Leave a comment

Comments 5

lyoshko December 25 2013, 20:43:12 UTC
ага. хороша ідея.

Reply


questrum December 25 2013, 20:44:09 UTC
повністю підтримую, до того ж з "Дарницею" теж не все ок. як на мене, потрібен комплексний підхід до автостанцій як пересадочних вузлів "метро-автобус", і ніяк інакше.

тобто закриття АС Дачна, АС Полісся, формування адекватних автостанцій на м.Героїв Дніпра та Житомирській (напрямок на Житомир)/Академмістечку (на Варшавку). по Півдню в принципі Видубичі+Південня справляються, новий автовокзал абсурдний, далеко від метро. на Лівому березі справді потрібно дві АС, відповідно до кількості виїздів з міста.

Reply


perkele_kbd December 25 2013, 21:42:02 UTC
А навіщо маршрутки на Баришівку, Березань і Яготин, якщо є електрички?

Reply

nin_gen December 25 2013, 22:26:09 UTC
Бо по-перше маршрутки не лише у ці міста їдуть, а й заїжджають у інші населені пункти по дорозі, а по-друге має бути альтернатива електричкам (не підходить час відправлення й прибуття, затримка потягу, незручно добиратись, нема бажання тіснитись у старих вагонах).

Reply

questrum December 26 2013, 07:11:33 UTC
на Згурівку, наприклад, маршрутка такі кола виписує по селах, що ні одна електричка туди не заїде

Reply


Leave a comment

Up