Не впевнений на 100%, але здається є усіма мовами. І нагадую, це результати виключно з математики, мова не повинна б мати якогось значення. Мені здається, що просто в румунських та угорських школах якість викладання низька. Обмеженість освіти. Плюс, фактор відтоку розумного населення на історичну батьківщину.
Ну і... середній IQ у Румунії та Угорщини менший українського. Так би мовити вплив Балкан, найтупішої частини Європи.
Найбільші міста + цікаві(за суб’єктивним моїм вибором). Вручну перебирати усі облцентри було лінь. На лідерів це не вплинуло, а так, звичайно це не значить що усі решта ідуть після Чернівців. Чернігів здається дуже добре себе показав, з тих що не попали. Повні дані будуть пізніше, коли вже не вручну.
Можу зробити вам таблицю по районах/облмістах, щоб ви карти по районах зробили.
>>Правда карти не обіцяю, хіба що там дійсно буде чітка географія. Ну карту однозначно варто мати. Проте можете не робити, потім все-одно буде інтерактивна.
" так і розвиває міських жителів на ще вищий рівень, що заробляють гроші мізками;"
Сумнівно, щоб це якийсь ефект на їхніх дітей мало. Хіба що вони здатні мотивувати своїх дітей більше.
"Загалом, у містах результати ЗНО кращі"
У містах репетиторів ще наймають частіше для підготовки до ЗНО
На результат ЗНО будуть впливати: природні здібності, якість викладання, час підготовки. Розумними чи тупими можна називати на основі першого фактора, тому що тільки він повністю зберігається потім. Ну і тестування дітей/підлітків створює певні проблеми, повязані з різним часом дорослішання різних людей. Відомий факт, що жінки дорослішають раніше за чоловіків, цілком можливо, що і різні етнічні групи мають певні відмінності.
>>Сумнівно, щоб це якийсь ефект на їхніх дітей мало. Хіба що вони здатні мотивувати своїх дітей більше. Це має дуже серйозний ефект, оскільки прямо впливає на усі три основні фактори, що формують розумові здібності людини.
>>тому що тільки він повністю зберігається потім. Навіть якщо першопричина краще викладання - це все-одно приводить до кращих розумових здібностей.
>>Ну і тестування дітей/підлітків створює певні проблеми, повязані з різним часом дорослішання різних людей. Тут порівняння одного регіону з іншим взагалі-то.... Усі "діти" одного віку - 17-18 років.
"Це має дуже серйозний ефект, оскільки прямо впливає на усі три основні фактори, що формують розумові здібності людини."
Як заняття розумовою працею батьків впливає на природні здібності їхніх дітей?
"Навіть якщо першопричина краще викладання - це все-одно приводить до кращих розумових здібностей."
Не можу з цим погодитись. Як на мене, освіта просто тренує для виконання певної роботи, вона не робить людину розумнішою.
"Усі "діти" одного віку - 17-18 років."
Я про те, що одна дитина в 17 років може перебувати дуже близько до максимуму своїх природних розумових здібностей, а інша ні.
Я думаю, що кожен помічав на уроках фізкультури в школі, як в певний період починалися різкі зміни в рості серед однокласників, і відбувалися вони не рівномірно. Хтось міг за декілька років скотитися з першої пятірки по росту на останні місця, а потім повернутися назад до найвищих.
Взагалі, на мою думку, чим розумнішою буде людина - тим пізніше вона почне дорослішати.
Відкрив ваш блог. Думки не на тему другої світової у вас у голові взагалі бувають? Уявляю як сильно вас вганяє в депресію те, що народились так пізно й не застали тих героїчних часів)))
Comments 52
Бланки питань е тільки українською?
Reply
І нагадую, це результати виключно з математики, мова не повинна б мати якогось значення.
Мені здається, що просто в румунських та угорських школах якість викладання низька. Обмеженість освіти. Плюс, фактор відтоку розумного населення на історичну батьківщину.
Ну і... середній IQ у Румунії та Угорщини менший українського. Так би мовити вплив Балкан, найтупішої частини Європи.
Reply
http://www.livejournal.com/profile?userid=53135543&t=I
А за яким критерієм відбиралась міста для останньої таблиці? Бо щось не бачу там третини облцентрів.
Reply
Найбільші міста + цікаві(за суб’єктивним моїм вибором).
Вручну перебирати усі облцентри було лінь. На лідерів це не вплинуло, а так, звичайно це не значить що усі решта ідуть після Чернівців. Чернігів здається дуже добре себе показав, з тих що не попали.
Повні дані будуть пізніше, коли вже не вручну.
Можу зробити вам таблицю по районах/облмістах, щоб ви карти по районах зробили.
Reply
2012 р. було б не погано)
Правда карти не обіцяю, хіба що там дійсно буде чітка географія.
ps На сайті збираєтесь це викладувати?
Reply
>>Правда карти не обіцяю, хіба що там дійсно буде чітка географія.
Ну карту однозначно варто мати. Проте можете не робити, потім все-одно буде інтерактивна.
Reply
Reply
Сумнівно, щоб це якийсь ефект на їхніх дітей мало. Хіба що вони здатні мотивувати своїх дітей більше.
"Загалом, у містах результати ЗНО кращі"
У містах репетиторів ще наймають частіше для підготовки до ЗНО
На результат ЗНО будуть впливати: природні здібності, якість викладання, час підготовки.
Розумними чи тупими можна називати на основі першого фактора, тому що тільки він повністю зберігається потім.
Ну і тестування дітей/підлітків створює певні проблеми, повязані з різним часом дорослішання різних людей. Відомий факт, що жінки дорослішають раніше за чоловіків, цілком можливо, що і різні етнічні групи мають певні відмінності.
Reply
Reply
Це має дуже серйозний ефект, оскільки прямо впливає на усі три основні фактори, що формують розумові здібності людини.
>>тому що тільки він повністю зберігається потім.
Навіть якщо першопричина краще викладання - це все-одно приводить до кращих розумових здібностей.
>>Ну і тестування дітей/підлітків створює певні проблеми, повязані з різним часом дорослішання різних людей.
Тут порівняння одного регіону з іншим взагалі-то....
Усі "діти" одного віку - 17-18 років.
Reply
Як заняття розумовою працею батьків впливає на природні здібності їхніх дітей?
"Навіть якщо першопричина краще викладання - це все-одно приводить до кращих розумових здібностей."
Не можу з цим погодитись. Як на мене, освіта просто тренує для виконання певної роботи, вона не робить людину розумнішою.
"Усі "діти" одного віку - 17-18 років."
Я про те, що одна дитина в 17 років може перебувати дуже близько до максимуму своїх природних розумових здібностей, а інша ні.
Я думаю, що кожен помічав на уроках фізкультури в школі, як в певний період починалися різкі зміни в рості серед однокласників, і відбувалися вони не рівномірно. Хтось міг за декілька років скотитися з першої пятірки по росту на останні місця, а потім повернутися назад до найвищих.
Взагалі, на мою думку, чим розумнішою буде людина - тим пізніше вона почне дорослішати.
Reply
Reply
Reply
( ... )
Reply
Уявляю як сильно вас вганяє в депресію те, що народились так пізно й не застали тих героїчних часів)))
Reply
Leave a comment