Вино в міхи

Mar 08, 2012 22:57

Оцей пост МШФ st_ost нагадав про два поширені патерни української пострадянської соціології:

1) Наповнення старої (радянської) форми новим (національним* чи загальнолюдським) змістом: умовно, чіпляння портрета Бандери замість портрета Леніна. Просто й дешево: рушники та гладіолуси можна не міняти, а слово "вождь" писати як "провідник". Форми ідеологічної ( Read more... )

література, історія, соціум

Leave a comment

Comments 5

st_ost March 8 2012, 22:25:49 UTC
прочитавши ваш пост подумалось що навіть якщо без історико-літературних контекстів. подавати спільноту через єдність - це якобінський політичний ідеал, ДжСМілль в житті б так не висловився.
А тут на лихо "спільнота як родина" додає до централізму настільки вже архаїчно-патріархально-дрімучі сенси, що страшно подумати що в голові авторів робиться.

Reply

ferike March 9 2012, 13:23:59 UTC
алярма, якобінці в УКУ! :)

одне слово, могли б і зграбніше висловитись.

Reply


blacklack March 9 2012, 05:06:41 UTC
Ми енергетично - не відокремились

От чего? От УССР нельзя было отделиться. В 1991 году УССР просто переименовали в Украину - а люди остались те же.

Reply

ferike March 9 2012, 08:50:03 UTC
те, що пересічний громадянин не може радикально помінятися в ніч із 24 на 25 серпня 1991 року - це не проблема. проблема в тому, що люди НЕпересічні (інтелектуали, політичні інституції) ще не завершили деконструкції отого ментального УССР.
звичайно, спроби деконструкції були і є, просто надто повільно вони проникають у шкільні підручники та взагалі в масову свідомість.

Reply

ггг lovkyj_man March 9 2012, 19:40:20 UTC
а люди остались те же
В математиці саме на цей випадок існує поняття похідної. Буває стрибок функції, а буває стрибок похідної.

Reply


Leave a comment

Up