До речі, зазначу, якщо зробити Поділ від Поштової площі до Валів "Житловою зоною" із відповідними обмеженнями руху, для велосипедистів пересуватися цим районом буде зручніше. Тоді без проблем можна буде їхати і в одному потоці з автівками, бо їх буде менше і рухатимуться вони повільніше. Таким чином, розмітка із смугою парковки, смугою руху автообілів та велосипедів в один бік та контр-велосмугою буде досить доречною.
там зараз автівки у великих кількостях є тільки на Межигірській/Констянтинівській/Контрактовій/Сагайдачного. І їх автоматично поменшає з закриттям Сагайдачного. думаю, після такого і без житлової зони буде гарно, але подивимось
про контр-полосы - прекрасная идея! хотя стоит обозначать веломаршрут и на прямой полосе, совмещенной с автомобильной. как раз для тех, кто не уверен еще в силах ездить вместе с машинами, - важно обозначить веломаршрут на местности. думаю, на всех-всех улицах не стоит делать велодорожки - а лишь подумать, откуда и куда многие ездят. несколько маршрутов "велометро", так сказать, предложить
Comments 22
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment