Как малой кровью получить голоса избирателей и немного подзаработать

Nov 23, 2012 19:48

Изначально предвыборный штаб Татьяны Монтян скептически относился к привлечению волонтеров и денег на кампанию через интернет. Но отчаянное желание выделиться на общем фоне победило.


Read more... )

политика, web 2.0, Україна, Київ

Leave a comment

Comments 8

kampfflieger November 23 2012, 17:54:49 UTC
так шо, її вибрали?

Reply

jesfor November 23 2012, 17:56:38 UTC
ні. без партійного бренду на цих виборах нема чого було ловити

Reply

22he_travnya November 23 2012, 18:29:42 UTC
без партійного бренду на цих виборах нема чого було ловити

Пилипишин йшов без партійного бренду.
Довгий взяв 33,5%, але витратився безпрецедентно на підкуп виборців.
Герега 33%.
Пабат взяв 30%. В нього, щоправда, який-не-який бренд був (ГАК).
Супруненко взяв майже 28%.
Третяков без бренду майже 26% взяв, але витратився безпрецедентно на рекламу.

В кожному разі, ваше твердження, що без партійного бренду у Києві 28.10.2012 нічого було ловити не є цілком правильним.

Reply

jesfor November 25 2012, 08:39:22 UTC
і що переміг пилиишин і довгий? я казав про те, що перемогти в києві без партійного бренду опозиції було неможливо

Reply


shtunda November 25 2012, 02:33:41 UTC
Да...
Тяжела і нєказіста
Жизь простого політтєха.

Reply

jesfor November 25 2012, 08:37:44 UTC
завідуєтє?

Reply

shtunda November 25 2012, 17:03:01 UTC
Віднюдь...©
Не обломилось жеж Василенчисітм до кормушки припасти...

Reply


Leave a comment

Up