завдяки чому 80% пасажирів ходять по шпалах замість того, щоб іти по мосту.
Результати підрахунку:
Всього пасажирів за годину (на вхід і вихід): 1422
Пасажирів іде через міст: 279 (20%)
Пасажирів іде по шпалах: 1143 (80%)
Пораховано 03.09.14, 9:10.
Якщо хто не в курсі, розповім. Вихід із станції (надземний вестибюль) зроблено із того боку, куди ніхто не йде (всі пасажири йдуть на Площу Перемоги і на станцію - також звідти). Ліфти ніби й є, але щоб працювали обидва - це рідкість. Аби потрапити на трамвай через наземний перехід, потрібно на 1 хв 40 сек більше часу, аніж пройти по шпалах. Це не рахуючи того, що підніматися потрібно дуже високо.
Злазити незручно, але значно швидше (і легше, ніж дертись на міст)
З високої платформи на шпали (перед носом трамваю) стрибають і здорові і хворі; і вагітні і пенсіонери; і з ходулями і навіть на інвалідних візках!
Після цього всі вони ще й перебігають через дорогу. Часто опиняються на бордюрі затисненими між трамваєм і автомобілями на дорозі
Взимку це особливо небезпечно
А потім йдуть вкрай вузьмим горбатим тротуаром, який не завадило б розширити. Але це вже зовім інша історія
За дуже орієнтовними оцінками, за рік таким небезпечним способом на станцію потрапляє і її залишає близько 2 млн пасажирів. Неважко підрахувати, що щорічні неотримані КП "Київпастранс" кошти сягають не одного мільйону гривень.
"Київпастранс" вже навіть запускав кондукторів на платформу, щоб продавати квитки тим 80% людей, що перебігають. Навіть поставили будку для продажу квитків, однак в неї продавця так і не поселили.
Все це, звісно, нікуди не годиться, і добре було б зробити вихід зі станції там, де ходять люди: турнікети, пандуси з платформи і пішохідний перехід через дорогу.