Изначально предвыборный штаб Татьяны Монтян скептически относился к привлечению волонтеров и денег на кампанию через интернет. Но отчаянное желание выделиться на общем фоне победило.
без партійного бренду на цих виборах нема чого було ловити
Пилипишин йшов без партійного бренду. Довгий взяв 33,5%, але витратився безпрецедентно на підкуп виборців. Герега 33%. Пабат взяв 30%. В нього, щоправда, який-не-який бренд був (ГАК). Супруненко взяв майже 28%. Третяков без бренду майже 26% взяв, але витратився безпрецедентно на рекламу.
В кожному разі, ваше твердження, що без партійного бренду у Києві 28.10.2012 нічого було ловити не є цілком правильним.
Comments 8
Reply
Reply
Пилипишин йшов без партійного бренду.
Довгий взяв 33,5%, але витратився безпрецедентно на підкуп виборців.
Герега 33%.
Пабат взяв 30%. В нього, щоправда, який-не-який бренд був (ГАК).
Супруненко взяв майже 28%.
Третяков без бренду майже 26% взяв, але витратився безпрецедентно на рекламу.
В кожному разі, ваше твердження, що без партійного бренду у Києві 28.10.2012 нічого було ловити не є цілком правильним.
Reply
Reply
Тяжела і нєказіста
Жизь простого політтєха.
Reply
Reply
Не обломилось жеж Василенчисітм до кормушки припасти...
Reply
Leave a comment