повністю підтримую, до того ж з "Дарницею" теж не все ок. як на мене, потрібен комплексний підхід до автостанцій як пересадочних вузлів "метро-автобус", і ніяк інакше.
тобто закриття АС Дачна, АС Полісся, формування адекватних автостанцій на м.Героїв Дніпра та Житомирській (напрямок на Житомир)/Академмістечку (на Варшавку). по Півдню в принципі Видубичі+Південня справляються, новий автовокзал абсурдний, далеко від метро. на Лівому березі справді потрібно дві АС, відповідно до кількості виїздів з міста.
Бо по-перше маршрутки не лише у ці міста їдуть, а й заїжджають у інші населені пункти по дорозі, а по-друге має бути альтернатива електричкам (не підходить час відправлення й прибуття, затримка потягу, незручно добиратись, нема бажання тіснитись у старих вагонах).
Comments 5
Reply
тобто закриття АС Дачна, АС Полісся, формування адекватних автостанцій на м.Героїв Дніпра та Житомирській (напрямок на Житомир)/Академмістечку (на Варшавку). по Півдню в принципі Видубичі+Південня справляються, новий автовокзал абсурдний, далеко від метро. на Лівому березі справді потрібно дві АС, відповідно до кількості виїздів з міста.
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment