Про вищу освіту.

Feb 10, 2011 11:40


Вчений-медик відкрив метод трапецій з запізненням на яких-небудь 300 років.

Якщо не фейк, то це вирок сучасній вищій освіті. Я не повірю, що людина з вищою освітою не вивчала інтеграл. Виходить, інтегральне числення (зовсім не недоступне цій людині, як показала практика) викладалось настільки незрозуміло, що студенти не лише не запам’ятали методи ( Read more... )

наука

Leave a comment

noddeat February 10 2011, 13:02:19 UTC
Жесть.

>Я не повірю, що людина з вищою освітою не вивчала інтеграл.

Чому? Це тільки в КПІ гуманітарії вчать матаналіз. А в решті закладів (зокрема медичних) дуже навіть ні.

Словом, трагедії я тут не бачу.

Reply

ichthuss February 10 2011, 13:07:55 UTC
Інтеграл, здається, навіть в школі проходять. Я особисто стикався з багатьма людьми, що навчались на далекій від техніки спеціальності і потребували допомоги у вивченні вищої математики. Ось тут вище в коментарях згадують, що в медичних вузах ще 30 років назад вища математика цілком собі вивчалась. Я, чесно кажучи, досі не чув про вищу освіту без, принаймі, початків матаналізу. Можна приклад?

Reply

noddeat February 10 2011, 13:16:25 UTC
Інтеґрування в школі не проходять. В Могилянці матаналіз викладають лише інформатикам і природничникам. Навіть якщо у медичному виші в нас викладають матаналіз, якість цього викладання така, що після іспиту студенти не знають нічого. В Штатах матаналіз навряд чи викладають в медичних вишах.

Трагедії, повторюю не бачу: за посиланням теж пише, що Ґелл-Ман відкрив теорію груп, бо її не знав. Таке трапляється дуже часто.

Reply

ichthuss February 10 2011, 13:22:11 UTC
>Навіть якщо у медичному виші в нас викладають матаналіз, якість цього
>викладання така, що після іспиту студенти не знають нічого.

В цьому якраз і проблема. Мене б нітрохи не турбувало, якби після іспиту студенти не вміли розв'язати жодного завдання, але, принаймі, розуміли б його постановку. Тоді б подібного не трапилось.

>В Штатах матаналіз навряд чи викладають в медичних вишах.

Якщо це справді так, то проблема значною мірою зникає.

>Трагедії, повторюю не бачу: за посиланням теж пише, що Ґелл-Ман відкрив
>теорію груп, бо її не знав. Таке трапляється дуже часто.

Одна справа перевідкрити щось доволі спеціальне, і друга — щось загальноосвітнє. Досьогодні я інтеграл відносив до другої категорії.

Reply

noddeat February 10 2011, 13:27:34 UTC
ну, але медицина не є фундаментальною наукою, так що нічого страшного.

>Мене б нітрохи не турбувало, якби після іспиту студенти не вміли розв'язати жодного завдання, але, принаймі, розуміли б його постановку. Тоді б подібного не трапилось.

Хороші викладачі не викладають матаналіз медикам чи гуманітаріям, принаймні у нас, так що шанси цього дуже малі. Власне, ця стаття є свідченням того, що у світі бракує фахівців «міждисциплінарних», і університети потихеньку починають їх готувати.

Reply

ichthuss February 10 2011, 13:28:28 UTC
>Інтеґрування в школі не проходять.

Якщо вірити сайту міністерства освіти та науки, то проходять:
http://www.mon.gov.ua/main.php?query=education/average/prog12
Там 4 рівні для математики, у всіх них є інтеграли.

Reply

noddeat February 10 2011, 13:35:15 UTC
Я б не вірив :)
Треба подивитися, чи це є в завданнях ЗНО з математики. Бо якщо нема, то вважай не проходять.

Reply

ichthuss February 10 2011, 13:40:25 UTC
http://f.osvita.org.ua/ukrtest/answer/2010_math.pdf

Завдання 32, 7 сторінка.

Reply

ext_95418 February 10 2011, 19:46:40 UTC
>В Штатах матаналіз навряд чи викладають в медичних вишах.
не знаю, як в медичних вишах, а у старших класах старшої школи (high school) - викладають. Викладають навіть мат. статистику.

Хоча погоджуюсь, трагедії не бачу теж

Reply


Leave a comment

Up