В той час як розглядається питання про
можливу зміну місцерозташування автостанції орієнтованої на західний і північно-західний напрямки (“Дачна”, Житомирська, Академмістечко чи Святошин), ліквідовуються старі автостанції (“Поділ”) та будуються нові (на Теремках), пропоную подивитися на східний напрямок. На Лівобережжі є лише одна автостанція - “Дарниця”, яка обслуговує два основні східні напрямки: по Броварському проспекту і Бориспільському шосе. Недоліки у відсутності окремої автостанції, яка б обслуговувала південно-східний напрямок, і обслуговування його а/с “Дарниця” очевидні:
• “Дарниця” і так перенавантажена, багато маршрутів стоять не безпосередньо на самій станції, а вздовж вулиці Попудренка та на Броварському проспекті.
• Маршрутки, що їдуть у пд.-сх. напрямі мають проїхати півлівобережжя, долаючи перевантажені проспекти Червоногвардійський, Юрія Гагаріна, Харківське шосе та Ленінградську площу, яка вічно “стоїть в корках”.
• Деякі маршрути, такі як Київ-Яготин, майже не набирають на автостанції пасажирів, а змушені робити складний шлях, зупиняючись біля Дарницького залізничного вокзалу та біля станції метро “Харківська”, щоб заповнитись.
Видається раціональним створити автостанцію в районі Харківської площі.
• По-перше, там і так гуртуються маршрутки, що їдуть у напрямку Березані, Баришівки та ін.
• По-друге, до площі легко дістатися метрополітеном, трамваєм та іншим громадським транспортом.
• Харківська площа знаходиться на перехресті кількох важливих шляхів: Бориспільське і Харківське шосе, проспект Миколи Бажана, Старобориспільська вулиця та ін.
• Це окраїна міста, а отже автобуси не будуть змушені їхати міськими вулицями а одразу виїжджати на жваве Бориспільське шосе.
• Незабудованого місця тут ніби вдосталь. Комунікації метрополітену теж можна оминути.
Таким чином, можна перенести з “Дарниці” маршрути на Березань, Баришівку, Яготин, Переяслав-Хмельницький, Золотоношу, Черкаси, Канів тощо та зробити основною точкою відправлення маршруток на Бориспіль, які їздять аж із “Лівобережної”.
Не знаю, щоправда, де саме краще розмістити цю автостанцію і як раціональніше розмістити в’їзди/виїзди, аби було зручно і нікому не заважало.
Навіть якщо з якихось причин будівництво автостанції тут неможливе, то її можна розмітити трохи північніше біля станції метро “Червоний хутір”.