Про вищу освіту.

Feb 10, 2011 11:40


Вчений-медик відкрив метод трапецій з запізненням на яких-небудь 300 років.

Якщо не фейк, то це вирок сучасній вищій освіті. Я не повірю, що людина з вищою освітою не вивчала інтеграл. Виходить, інтегральне числення (зовсім не недоступне цій людині, як показала практика) викладалось настільки незрозуміло, що студенти не лише не запам’ятали методи ( Read more... )

наука

Leave a comment

Comments 13

tatko_vovk February 10 2011, 12:22:08 UTC
Хе! Може це вже занепад цивілізації з-за рогу виглядає?
Пам'ятаю як Свєта Капіталова (майбутня Бабич) переповідала мені курс вищої математики з медичного інституту. На той час вона дуже добре орієнтувалася в предметі.
І ось лише тридцять років минуло...

Reply

ichthuss February 10 2011, 12:25:55 UTC
Думаю, це дуже сильно залежить а) від студента, б) від викладача. Я особисто не раз і не двічі пояснював своїм одногрупникам речі, які теоретично на лекціях читались, а практично з такого викладення можна було б хіба що здогадатися про них. Не сумніваюсь, що є чимало викладачів, у яких помітна доля студентів навіть гуманітарного напрямку має, принаймі, уявлення, з чим їдять інтеграл. Але такі далеко не всі.

Reply


noddeat February 10 2011, 13:02:19 UTC
Жесть.

>Я не повірю, що людина з вищою освітою не вивчала інтеграл.

Чому? Це тільки в КПІ гуманітарії вчать матаналіз. А в решті закладів (зокрема медичних) дуже навіть ні.

Словом, трагедії я тут не бачу.

Reply

ichthuss February 10 2011, 13:07:55 UTC
Інтеграл, здається, навіть в школі проходять. Я особисто стикався з багатьма людьми, що навчались на далекій від техніки спеціальності і потребували допомоги у вивченні вищої математики. Ось тут вище в коментарях згадують, що в медичних вузах ще 30 років назад вища математика цілком собі вивчалась. Я, чесно кажучи, досі не чув про вищу освіту без, принаймі, початків матаналізу. Можна приклад?

Reply

noddeat February 10 2011, 13:16:25 UTC
Інтеґрування в школі не проходять. В Могилянці матаналіз викладають лише інформатикам і природничникам. Навіть якщо у медичному виші в нас викладають матаналіз, якість цього викладання така, що після іспиту студенти не знають нічого. В Штатах матаналіз навряд чи викладають в медичних вишах.

Трагедії, повторюю не бачу: за посиланням теж пише, що Ґелл-Ман відкрив теорію груп, бо її не знав. Таке трапляється дуже часто.

Reply

ichthuss February 10 2011, 13:22:11 UTC
>Навіть якщо у медичному виші в нас викладають матаналіз, якість цього
>викладання така, що після іспиту студенти не знають нічого.

В цьому якраз і проблема. Мене б нітрохи не турбувало, якби після іспиту студенти не вміли розв'язати жодного завдання, але, принаймі, розуміли б його постановку. Тоді б подібного не трапилось.

>В Штатах матаналіз навряд чи викладають в медичних вишах.

Якщо це справді так, то проблема значною мірою зникає.

>Трагедії, повторюю не бачу: за посиланням теж пише, що Ґелл-Ман відкрив
>теорію груп, бо її не знав. Таке трапляється дуже часто.

Одна справа перевідкрити щось доволі спеціальне, і друга — щось загальноосвітнє. Досьогодні я інтеграл відносив до другої категорії.

Reply


ext_95418 February 10 2011, 19:55:07 UTC
> Я не повірю, що людина з вищою освітою не вивчала інтеграл.

Я підозрюю, що є чималий процент людей, які б не розв'язали квадратне рівняння. Хоча теж, не бачу у цьому великої трагедії. Тебе ж не дивують люди, які не пам'ятають, у якому році відбулася Французька революція, або не знають, як правильно писати слово "наразі" (приклад не просто так - сам декілька днів тому шукав, як же воно пишеться). А це теж у школі вчать.

Reply

ichthuss February 10 2011, 21:18:07 UTC
Ще раз повторюю: я не бачу ані найменшої проблеми в тому, що людина не вміє вирішувати математичні задачки. Проблема не в невмінні вирішувати, а в незнайомстві з постановкою завдання. Якщо людина не знає, як розв’язувати квадратне рівняння, але знає, що ця задачка має рішення і її можна знайти в підручнику з математики, то цього для неспеціаліста з головою достатньо. Проблема ж полягає в тому, що людина навіть не зрозуміла постановку завдання, яке ніби-то мала б навчитись вирішувати — інакше б не перевідкривала її рішення.

А в якому році відбулась Французька революція (котра, до речі?), я і сам не знаю. Що не заважає мені знати, що відповідь на це питання науці відома і знати, де її шукати.

Reply


Leave a comment

Up