Мне нравится идея выделения зеленым куска улицы, так что она делается не транзитной, но вместе с тем позволяет проезд к тому, что находится непосредственно на ней. В некоторых европейских городах подобную схему применяют ко всему центру (в Бремене, кажется, так, и еще где-то...): Центральная часть города разделена на секторы, попасть в которые можно, но из сектора в сектор частно-автомобильное движение невозможно. По улицам, разделяющим секторы, может ходить общественный транспорт. Автомобильный транзит идет вокруг. Если что, могу потом картинку нарисовать, при встрече :)
на мою думку слід зарезервувати одну з полос за тролейбусним маршрутом, котрий вкрай необхідно відновити, хай коротесенький - з Бесарабської на Європейську; вирішуються питання підвозу до серединнохрещатицьких кварталів; за рахунок чого ? а за рахунок однієї полоси з двох названих Григорієм, котрі планується залишити проїздними .
Хрещатик має бути повністю пішохідним. Він таким є по суті вже 3 місяці і нічого страшного не сталося, автовласники якось пристосувалися. Навіщо тоді зараз робити відкіт назад і частково відкривати його для транспорту. Потрібно просто залишити ту пішохідну зону, яку відвоювала революція. Зараз це місце видається всім перш за все таким, де пролилася кров героїв. Тому ідея про те, що неповагою до них буде відкриття її для руху авто не мала би зустріти сильного спротиву. Потрібно відстоювати ідею про те, що весь Хрещатик з Інститутською мають бути пішохідні - є унікальний шанс, що спротив цьому буде мінімальним. Тому не потрібно відступати. Не потрібно нічого вигадувати!
Не впевнений, що цей виїзд має бути по Хрещатику. Але так, це ще нормально, якщо буде 1 смуга в кожен бік. Цей виїзд дискусійний, але чому є рух (одностронній) на інших ділянках?
Я би хотів думати, що пішохідність Хрещатика і Андріївського можна поєднати. Бо мені здається, що це процеси незалежать один від одного.
по ХРещатику - бо Костьольна-Трьохсвятительська дуже екстремальні, це ненадійний спуск. так, 2 смуги по Хрещатику до Європлощі вистачить. рух двосторонній, більше ніяк.
процеси дуже залежать - а як ще з верхнього міста їхати, чи через Андріївський, чи через Хрещатик-Володимирський. хочеться думати одне, реалії - інші. автомобільна Банкова недарма закладена в схему
Comments 29
В некоторых европейских городах подобную схему применяют ко всему центру (в Бремене, кажется, так, и еще где-то...): Центральная часть города разделена на секторы, попасть в которые можно, но из сектора в сектор частно-автомобильное движение невозможно. По улицам, разделяющим секторы, может ходить общественный транспорт. Автомобильный транзит идет вокруг.
Если что, могу потом картинку нарисовать, при встрече :)
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
вирішуються питання підвозу до серединнохрещатицьких кварталів;
за рахунок чого ? а за рахунок однієї полоси з двох названих Григорієм, котрі планується залишити проїздними .
Reply
Reply
ціна зараз за пішохідність - це автомагістраль по Андріївському узвозу. безперервний трафік
Reply
Я би хотів думати, що пішохідність Хрещатика і Андріївського можна поєднати. Бо мені здається, що це процеси незалежать один від одного.
Reply
процеси дуже залежать - а як ще з верхнього міста їхати, чи через Андріївський, чи через Хрещатик-Володимирський. хочеться думати одне, реалії - інші. автомобільна Банкова недарма закладена в схему
Reply
Reply
Leave a comment