Як вам така реклама? Ви б скуштували б таке морозиво? А який продукт можна було б брендувати подібним чином героями української літератури? Оселедець "Микола Джеря"? Морозиво "Чорна пантера і білий ведмідь"? Шинку "Доктор Тагабат"? Чебурек, прости Господи, "Володька Лобода"? Сосиски "Павло Мацапура"?
![](http://pics.livejournal.com/gualtier_malde/pic/000128he/s640x480)
(
Read more... )
Comments 9
Reply
шкода, що ні ті, хто роблять, ні ті, хто піарять, не читають книжок
Reply
що цікво, то це, чи можна запатентувати таке брендове ім"я... якщо так, то це трошки нечесно стосовно авторів цих книг. якщо ні, то кому сплачується премія за використання такого ім"я, державі?
Reply
до речі, там може бути ще, що вони з Пастернаком навіть не мали до діла, а використали образи з фільму теж - була ж якась начебто ще й голлівудська екранізація.
під цим оглядом набагато вигідніше використовувати класичних персонажів, що перейшли вже в "суспільне надбання". типу там якийсь напій "Гамлет", борошно "Дон Кіхот". Тарас Бульба тут справді підходить як ніколи
Reply
Reply
Reply
Leave a comment